Olen tismalleen samaa mieltä! Lisäksi se, että kaksi pojista ei juonut ja Karoliina ja yksi poika olivat ihan sekaisin, eivät sovi kuvaan.MissHolmes kirjoitti:Minusta tässä kuviossa jokin ei istu.
(Neljästä on ollut puhetta= Karoliina + 3 poikaa. Näin olen ymmärtänyt)
Kiltti lukiotaan aloitteleva urheilija tyttönen lähtee viettämään iltaa (puoli?)tuttujen poikien seuraan kaupungin toiselle laidalle, jonne ei edes osaa omin avuin.
Illan päätteeksi myöhään aamuyöllä tyttö kolaroi ajaessaan umpitunnelissa mopollaan ja katoaa kuin tuhka tuuleen.
Kuullostaa enemmän halvan kioskidekkari juonelta, kuin todellisuudelta.
Miksi Karoliina meni tuonne?
Mistä Karoliina tunsi pojat?
Miksi mukana ei ollut muita tyttölapsia?
Tiesikö muut (sisko ja kaverit) minne Karoliina sinä iltana lähti?
Tiesikö sisko tai kukaan, että Karoliina aikoo tulla kaukaa yksin pimeällä kotiin vaikka ei osannut edes valoisalla sinne?
Gamma-ystävämyynti voisi tietenkin selittää oudon kokoonpanon ja sen, että osa oli selvinpäin (=eivät vakuuttuneet tuotteesta).
No, tämä vika ihan huonona heittona, joista ei ole ollut pulaa.
Jankutan jälleen, että pojista löytyy se totuuden siemen... Ja älkää vastatko, että 15-vuotiaat eivät ole paatuneita ja laskelmoivia. Tapaturmaisesti omaan sänkyyn esim huumekokeilujen jälkeen kuollut tyttö voi saada esiin ihan uusia puolia muuten peruskilteistä pojista. Täytyy muistaa, että pojat voivat perustella tämän itselleen niin, että Karoliinaa ei enää voi pelastaa, joten yritetään minimoida haitat itselle.
Olisi jaloa ajatella, että pojat soittavat hätäkeskukseen ja kertovat onnettomuudesta. Tästä voisi seurauksena olla esimerkiksi se, että pojat joutuvat paljastamaan mistä ovat ovat huumeita saaneet ja tämähän voisi johtaa vielä poikien kannalta muihinkin jatkopaljastuksiin. Samoin voisi unohtaa vaikkapa vaihto-oppilasvuoden, jotkin nuhteettomuutta vaativat ammatit ja eihän sitä tiedä millaisessa asemassa poikien vanhemmat ovat.
Ei sitten tarvitse toistaa juttua Saton kämpistä Villilässä. Olen valmis puolustamaan proletariaatin oikeutta huumekokeiluihin ja uskomaan, että pojat olivat ihan keskiluokkaisista taustoista, vaikka niin ei välttämättä ole.
Uskoisin, että pojat ovat poliisien piinapenkissä ja kyllä sieltä kohta alkaa irrota. Onhan poliisi saanut syyttömätkin tunnustamaan...