Sama henkilä kaapannut kaikki 3..? Raisa Räsänen 8 vuotta sitten, teemu puumala 4 vuotta sitten, vuosi aika puolittuu näköjään aina, eli olisiko näin, että seuraava kaappaus kahden vuoden päästä..
Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kaksi ... 49747.html
Sama henkilä kaapannut kaikki 3..? Raisa Räsänen 8 vuotta sitten, teemu puumala 4 vuotta sitten, vuosi aika puolittuu näköjään aina, eli olisiko näin, että seuraava kaappaus kahden vuoden päästä..
Kuha mietin ääneen, elkää lyökö.
Viimeksi muokannut Snibu, To Elo 11, 2011 4:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ei halua aloittaa lukiota, parempi vaihtoehto on ottaa yhteyttä lukion rehtoriin ja peruuttaa opiskelupaikka. Kenen luona K piilottelisi? Kaikki vähänkin läheisemmet kaverit on poliisi takuulla käynyt läpi.mamma71 kirjoitti:Ei kuulosta älyttömältä mun mielestä. Itseasiassa kaiken esiin tulleen perusteella olen itsekin tällä linjalla aika vahvasti.Sitruuna kirjoitti:Mitä kauemmin aikaa menee ja kun ruumista ei löydy, mä olen edelleen enemmän sen kannalla, että Karoliina piileskelee jonkun luona. Jospa ei halunnut lukioon ja mietti jos saisi lähteä siskonsa perään jenkkeihin... kun vaan on tarpeeksi kauan paossa, ettei voi enää aloittaa lukiota. Kyllähän tuo älyttömältä kuulostaa kun sen kirjoitin ja luin, mutta olisi niin paljon kivempi uskoa piilotteluun kuin kuolemaanJa siskon käyttäytyminen voisi kieliä siitä, että tietää pikkusiskon olevan hengissä.
Mä olen aikoinaan tehnyt "katoamistempun" 2 viikoksi, kaukana asuvan irkkikaverin luokse. Olin täysi-ikäinen, joten mua ei etsitty poliisivoimin. Katoaminen on yllättävän helppoa.Mat-Lock kirjoitti:Jos ei halua aloittaa lukiota, parempi vaihtoehto on ottaa yhteyttä lukion rehtoriin ja peruuttaa opiskelupaikka. Kenen luona K piilottelisi? Kaikki vähänkin läheisemmet kaverit on poliisi takuulla käynyt läpi.
Snibu kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kaksi ... 49747.html
Sama henkilä kaapannut kaikki 3..? Raisa Räsänen 8 vuotta sitten, teemu puumala 4 vuotta sitten, vuosi aika puolittuu näköjään aina, eli olisiko näin, että seuraava kaappaus kahden vuoden päästä..Kuha mietin ääneen, elkää lyökö.

Äidin puheiden mukaan Karoliinalla oli uusia kavereita, joita hän ei tuntenut. Niitä voi olla missäpäin suomea tahansa myös tuon riparin seurauksena. Ja reksiin ei olla yhteydessä kovin helposti, ei tuon ikäinen välttämättä saa päättää. Ellei ole jo perunut opiskelupaikkaansa ja siksi lähtenyt livohkaan.Mat-Lock kirjoitti:Jos ei halua aloittaa lukiota, parempi vaihtoehto on ottaa yhteyttä lukion rehtoriin ja peruuttaa opiskelupaikka. Kenen luona K piilottelisi? Kaikki vähänkin läheisemmet kaverit on poliisi takuulla käynyt läpi.mamma71 kirjoitti:Ei kuulosta älyttömältä mun mielestä. Itseasiassa kaiken esiin tulleen perusteella olen itsekin tällä linjalla aika vahvasti.Sitruuna kirjoitti:Mitä kauemmin aikaa menee ja kun ruumista ei löydy, mä olen edelleen enemmän sen kannalla, että Karoliina piileskelee jonkun luona. Jospa ei halunnut lukioon ja mietti jos saisi lähteä siskonsa perään jenkkeihin... kun vaan on tarpeeksi kauan paossa, ettei voi enää aloittaa lukiota. Kyllähän tuo älyttömältä kuulostaa kun sen kirjoitin ja luin, mutta olisi niin paljon kivempi uskoa piilotteluun kuin kuolemaanJa siskon käyttäytyminen voisi kieliä siitä, että tietää pikkusiskon olevan hengissä.
-
noshitsherlock71
- Susikoski
Kesti todella kauan päästä rekkautumaan tänne ja olen lukemassa vasta sivua 95, mutta kerron kuitenkin tietoni, jotka ehkä joskus olivat ajankohtaisia.
Eli, melkein kaikki sukulaiseni asuvat tottijärvellä, jo silloin viimeinen päivä heinäkuuta sunnuntaina kun K katosi, Karoliina katosi, Karoliinan ystävät tulivat etsimään, kyselemään onko Karoll
Iinaa näkynyt tottijärvellä ja seuraavana päivänä maanantaina poliisi kyseli onko Karoliina näkynyt Tottijärvellä.
Olen muuten aamulehden jakaja, jaan aamulehden kivenheiton päästä likolammenkadulta, jossa K katosi.
Eli, melkein kaikki sukulaiseni asuvat tottijärvellä, jo silloin viimeinen päivä heinäkuuta sunnuntaina kun K katosi, Karoliina katosi, Karoliinan ystävät tulivat etsimään, kyselemään onko Karoll
Iinaa näkynyt tottijärvellä ja seuraavana päivänä maanantaina poliisi kyseli onko Karoliina näkynyt Tottijärvellä.
Olen muuten aamulehden jakaja, jaan aamulehden kivenheiton päästä likolammenkadulta, jossa K katosi.
Lukio on ihan vapaaehtoinen oppilaitos ja ihan varmasti opiskelija itse päättää siellä opiskelustaan. Ei keskeytyslappuun mitään vanhempien allekirjoitusta vaadita.mamma71 kirjoitti: Äidin puheiden mukaan Karoliinalla oli uusia kavereita, joita hän ei tuntenut. Niitä voi olla missäpäin suomea tahansa myös tuon riparin seurauksena. Ja reksiin ei olla yhteydessä kovin helposti, ei tuon ikäinen välttämättä saa päättää. Ellei ole jo perunut opiskelupaikkaansa ja siksi lähtenyt livohkaan.
Voisko päätellä, että Karoliina ja pojut ovat käyneet toisen pojan isän viinakaapilla ja juoneet väkeviä? Tuskin ainakaan alaikäiset uskaltaisivat juoda isukin kaljoja, koska huomaisi kyllä helpommin kuin väkevistä että niitä on juotu.Mistä 15-vuotias tyttö ja saman ikäluokan kaverit saivat alkoholia?
- Asunnossa, jossa nuoret viettivät iltaa, on ollut asunnon omistajan tai haltijan alkoholia. Emme usko, että alkoholin välittäminen liittyisi katoamiseen, sanoo rikoskomisario Hannu Kallioniemi.
Varmaan poliisi on hlötaustat jne. penkonut ja niiden perusteella voidaan arvioida että jos kotona/ koulussa tms. ongelmia ollut. Varmaan äitikin tarkkaan puhuteltu. Ratkaisevassa asemassa on myös se bileilta. Mitä tehty, mistä puheltu. Mikä ollut Karon mielenala jne. Jos lähtökohta olisi että ollut kiva ilta, pelattu monopolia, juotu pari kaljaa ja kaikki hyväntuulisia ja sitten käy niin että tyttö lähtee kotiin ja tapahtuu tämä niin olettaisin että tapahtunut henkirikos. Se että kaatunut skootterilla ja hoippunut järveen ei kuulosta uskottavalta.Jos ei halua aloittaa lukiota, parempi vaihtoehto on ottaa yhteyttä lukion rehtoriin ja peruuttaa opiskelupaikka. Kenen luona K piilottelisi? Kaikki vähänkin läheisemmet kaverit on poliisi takuulla käynyt läpi.
Sellainen ajatus tulisi mieleen että humalaa nukkuisi pois tutun luona ettei kotona päihteiden käyttö näkyisi. Ehkäpä mennyt poikafrendin luokse (edit: olisi kylläkin varmaan soittanut kaverille ja se näkyisi tiedoissa) ja kun humalassa selittänyt että viettänyt iltaa kolmen poitsun kanssa niin mustasukkaisuusdraama valmis.
Omituinen homma että itseä juuri tämä tapaus kiehtoo vaikka katoamisia sattuu runsaasti.
Tältä vaikuttaa. Alkoholin nauttiminen ei siis välttämättä ollut edes mitenkään suunniteltu juttu, vaan ehkä illan mittaan tullut päähänpisto. Juttujen mukaan vielä kaksi porukasta oli selvinpäin? Ehkä viinakaapille on menty jopa muilta paikallaolijoilta salaa.Helmie kirjoitti:Voisko päätellä, että Karoliina ja pojut ovat käyneet toisen pojan isän viinakaapilla ja juoneet väkeviä? Tuskin ainakaan alaikäiset uskaltaisivat juoda isukin kaljoja, koska huomaisi kyllä helpommin kuin väkevistä että niitä on juotu.Mistä 15-vuotias tyttö ja saman ikäluokan kaverit saivat alkoholia?
- Asunnossa, jossa nuoret viettivät iltaa, on ollut asunnon omistajan tai haltijan alkoholia. Emme usko, että alkoholin välittäminen liittyisi katoamiseen, sanoo rikoskomisario Hannu Kallioniemi.
-
liibaalaabaa
- Remington Steele
Ok. itsellä mennyt tuo täysin ohinuusku-nella kirjoitti:Tämä asia on ollut esillä uutisoinnissa ja keskustelussa, poliisi kertoi jo ensimmäisellä viikolla että illan/yön aikana Karoliina oli puhunut puhelimessa/viestitellyt, ne oli selvitetty ja niistä ei löytynyt ratkaisua katoamiseen. Asia oli muistaakseni perjantain (5.8 ) iltapulun paperiversiossa.liibaalaabaa kirjoitti: Mua ihmetyttää se kun tuossakin oli ettei oletetun kaatumisen jälkeen ole itse ollut aktiivinen puhelimensa kanssa, ett missä vaiheessa se sitten on ollut. Jos kerran äitikään ei tyttöä illalla enään kiinni saanut.
Eikös Raisa kadonnut v.-99 eli 12v sitten.Snibu kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kaksi ... 49747.html
Sama henkilä kaapannut kaikki 3..? Raisa Räsänen 8 vuotta sitten, teemu puumala 4 vuotta sitten, vuosi aika puolittuu näköjään aina, eli olisiko näin, että seuraava kaappaus kahden vuoden päästä..Kuha mietin ääneen, elkää lyökö.
niin maan perusteellisesti
Teemu Puumalan tapaukseen liittyy erittäin vahvasti kyseinen bileporukka jonka kanssa on iltaa vietetty. Itse pidän tapausta murhana, mutta todisteet puuttuu kavereita vastaan ja ruumiskin on löytymättä.Snibu kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kaksi ... 49747.html
Eroaa siis ainakin näiden nykyisten faktojen valossa Karoliinan tapauksesta, joka vaikuttaa edelleen omasta mielestäni kännisen teinin onnettomasti päättyneeltä illanvietolta.
-
Neil Caffrey
- Alibin satunnaislukija
Eikös Raisa kadonnut v.-99 eli 12v sitten.[/quote]Snibu kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kaksi ... 49747.html
Se taisi tarkoittaa: Raisa 1999, sitten kahdeksan vuoden tauon jälkeen Teemu Puumala 2007 ja nyt neljän vuoden tauon jälkeen KK. Eli aina puolittuu aikaväli seuraavaan sieppaamiseen.
Name is Caffrey. Neil Caffrey.
-
liibaalaabaa
- Remington Steele
Nii, aivan.Neil Caffrey kirjoitti: Se taisi tarkoittaa: Raisa 1999, sitten kahdeksan vuoden tauon jälkeen Teemu Puumala 2007 ja nyt neljän vuoden tauon jälkeen KK. Eli aina puolittuu aikaväli seuraavaan sieppaamiseen.
Jos tuokin tyttö kateisiin jää, alan jopa uskomaan tuohon teoriaan. Tietääpähän varotella 2v päästä teinejä
niin maan perusteellisesti