Tämä ehkä kuuluisi uniosioon, siirtäkää modet hyvät jos tarvetta näette
Näin neljä vuotta sitten unen mustasta kellosta, joka täytti telkkariruudun ja taustalta kuului lapsen ääni "Puoli kuusi!" Heräsin kauhusta jäykkänä ja itkien enkä voinut kauhultani liikkua viiteen minuuttiin. Tulin maininneeksi unesta päivällä veljelleni, joka kertoi, että tuo kyseinen uni oli ollut aikanaan lastenohjelman tunnus ja olin pelännyt sitä hulluna kun olin ollut taaperoiässä. En ollut edes muistanut koko asiaa, kunnes se tuli alitajunnasta. Pelkään sitä vieläkin.
Toinen juttu oli, kun kuulin entisen ystäväni kuolleen. Samana yönä kuulin unen läpi kolme voimakasta koputusta ikkunaan. Ainoa hyvä vaan oli se että asun kuudennessa kerroksessa. Silloin hieman kylmäsi.
Kolmas on ihan tästä maailmasta. Vanhempani erosivat vuonna 2005 ja seuraavana vuonna isäni avioitui uudelleen. 2005 olin menossa vanhojentansseihin, mutta koska olin raskaana, puku jäi pieneksi. Isäni (tuolloin tuleva) vaimo sanoi, että hän voisi antaa puvun levennettäväksi ystävättärelleen. Näin teimmekin.
Vuonna 2009 menin nykyiseen työpaikkaani. Tuli sitten kerran puhetta isäni asuinpaikasta ja ilmeni, että tämä isäni vaimon ystävätär on pomoni vaimon veljen vaimo.

Että maailma on pieni välillä.
Minua ovat alkaneet seurata luvut 3 ja 28. Eräänä yönä näin unenkin, jossa minulta oltiin leikkaamassa kolmea elintä ja mietin, onkohan tämä nyt ihan pakollista, koska olin hyvissä voimissa ja vasta 28-vuotias. (Oikeasti olen vielä 24). Heräsin tätä ennen parina yönä kello 3:28. Mitä lienee tuokin merkinnyt?? Tai merkitsee??

"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"