MissHolmes kirjoitti:Anteeksi Freyja, mutta en ymmärtänyt tuota ''persiilleen'' kommenttia.Freyja kirjoitti:Onko kyseessä tämä Paolo Reis?MissHolmes kirjoitti: Minulla oli mainioita linkejä spekulaatioihin tämän stoorin aukoista. Laitan niitä illalla. Jouranalisti jonka blogista ne löytyi oli muistaakseni nimeltään Paolo Rein, joten sillä vaan googlettamaan, jos on aikaa. Linkitän kyllä illalla kuten lupasin.
http://gazetadigitalmadeleinecase.blogs ... crime.html
Tässä linkissä hän on toukokuussa ottamiaan kuvia kommentoinut aivan "persiilleen", joten odotan mielenkiinnolla jos jostain löytyisi uusia korjattuja teorioita.
En katsonut noita kuvia eilen, mutta nyt nopeasti lukaistuna, en näe suuriakaan virheitä niissä. Mitä tarkoitat??
Myönnän että minä taas olen tuossa jutussa keskittynyt melkein pelkästään kuvien tutkimiseen. Hän on merkinnyt hienosti nuolet ja selitykset kuviin, mutta niistä löytyy useita virheitä/ristiriitaisuuksia muualta saamaamme tietoon nähden. Eli tässä ne huomiot kuvaselityksistä.
Kuva I
täsmää huonosti asunnon pohjapiirustuksen kanssa. Tähän olisi hienoa jos löytyisi jostain se suoraan ”Agostinho”-kadun” puolelta otettu kuva rakennuksen päädystä, vasta sitten pystyisi varmistamaan asian. ”Madeleinen ikkunan” vasemmalla puolella pitäisi kuitenkin olla ovi.
Kuvassa II ja IV
on kävelytie joka kulkee uima-altaan ja hotellirakennuksen välissä. Niissä väitetään että he käyttivät tätä kävelytietä tapasbaarin ja asunnon väliä kulkiessaan, mutta myöhemmin on esitetty että Gerry olisi tullut baarista kadun kautta (mikä tuntuisi järkevämmältä, koska matka on sitä kautta lyhyempi).
Kuva III on ok
Kuva V ok,
jos Tapas baaria osoittava nuoli osoittaa käytävän päässä näkyvään rakennukseen
Kuva VI
Tapas baari merkitty väärään paikkaan (ympyröity rakennus on vessarakennus)