GALLUP: Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( Ketju 1 )
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Bodomin, varmaan aika arvattava vastaus. Pakko kyllä sanoa että näin kotipoliisina juttu on jo tietenkin ratkaistu, juridisesti asia puitiin loppuun ja tulos on mikä on. Case now closed.Doctor Lecter kirjoitti: Minkä kotimaisen katoamisjutun selviämistä toivot kaikkein eniten?
Hmm.. jos saisit päättää yhden tapetun henkilön eloonjäännin, kuka se olisi ja miksi?
Eiköhän se ole tuo Raisa Räisäsen juttu; tuntuu läheisimmältä kun satuin itse olemaan samassa kaupungissakin kun se tapahtui.
EDIT. Loka ehti ensin, joten vastaankin tuohon, että Bodomissa tapettu Tuulikki olisi kyllä saanut jäädä henkiin.
Oletko koskaan ampunut pistoolilla?
EDIT. Loka ehti ensin, joten vastaankin tuohon, että Bodomissa tapettu Tuulikki olisi kyllä saanut jäädä henkiin.
Oletko koskaan ampunut pistoolilla?
Every ship must sail a world.
-
murhavaari
- Harjunpää
Näitä on liian monta.. Öh. No, vaikkapa tämän viikkoinen nolous:Kylli kirjoitti:EN.
Mikä on ollut noloin (noh, ookoo, toiseksi noloin) hetkesi?
Reippaana autoilijana pyrin aina päästämään jalankulkijat tien yli, kun he ovat suojatien lähellä ja näyttävät siltä että haluavat yli. (Sama pätee myös, vaikkei suojatietä olisikaan, en halua jyrätä ketään) Noh, satuin olemaan erässä paikassa jossa itse rakennuksen ja parkkipaikan välillä on ajotie (tietenkin, pitäähän sinne parkkipaikalle päästä). Juuri kun kerkesin parkkipaikalta lähteä, huomasin että eräs pariskunta näytti aikovan ylittää ajoradan. Pysähdyin osoittaen että he pääsevät yli. Noh, pariskunnan miespuolinen sitten viittoi minulle, että voin mennä. Kun lähdin liikkeelle, autoni sammui siihen paikkaan. Nolona käynnistin auton uudelleen ja lähdin paikalta pariskuntaan vilkaisematta.
Rehellisesti, en tiedä miksi autoni sammui. Mahd. liian iso vaihe päällä huomaamatta. Eikä sitten kommentteja "Nainen ratissa", kiiiiitos.
Oletko koskaan joutunut onnettomuuteen?
En varsinaisesti, vain kaikenlaista kaatuilua pyörällä ja rullaluistimilla.
Seuraavan kysymyksen postasin tänne aiemmin, mutta se näköjään hävisi (kuten mahd. vastauksetkin):
Sinun pitää puolustautua salamannopeasti tappajaa vastaan. Voit valita aseeksi joko .22-pistoolin, Fiskarsin yleisveitsen tai nyrkkiraudan, jossa on piikit. Minkä valitset?
Seuraavan kysymyksen postasin tänne aiemmin, mutta se näköjään hävisi (kuten mahd. vastauksetkin):
Sinun pitää puolustautua salamannopeasti tappajaa vastaan. Voit valita aseeksi joko .22-pistoolin, Fiskarsin yleisveitsen tai nyrkkiraudan, jossa on piikit. Minkä valitset?
Every ship must sail a world.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
En osaa ampua joten salamannopeasti se olisi surkein vaihtoehto. Iskuvoimaa ei ole joten nyrkkirauta pois, valitsen veitsen jolla tökkäisin taktisesti "ihan sama minne" -kunhan pääsisin karkuun.ABC kirjoitti:En varsinaisesti, vain kaikenlaista kaatuilua pyörällä ja rullaluistimilla.
Mikä olisi viimeinen asia jonka haluaisit nähdä ennen kuolemaasi? Ts. olet sidottuna murhaajan armoilla ja tiedät että kohta kuolet, mitä haluat nähdä viimeisenä kuvana?
"Mikä olisi viimeinen asia jonka haluaisit nähdä ennen kuolemaasi? Ts. olet sidottuna murhaajan armoilla ja tiedät että kohta kuolet, mitä haluat nähdä viimeisenä kuvana?"
Vastaus: Haluaisin nähdä meren. Olen aina rakastanut merta, vaikka asunkin sisämaassa.
Uusi kysymys: Oletko koskaan nähnyt UFOja?Itse olen kaksi kertaa nähnyt outoja valoilmiöitä taivaalla, joille en keksinyt mitään järjellistä selitystä.
Vastaus: Haluaisin nähdä meren. Olen aina rakastanut merta, vaikka asunkin sisämaassa.
Uusi kysymys: Oletko koskaan nähnyt UFOja?Itse olen kaksi kertaa nähnyt outoja valoilmiöitä taivaalla, joille en keksinyt mitään järjellistä selitystä.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Kalessin
- Adrian Monk
kauniit silmät, V-mallinen selkä (uimarin selkä
), kädet (hoikat sormet, siistit kynnet), matala puheääni ja ennen kaikkea;siistit kengät, jotka sopii k.o henkilön pukeutumistyyliin!!!!
minkä väriset silmät ovat vetoavimmat?
minkä väriset silmät ovat vetoavimmat?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja