Kyllä se vielä aika pimeää on puoli 3, taitaa olla pimeintä aikaa..
Huomasin tällaisen kirjoituksen vauva-lehden palstalla, tuntuu todella merkilliseltä, jos tämä on totta.
"Vierailija - 13.8.2011 21:02 (552/1113)
miettikääpäs ihan pysähtykää miettimään
että jos kyse olisi sinun omasta rakkaasta pikkusiskostasi, olisi kadonnut mystisesti, etsittäisiin poliisien ja koirien avulla ja samaan aikaan lehdet uutisoivat ettei ole mitään jälkiä missään ym. Kun olet tässä tilanteessa päässäsi niin mietippäs sitten sitä että lähtisitkö minnekään, sanotaan esimerkiksi, vaihto-oppilaaksi amerikkaan, koko vuodeksi kun tälläinen todella ahdistava ja pelottava tilanne on päällä? Jos joku sanoo vielä että kun kerran oli matka maksettu ja kalliskin oli niin pyydän vielä mittimään toisenkin kerran. Ihan oikeasti, aikuisten oikeasti.
Minä voin sanoa heti tältä istumalta että en minäkään tiedä miten reagoisin, että menisinkö toimintakyvyttömäksi vai olisinko hyperaktiivinen mutat sen osaan sanoa etten helvetissä lähtisi varmasti, ei, vaan 100% varmuudella en muuten lähtisi minnekään!
Joo, siskosta ei ehkä ole hyötyä etsinnöissä tms. mutta itse ainakin rakastan perhettäni yli kaiken ja jos jollekin heistä kävisi tälläinen tilanne niin en hitossa menisi minnekään. Siitä olen varma.
Tuo alkaa kuulostamaan sitä sairaammalta mitä enemmän koko juttua ajattelee.
Ja kyllä, äiti oli vierailemassa sairaan isänsä luona ja oli jättänyt teinit kahdestaan mutta ei tullut sieltä toisen tyttärensä luokse kun uutinen karoliinan katoamisesta julkaistiin, ei siis silloin, ei ennen, eikä heti sen jälkeenkään.
Ei ollut edes toisen lapsensa luona hyvästelemässä kun tämä lähti amerikkaan.
Anteeksi vaan mutta pidän tuota järjestelyä ihan hemmetin outona.
Ja tämän viestin tarkoitus ei todellakaan ole syyllistää yhtään ketään tai mitään, sanoinpahan vaan mielipiteeni johon minulla on ihan laillinen oikeus kuten muillakin."