Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Salander
Harjunpää

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Salander »

^ Niin kade. :D
Itsellä tuleva bodysuit ihan vaiheessa vielä.. Mutta niin kauan ku on paperia, pitää piirtää. :lol:
"The darkest place is under the candlestick"
Jellybean
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Jellybean »

Minulla on toistaiseksi vain yksi. Yli 10 vuotta sitten laitettu. Olen jo pari vuotta haaveillut koko selän kuvaa, mutta toistaiseksi on vielä vain suunnittelun asteella, kun saakelin kalliiksihan se tulee ja pitäisi jollain saada ensin se kuva piirrätettyä.

Keväällä vannoin, että jos Suomi voittaa kultaa lätkässä, niin tatuoin tre kronorin ahteriini. Vielä on tuokin toteuttamatta.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Eiköhän nekin rahat kannattaisi laittaa johonkin järkevään. Näin ystävällisenä neuvona. :mrgreen: Saattaa nyt tuntua fiksultakin idealta, mutta mutta...ikää tulee ja sillai. Viime aikoina on tullut kyllä useasti mietittyä, kun noita tatuoituja näkee niin paljon. On tatuoitu kaulaa jne.... :shock: Että kyllä se näyttää sitten hassulta, kun tämä jengi on vanhaa ja on jossain vanhainkodissa/palvelutalossa...
Hello Kitty kattelee tissistä pesijää ja on jos jonkinmoista öttimöttiä ties missä... :P
Jellybean
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Jellybean »

Syy, miksi en ilmeisesti ole kyllästynyt ensimmäiseen tatuointiin on vissiin se, että se on selässä eikä sitä itse joudu katselemaan päivästä toiseen. Olen käynyt läpi henkilökohtaisen helvetin ja yritän nousta siitä kuin fenix tuhkasta, joten tuleva kuva olisi kaunis fenix-lintu. Minä ajattelin sille tissinpesijälle kertoa tarinat niiden tatuointien takana. Tosin sillä tre kronorilla ei sen kummempaa tarinaa olisi, kuin harkitsemattomasti annettu lupaus, mutta tietenkin selittäisin värisevällä äänellä ja tippa linssissä ummet ja lammet granlundin ilmaveivistä ja siitä kuinka suomi vuonna 2011 antoi höykynköykkyä ruotsille.
Ruu
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Ruu »

kyllä mä osan kuvistani nään päivittäin, toinen ranne vilehtelee jatkuvasti näkösällä, ja ei niihin kyllästy, ne on niin omaa kehoa ettei niihin edes kiinnitä huomiota, tai ainakaan minä en.mutta meitä on tässäkin moneen junaan :)
Salander
Harjunpää

Heh, vieläkin näköjään elää ja voi hyvin tämä "mutta entä sitten kun susta tulee vanha"-juttu..
Saatanpa luulla että ei taida kukaan yksinään vanhainkodissa olla tatuointeineen..
Ja vaikka olisikin joku hassumpi kuva, niin sehän kertoo siitä osasta elämää jota on eletty kun kuva on otettu. :D

Mutta toki olin joskus merimies, sen jälkeen olin linnassa ja nyt myyn persettä saadakseni huumeita. :mrgreen:
Westi84
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Westi84 »

Ite oon miettinyt tatskaa jo jonkun aikaa.
Tässä vähän vaihtoehtoja mitä olen pähkäillyt:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Engineer: “Kimi , you are on pole”.
Kimi: Thank You
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Salander kirjoitti:Heh, vieläkin näköjään elää ja voi hyvin tämä "mutta entä sitten kun susta tulee vanha"-juttu..
Elää, elää. Ja sitkaasti vielä. :mrgreen: Eikä sitä vielä tarvi edes vanhainkodissakaan olla...kunhan nyt ajattelee vaikka omalle kohdalle, niin nyt tänä päivänä vituttaisi varmasti ihan suun-nat-to-mas-ti, jos olisin joskus 20veenä mennyt ottamaan jotain tatuointeja. Niin paljon tuo ajatusmaailma muuttunut kuitenkin niistä ajoista...
Ja tiedänpä muutaman 60-vuotiaan, jotka pitää kesät talvet pitkiä paitoja tatuointien takia. Hyvinhän heillä vielä, kun ei tarvi sentään kaulaliinaa käyttää. 8)
Salander
Harjunpää

No toki joo, joitaki nyt kaduttaa kaikennäköiset jutut. Pitäishän se miettii tollasia pysyviä juttuja vähän pidemmälle kuin huomiseen.
Ja ehdottomasti on ihmisiä joiden ei pitäisi edes ottaa tatuointeja. :lol:
Kikka6
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Kikka6 »

Neljä kuvaa löytyy.

Mitä tulee tuohon katumiseen ja ilmeisesti pitkähiha-kommentilla haettuun häpeämiseen, töissä olen hyvin usein pitkähihaisessa ja -lahkeisessa vaatetuksessa, ei mulla ole mitään erityistarvetta niitä asiakkaille esitellä. Tämä (vaatetus työaikana) on mietitty jo ennen kuvien ottoa ja nuorimmatkin ovat tuossa reilun kymmenen vuotta keikkuneet matkassa, eipä noille tule aktiivisesti ajatuksia juuri tuhlattua päivien mittaan.
Niceguy-72
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Niceguy-72 »

Tatskat on kunnolla tehtyinä ja suunniteltuina ihan suositeltava hankinta, mutta eipä todellakaan kannata 17-vuotiaana hetken mielijohteesta lähteä itseään leimauttamaan... Kyllä sitä kuvaa ja aihetta kannattaa miettiä ihan ajan kanssa. Itsellä ensimmäinen tuli otettua vasta 30-v, vaikka idea siihen oli kyllä ollut olemassa jo vuosia. Mutta kylläpäs siitä sodan käyneiden isovanhempien muistoksi otetusta kuvasta sitten tulikin parempi kuin hyvä :) Sittemmin nälkä on kasvanut syödessä ja on tullut otettua koikarppia ja muutakin kuvaa... ja ihan varmuudella voin ylpeänä niitä kantaa vanhainkodissakin. Mutta jos asian suhteen on olemassa yhtään epävarmuutta niin kannattaa jättää ottamatta, koska sitten niitä saattaa joutua häpeämään vanhoilla päivillä.. se on pitkälti luonnekysymyskin tuo "vanhemmiten" juttu, eihän ne periaatteessa nuo kuvat ole alunperinkään tarkoitettu itseään arkaileville ihmisille, koska silloin niitä tuntemuksia vanhemmiten syntyy. :)
"Hei hei heinäkuu..."
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

.
Juu, kannattaa aloittaa se tatskailu vasta kun on koulut käyty ja luonnekuva kehittynyt valmiiksi:

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/20 ... 4_hu.shtml
Tohtori käytti jättisumman muuttuakseen liskomieheksi

Perjantai 28.10.2011 klo 13.31

Erik "Lizardman" Sprague kauhistutti kansaa esiintyessään Lontoossa.

Kuva Kuva
Kuva Kuva

39-vuotias performanssitaiteilija alkoi muuttaa itseään liskomieheksi vuonna 1994 valmistuttuaan filosofian tohtoriksi. New Yorkista lähtöisin oleva taiteilija on käyttänyt ulkomuotonsa muokkaamiseen uutistoimisto Splashin mukaan tähän mennessä yli 285 000 euroa.

Liskomies esiintyi Lontoon Ripley's Believe It or Not -turistihoukuttimessa tuoreen kirjansa Strikingly True julkistamistilaisuudessa.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Jokainen toteuttaa itseänsä haluamalla tavalla.kyseisestä henkilöstä meni hammas-projektissa homma käsiin.onneksi sai korjattua.Tuli tuosta mieleen,että jenkeissä on 1 lautamies,joka on naispuoleinen,sanonut avoimesti olevansa pienestä tytöstä asti ollut kiinnostus vampyyreihin,ja noituuteen,ja on kehonmuokkausta senverran,ja pikkasen päälle :wink: yhet sille.mts mieltä porukka on kehonmuokkauksesta?
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Hairahtelija
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Niinku näin?

Kuva

Vai näin :shock:

Kuva

Antaa kaikkien kukkien kukkia!

(Kuvat osoitteesta http://www.oddee.com/item_96587.aspx )
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Mulla on useampi muste tatuointi ja sitten on arpitatuointi selässä (sattui niin helvetisti). Lisää tahdon kunhan rahaa alkaa kilkuttaa lompakkoa.
Life. It´s just fucking thing after nother...
Vastaa Viestiin