Sulta ilmeisesti meni ohi ne viestit, joissa oltiin tuon auton ja Google Mapsin perusteella ratkaisemassa sekä karoliinan että Raisan katoamisia. Jos se ei ole leimaamista, niin mikä on? Mut tuossa on vinha perä, että kun omistaa tuollaisen auton niin ei tosiaan kannata rikkoa lakia!Valhalla kirjoitti:Eipäs kun täällä nimenomaan käsiteltiin streetwiew:ssä esiin tulleena, että auton on ihan eri kuin RR tapauksessa etsitty. Ettei kukaan erehdy. Harvemmin rikoksentekijällä on sellaista kalustoa / esineistöä mitä kenelläkään muulla ei ole. Mutta ymmärsin pointin. Ollaan kuitenkin netin keskustelupalstalla - ei tämän merkitystä nyt hirveästi tule paisuttaa vaikka joku välillä tohkeissaan onkin.
Nuo mapsin kuvat on jo vuosia vanhoja, ja on vain huonoa sattumaa että juuri tuo auto sattui olemaan juuri tuossa juuri tuolla hetkellä.
Mä olen löytänyt oman autoni vastaavasta palvelusta erään tuttavan pihalta. Täytyy toivoa, ettei sillä kadulla satu koskaan mitään vastaavaa tai huomaa olevansa syytettynä ties mistä!
Mut hyvä et mun pointti tuli selväks