Jahas jahas...LaraCroft kirjoitti:Katoamispaikan VIERESSÄ puolivuotta sitten raiskausyritys..
http://yle.fi/alueet/tampere/2010/12/ra ... origin=rss
Viime talvena myös raiskausyritys erittäin lähellä katoamispaikkaa!!!!! Oli yrittänyt raahata uhria juoksuhautaan...
Raiskausyritys Tampereen Kalkussa
julkaistu 04.12.2010 klo 10:59, päivitetty 04.12.2010 klo 11:01
Naishenkilön kimppuun käytiin perjantai-iltana yhdeksän jälkeen Tampereella Kalkun kehätien ja Juoksuhaudankadun välisellä pyörätiellä. Poliisi kaipaa vihjeitä tapahtumapaikalta.
Nainen oli lähtenyt kävelylle klo 21.00 aikaan Korsukadun takana kulkevalle kävelytielle. Pian nainen oli huomannut jonkun seuraavan häntä.
Takaa tullut mies oli käynyt naiseen kiinni ja vetänyt hänet sivuun kävelytieltä, jolloin nainen oli kaatunut. Nainen pääsi pakenemaan potkaistuaan miestä.
Miehen tuntomerkit:
- ikä noin 40 -vuotta
- pituudeltaan noin 180 cm
- musta pilottitakki
- tummat farkut, joissa käännetyt lahkeet
- musta pipo
- korvakoru
- miehellä ei ollut viiksiä eikä partaa
- suomalaisen näköinen
Vihjeitä rikoksen selvittämiseksi pyydetään ilmoittaa Pirkanmaan poliisin päivystysnumeroon 07187 45800 tai sähköpostilla [email protected]
YLE Tampere
Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja mitenkä se eppujen soitto tähän liittyy?
Tyttö huutanut? Mitä ja kenelle? Teivon ravirata on kaukana Villilästä ja siinä samassa suunnassa missä kotikin. Mihin olisi siis seurannut ääntä?
Tuskin on Eput syyllisiä.
HUOMIOIKAA NYT, ETTÄ TUO RAISKAUSUUTINEN ON VUODEN TAKAINEN.
Tämä nyt ihan sen takia, että kahden sivun kuluttua täällä jo kuulutetaan totena, että samaisena iltana on yritetty joku raiskata......
Tyttö huutanut? Mitä ja kenelle? Teivon ravirata on kaukana Villilästä ja siinä samassa suunnassa missä kotikin. Mihin olisi siis seurannut ääntä?
Tuskin on Eput syyllisiä.
HUOMIOIKAA NYT, ETTÄ TUO RAISKAUSUUTINEN ON VUODEN TAKAINEN.
Tämä nyt ihan sen takia, että kahden sivun kuluttua täällä jo kuulutetaan totena, että samaisena iltana on yritetty joku raiskata......
Viimeksi muokannut MissHolmes, Ti Elo 16, 2011 10:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuotio & Äreät Tiput
Eikös juttu siitä, että kaksi pojista olisi ollut selvinpäin, lähtenyt liikkeelle FB:ssa? Eli tuo tietohan ei ole fakta.
Itse kyllä epäilen, että kaikki ovat juoneet.
Vai olisiko muka Karoliina (jos kerta oli jo koululla ollut humalassa) yllyttänyt poikia juomaan ja saanut vain yhden juomaan?
Tuskin.
Itse kyllä epäilen, että kaikki ovat juoneet.
Vai olisiko muka Karoliina (jos kerta oli jo koululla ollut humalassa) yllyttänyt poikia juomaan ja saanut vain yhden juomaan?
Tuskin.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Veikkaan, että kaksi ei ole jäänyt mamille ja papalle kiinni ja pitävät sitkeästi kynsinhampain yllä seurakuntanuori-imagoa....
Nuotio & Äreät Tiput
Aamulehden uutisen kommenteistä löytyy tällainen pätkä:
Tummennus minun. Onko palstalaisilla tietoa tuosta mainitusta kuolleesta naisesta? Mikäs juttu toi nyt on? Paljon olen Aamulehteä lukenut, mutta tuollaista tapausta en muista nähneeni - kai siitä nyt enemmänkin olis huudeltu?(Tuntematon)15.8.2011 15:13
Likolammenkadun ja raholassa olevan nosturivalmistamon välissä olevat kalliot ja kallion yläpäässä oleva metsä lienee ainoa isompi metsä tuolla koko etsintäalueella, toki sekin harvapuinen ja kävelyteitä sielläkin on.ja sit on liimapuljun ja paperitehtaan välinen metsä joka rajoittuu tesomankatuun ja junarataan ja mistä löytyi joskus aikoinaan kuollut nainen ilman vaatteita. ja vielä teerivuorenkadun ja korvenkadun välissä oleva pitkulainen metsäkaistale. muita isompia ei sit olekaan mustavuoren alue alkaa jo olla täys taloja vaikkei noissa vanhoissa googlen eniron tai muun kartoissa niitä vielä näykään.
Täällä siis: http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194692 ... eilla.html
Jos on Karo on vasenkätinen, niin miten skootterin oleminen oikealla kyljellään on tulkittavissa? Itse ajanut vai ei?
Miten käyntiin polkeminen onnistuu vasenkätiseltä?
Onpahan tässä ollut tekemistä näiden viestien lukemisessa. Itse en huomannut teksteissä yhtä asiaa mikä minua on mietityttänyt alusta asti.. Tosin osan sivuista olen kahlannut melko nopeasti läpi, joten on hyvin voinut jäädä huomaamatta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011073 ... 9_uu.shtml
Voisikohan tämä jotenkin liittyä tapaukseen? Kartasta katselin, että kyseiset bileet ovat olleet melko lähellä Karoliinan katoamispaikkaa, sekä koulua jossa olivat ilmeisesti tavanneet silloin yhdeksän aikoihin illalla. Myös mopoautosta on ollut puhetta joissakin viesteissä ja tuossa uutisessa kerrottiin ainakin yhdellä pojista olleen mopoauto.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011073 ... 9_uu.shtml
Voisikohan tämä jotenkin liittyä tapaukseen? Kartasta katselin, että kyseiset bileet ovat olleet melko lähellä Karoliinan katoamispaikkaa, sekä koulua jossa olivat ilmeisesti tavanneet silloin yhdeksän aikoihin illalla. Myös mopoautosta on ollut puhetta joissakin viesteissä ja tuossa uutisessa kerrottiin ainakin yhdellä pojista olleen mopoauto.
Some people feel the rain, others just get wet. Bob Marley
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Ainakin tuossa facebook-kuvassa pitelee kameraa vasemmalla kädellä. Ehkä siis on, ehkä ei...Chili kirjoitti:Jos on Karo on vasenkätinen, niin miten skootterin oleminen oikealla kyljellään on tulkittavissa? Itse ajanut vai ei?
Olisko skootterin kaatumisen syynä oikealle ns keskipakoisvoimaTiina kirjoitti:Ainakin tuossa facebook-kuvassa pitelee kameraa vasemmalla kädellä. Ehkä siis on, ehkä ei...Chili kirjoitti:Jos on Karo on vasenkätinen, niin miten skootterin oleminen oikealla kyljellään on tulkittavissa? Itse ajanut vai ei?
Vasenkätisyys tuskin vaikuttaa polkemiseen, tavallisesti poljetaan jalalla käyntiin...
Tuo KK:n kuva on peilikuva, eli hän on ottanut sen itse peilistä.
Nuo kotibileethän, josta on juttu lehdessä oli keskiviikkona!
Ja tuo vasenkätisyys voi tosiaankin tuon kamerakuvan perusteella olla totta. Itse olen vasuri niin käyttäisin kameran pitelemiseen vasenta kättä, jos taas kameran liipaisin on oikealla puolella, pitäisin kameraa molemmilla käsillä.
Tämä nyt taas on omaa kokemusta kätisyydestä, eikä välttämättä vaikuta Karoliinan kätisyyteen.
Ja tuo vasenkätisyys voi tosiaankin tuon kamerakuvan perusteella olla totta. Itse olen vasuri niin käyttäisin kameran pitelemiseen vasenta kättä, jos taas kameran liipaisin on oikealla puolella, pitäisin kameraa molemmilla käsillä.
Tämä nyt taas on omaa kokemusta kätisyydestä, eikä välttämättä vaikuta Karoliinan kätisyyteen.
-
Patsy is Back
- Armas Tammelin
Florence86 kirjoitti:Patsy is Back kirjoitti:Ja tämä voisi selittää sen, että tyttö hakeutuu ääntä kohti tai sitten, juuri sen vuoksi ei olisi välttämättä kuultu vaikka hän olisi huutanut?? Paitsi, että konsertti oli varmasti jo loppunut tuohon aikaan. Siis 2.30HerloCCi Solmunen kirjoitti:Laitetaas tällänen viesti. Poimittu vauva.fi keskusteluista.
Ratkeaisiko nyt trampoliinin (anteeksi tämä sana) arvoitus viimein?
"Tämä asia vaivaa ihan kamalasti, jokapäivä pakko katsoa, joko tyttö olisi jo löytynyt. Asumme aivan katoamispaikan lähellä ja katoamisyönä oli Eppujen konsertti, joka kuului ihan selvästi tänne asti myöhään yöhön saakka... Erotimme jopa biisien sanat, kun yllä kuuntelimme Eppuja!
Myös Kolmenkulman ABC:lle, jossa nuoriso puhuu nähneensä Karoliinan pääsee kävelypolkuja pitkin nopeasti."
Iltajuhla Teivon raviradalla on arvioitu päättyvän klo 01.30 -mutta jos Eput ovat aloittaneet keikan myöhässä niin sitten aikataulu on luonnollisesti venynyt.
http://www.teivo.fi/kuninkuusravit/alueinfo.php
Ja VAIN hulpeat 8000 ihmistä ollut näitäkin Eppuja ollut katsomassa.
Toinen asia mikä alkoi mietityttää, mikähän on ollut tarkka aika kun postinjakaja on liikkunut (varmasti), sillä muistaakseni naapuri vai oliko tuon talonomistaja puhui kellon olleen puoli 6 kun oli skootterin NÄHNYT, muistanko väärin? Muutenhan on puhuttu vain äänten kuulemisesta aiemmin. Mutta miten voi kuulla mitään ainakaan ennen tuon konsertin loppumista. Hmm..
Jokatapauksessa, kauanko vilkku pysyisi päällä, tarvitsee kai se virtaa? Tätä aikajanaa tässä mietin edelleen
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
MissHolmes
- Ben Matlock
...ja pitelee kameraa siis OIKEALLA kädellä...
Nuotio & Äreät Tiput
-
Beatrix Kiddo
- Armas Tammelin
Ja skootterin polkeminen on vaan ihan tyylistä kiinni. Itse ainakin poljin kummallakin jalalla ja ties vaikka miten päin omaani, jos se ei meinannut suostua yhteistyöhön.ohrana kirjoitti:Olisko skootterin kaatumisen syynä oikealle ns keskipakoisvoimaTiina kirjoitti:Ainakin tuossa facebook-kuvassa pitelee kameraa vasemmalla kädellä. Ehkä siis on, ehkä ei...Chili kirjoitti:Jos on Karo on vasenkätinen, niin miten skootterin oleminen oikealla kyljellään on tulkittavissa? Itse ajanut vai ei?
Miten käyntiin polkeminen onnistuu vasenkätiseltä?![]()
Vasenkätisyys tuskin vaikuttaa polkemiseen, tavallisesti poljetaan jalalla käyntiin...
Tuo KK:n kuva on peilikuva, eli hän on ottanut sen itse peilistä.
PS:Ojaan kaatuminen ei riipu kätisyydestä milläänlailla vaan just tuo ^^ on syy tai sitten siellä oli joku risu/kivi/monttu mikä kippas sen kyljelleen, oli se sitten kumpi kylki tahansa. Ja eihän sitä kaatumissyytäkään tiedetä, että onko se mopo tyrkätty sinne ojaan vai onko se kaaduttu sinne.
Julkisuuteen on annettu tieto että Karoliinan viimeiset puhelut oli soitettu Tottijärven tukarista käsin. Tarkoittaa käytännössä sitä että K on ollut vielä niissä bileissä tuolloin, eli puhelin on todellakin ollut yhteydessä Tottijärven tukariin tuolloin. Olen ymmärtänyt että bileistä lähdön jälkeen K ei soittanut ainoatakaan puhelua, senhän operaattori näkee puheluerittelystä.nomnomnom kirjoitti:
Olen henkilökohtaisesti edelleen erittäin skeptinen sen suhteen että matkapuhelimen signaali olisi voinut tuonne Tottijärvelle saakka tiensä löytää katoamispaikan läheisyydestä ilman että puhelin ei todellisuudessa olisi tehnyt tuota kyselyä tukiasemasta jostakin tuolta tottijärven maaston läheisyydestä.
On kerrottu myös että K:n puhelin sammui 2vrk myöhemmin. Sitä en tiedä näkeekö operaattori mihin tukariin se on ollut silloin kytkettynä?
Lähde?sepeteus kirjoitti: Julkisuuteen on annettu tieto että Karoliinan viimeiset puhelut oli soitettu Tottijärven tukarista käsin.
Kyllä, ja se viimeinen tukari tiistaiaamulla oli Tottijärvellä.On kerrottu myös että K:n puhelin sammui 2vrk myöhemmin. Sitä en tiedä näkeekö operaattori mihin tukariin se on ollut silloin kytkettynä?