Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Jane T »

:lol: OMG, nyt tuolla Karoliina-ketjussa joku on löytänyt Google Mapsista (vuodelta 2009 on nuo Google Mapsin otokset) Villilänkadulta oranssin jenkkiraudan, ja postannut sen kuvankin sinne, (ompas kivaa auton omistajaa kohtaan)ja kauhea haloo siitä on syntynyt: on varmaan sama auto, jonka kyytiin Raisa meni ja samalla autolla ollaan Karoliinakin viety! Kohta sinne varmaan postataan kuva Google Mapsista, jossa on joku ihminen kuvassa Villilässä vuonna 2009, ja häntä on syytä alkaa heti tutkia! :D
Tuo homma tuossa ketjussa menee aivan hulvattomaksi! Mua harmittaa, että ketju on mennyt tuollaiseksi, kun aihe on mielenkiintoinen, mutta kirjoittelu alkaa olla tosiaan sitä tasoa, mitä täällä jo mainittiinkin, eli " hei, olen uusi täällä,... kesti kauan rekkautua,.... olen lukenut sitä, tätä ja tuota....mutta mitään mielipidettä tai uutta minulla ei kuitenkaan ole..."
Tosin olen saanut kyllä parhaat naurut tällä palstalla juuri tuosta ketjusta, ja se on kyllä aika ikävää koska aihe oh niin kamala!
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Jane T kirjoitti::lol: OMG, nyt tuolla Karoliina-ketjussa joku on löytänyt Google Mapsista (vuodelta 2009 on nuo Google Mapsin otokset) Villilänkadulta oranssin jenkkiraudan, ja postannut sen kuvankin sinne, (ompas kivaa auton omistajaa kohtaan)ja kauhea haloo siitä on syntynyt: on varmaan sama auto, jonka kyytiin Raisa meni ja samalla autolla ollaan Karoliinakin viety! Kohta sinne varmaan postataan kuva Google Mapsista, jossa on joku ihminen kuvassa Villilässä vuonna 2009, ja häntä on syytä alkaa heti tutkia! :D
Tuo homma tuossa ketjussa menee aivan hulvattomaksi! Mua harmittaa, että ketju on mennyt tuollaiseksi, kun aihe on mielenkiintoinen, mutta kirjoittelu alkaa olla tosiaan sitä tasoa, mitä täällä jo mainittiinkin, eli " hei, olen uusi täällä,... kesti kauan rekkautua,.... olen lukenut sitä, tätä ja tuota....mutta mitään mielipidettä tai uutta minulla ei kuitenkaan ole..."
Tosin olen saanut kyllä parhaat naurut tällä palstalla juuri tuosta ketjusta, ja se on kyllä aika ikävää koska aihe oh niin kamala!

Voi apua! :D Mä en oo uskaltanut eilisen jälkeen ees lukea ketjua, sitkee olin mutta raja tuli lopulta vastaan.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Jane T kirjoitti::lol: OMG, nyt tuolla Karoliina-ketjussa joku on löytänyt Google Mapsista (vuodelta 2009 on nuo Google Mapsin otokset) Villilänkadulta oranssin jenkkiraudan, ja postannut sen kuvankin sinne, (ompas kivaa auton omistajaa kohtaan)ja kauhea haloo siitä on syntynyt: on varmaan sama auto, jonka kyytiin Raisa meni ja samalla autolla ollaan Karoliinakin viety!
Montakohan kertaa nuo samat autokuvat pitää copypasteta KK-ketjuun, ennen kuin kaikille tulee selväksi, ETTEI NIILLÄ OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ KATOAMISEN KANSSA? Arvauksia?

(Sääliksi käy jo auton omistaja.)
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Arvauksia: Montako kertaa Karoliina-keskustelussa kerrotaan ettei jenkkirassi liity asiaan?

Montako nimitystä saadaan sanoille skootteri ja trampoliini?

Koska rikospoliisi alkaa kuunnella teini-ikäisten komentoja tutkinnan tehostamisesta?

Voiko humalainen menettää toimintatarmoaan illan (aamun) mittaan vai pysyykö olo yhtä vireänä kunnes promillet ovat nollautuneet?
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

Kyllä tuossa Karoliina-ketjussa on karannut "skoba" totaalisesti lapasesta. Varmoja syyllisiä alkaa olla kasassa jo kymmeniä ja tutkintalinjoja ainakin tuhannen. Loistava esimerkki huhujen aiheuttamasta lumipalloefektistä. Jenkkirautojen myynti kärsii inflaation ja skoottereiden maahantuojat joutuvat poistamaan ajokeista sen vian joka aiheuttaa niiden trampoliinimaisen äänen. Olisko aika kerätä ne todelliset faktat ja aloittaa alusta?
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Uusi laji on syntynyt, "poliisinruumiskoira" :!: Tämä on siis eri asia kuin pelkkä ruumiskoira, huom.

Mietin myös että selvisikö eräälle kirjoittajalle, miksi joku kuuntelisi trampoliinin hyppimisääniä jenkkiautossa, ja seuraavan tekstin
Ku joku kirjoitti, että kaippa K:n laukusta ja skootterista on otettu dna :shock:

Ymmärtäisin, jos laukku olisi aitoa nahkaa ja se olisi jotenkin huonosti tehty (lue: eläimen verta jäänyt), niin löytyisi joku dna. Mutta että skootterista. :roll:
kirjoittajalle, no, yhtään mitään.

Tämä kaikki on mahdollista vain K.Kestin ketjussa.
ellmarj83
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 12:51 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja ellmarj83 »

Tunnustan, että tuon dna kirjoituksen kirjoitin, sillä pidin huvittavana sitä asiaa, että FB:n puolella mietitään laukun ja skootterin dna:ta.


Ei siis Laukusta ja skootterista löytyviä "jälkiä", joista voi löytyä ihmisen dna. Esim, tupakantumpit, hiukset, veri... ym

Ja tuo viestini taitaa löytyä KK kadonnut sivulta 166, jos en aivan väärin muista.
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Mä saattaisin veikata että laukun ja skootterin dna:lla tarkoitetaan, onko laukusta/skootterista löytynyt muiden dna:ta kuin Karoliinan. Ei esim. lampaannahkalaukun alkuperän dna:ta..
ellmarj83
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 12:51 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja ellmarj83 »

:D
No sitähän se tyttö varmaan tarkoittikin, että etsii ihmisen dna:ta, mutta kirjoitti miten kirjoitti.

Minä laitoin viestin sen huvittavan sanamuodon takia, ja lisäsin oman kommenttini juurikin siitä syystä kun itse alku kommentti oli niin osuva.

Se joka ei vitsiä ymmärrä, puuttuu liikaa johonkin tiettyyn sanaan. Mutta onneksi huumorintajuja on erilaisia.

Vrt. aikaisemmin oli puhetta poliisinruumiskoirasta. Ei siinäkään huumorintajuinen ala puhumaan että tarkoitti ruumiskoiraa, joka kuuluu poliisille. Vaikka tätä oikeastikin tarkoitti.

Kyse oli pelkästään näistä hauskoista kirjoituksista, mitä saa lukea.
Muutenhan tämäkin ketju olisi ihan turha, jos jokaista hauskaa lausetta alettaisiin selventämään, että ei se nyt sitä tarkoittanut ym.
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

Apuaaaaa :lol: Mä luovutan.

Tai no, väännetään nyt;

Miksi jo lähes heti alkuun etsinnöissä oli ruumiskoiria ja parhaimmillaan kai suurin osa poliisinruumiskoirista?
Tästähän näinkin huumorintajuton tyyppi voi saada käsityksen, että ruumiskoira on eri asia kun poliisinruumiskoira. Joten, että eivät herkimmät lukijat järkyty, selvensin.

Jostain tuli myös mieleen erään biisin alku: "Turhaan, aivan turhaan..." Hmm.
ellmarj83
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 12:51 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja ellmarj83 »

:lol:
Ollaanko me nyt Hairahtelija molemmat väärinymmärrettyjä?
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Hairahtelija kirjoitti:Mä saattaisin veikata että laukun ja skootterin dna:lla tarkoitetaan, onko laukusta/skootterista löytynyt muiden dna:ta kuin Karoliinan. Ei esim. lampaannahkalaukun alkuperän dna:ta..
Tai tuskinpa kirjoittaja tarkoittaa skootterin DNA:ta. Mikä mahtaa muuten olla moottoripyörän ja skootterin DNA:n ero, läheisiä lajeja kun ovat?

Oikeastaan kyllä tuntuu pahalta nauraa toisten kirjoitusvirheille, koska teen niitä itsekin valtavasti, ja pyydänkin anteeksi, jos loukkaan jotain, mutta en naura pahantahtoisesti vaan pidän verbaalihuumorista, tahattomastakin, nauran myös omille höläytyksilleni ja sallin myös muiden nauraa mulle.

Ihan pika-OT esimerkki: viime talvena Hesarissa etsittiin naisen ryöstäneitä miehiä näillä tuntomerkeillä: "Pitkänenä ja kaapuniekka ryöstivät naisen lapiolla". Ja tuo oli ihan oikean toimittajan vakavissaan kirjoittama juttu. :D
Hairahtelija
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 8:00 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Hairahtelija »

ellmarj83 kirjoitti::lol:
Ollaanko me nyt Hairahtelija molemmat väärinymmärrettyjä?
Ollaan. :D
Käsitin sun viestin ihan väärin, pahoitteluni.
ellmarj83
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 12:51 am

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja ellmarj83 »

Mä jatkan vielä sen verran tuosta dna-touhusta.

Silloin illalla kun sen fb:stä luin ja nauratti tuo viesti skootterin dnasta. Ja tuohon kellon aikaan olin muutenkin niin väsyksissä, että pienempikin asia naurattaa ja saa mitä ihmeempiä ajatusjatkumoita.

Eli mielessä kävi jo uusi leffa skoottericpark. Joku tiedemies on ottanut skoottereista dna:n eikä ollenkaan ole huomannut, että skootterit ovat olleet vähän jo huonoja, öljyä syöviä, ruuvit ruostuneita ym. Ja sitten skopat valtaa -ei vain- skootteriparkit, mutta sen lisäksi myös, autoparkit, powerparkit ym. parkit ja siitähän ei voi syntyä muutakuin kaaos. Ja ö-mappiin kuuluva kauhuleffa. :shock:

Ja ei oikeasti ole noin lennokas mielikuvitus, mutta väsyneenä tulee mieleen mitä sattuu.

(ei musta kyllä käsikirjoittajaa/ohjaajaa tule, myönnettäköön)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Minua kyllä kiinnostaa ihan tavattomasti, miten skootterista otetaan dna ja miksi. Saisikohan siitä väitetystä dna-liittymästä myös dna:n? Voisiko joku teinisherlock valaista poliisin lisäksi myös minua?
Lukittu