Mies puukotettiin hengiltä kadulla Jyväskylässä 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Pirhonen
Olivia Benson

Re: Mies puukotettiin hengiltä keskellä Jyväskylää

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Uskotaan uskotaan, semmosta myös mietin että onko middle point ns. prosenttijengi?

e: typo
Rokkijäbä
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Rokkijäbä »

Pirhonen kirjoitti:Uskotaan uskotaan, semmosta myös mietin että onko middle point ns. prosenttijengi?

Middlepointin jäseniä on tuomittu mm. huumausaine ja väkivalta rikoksista joten aikalailla samassa sarjassa painivat muiden liivimiesten kanssa tää sakki.
,,;`Rikollinen mieli, hyvä mieli!`;,,
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Rokkijäbä kirjoitti:
Pirhonen kirjoitti:Uskotaan uskotaan, semmosta myös mietin että onko middle point ns. prosenttijengi?

Middlepointin jäseniä on tuomittu mm. huumausaine ja väkivalta rikoksista joten aikalailla samassa sarjassa painivat muiden liivimiesten kanssa tää sakki.

Ei,Middle Point ei ole "prosenttijengi" eikä todellakaan paini samassa sarjassa muiden liivimiesten kanssa(jos tällä viittaat prosenttijengeihin)...

Middle Point on pieni,keskenkasvuisten hormooniapina narkkaireiden löyhähkö yhteenliittymä,jossa edes "jäsenet" eivät luota toisiinsa...Se että muutama tuomio on tullut em. rikoksista ei vielä kovin iso meriitti ole...

Middle Point on vitsi,eikä edes kovin hyvä sellainen...
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

termospullo kirjoitti:
corppi kirjoitti:
termospullo kirjoitti:jahas, tänne ilmestyi uusi tietäjä... vai ettei kurkkua viilletty?? mites kun minulla on kuva missä näkyy mihin on puukko osunut...

Enempää ketään ärsyttämättä..
R.I.P Leiska :(
No et siekään mikään kovin "vanha tietäjä" ole :D

Mutta kurkkua EI viilletty auki,oli sulla sitten millanen kuva tahansa.
ok, anteeksi sanavalinta :oops:

Mikä sitten selittää veren määrän korvan ja rinnan välillä.. ja kun suurin osa tästä sijaitsee kaula-alueella!. Onko se hypänny jostain tuonne kaulalle..
Mutta anyway, tuntuu niin sairaalta spekuloida Leiskan kohtaloa, että lopetanpa tähän..

Kärsi kuitenkin ottaa foto kuolevasta leiskasta????
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Uhrin FB-profiili on poistettu.
..saapa nähä..
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

corppi kirjoitti:
jenni82 kirjoitti:Sen verran että onko tää sitä samaa smugu porukkaa joka aloitti vuosia sitten siellä kuokkalan keskustassa nää toiminnat? Ensin potkittiin juoppoja ja ryöstettiin pentuja? Iältään sopisivat siihen että ovat vaan aluettaan levittänyt laajemmalle.

Jonkin asteen huhua kuullut myös ja portsarit varautuneet liivein ensi viikonlopun ovihommiin. Mua vaan säälittää jos kostoja alkaa tulemaan ni siellä kärsii myös viattomat. Silloin ei paljoa katella minkä maalanen on ja mitä kaupungissa tekee :|
Tää "kurdijengi :D " on aiheuttanu aikasemmin hämminkiä ainakin siellä kuokkalan suunnalla,mut myös huhtasuo,pupumäki,kangasvuori alueella...

Tämä on se huonopuoli jkl;ssä,että kun uupuu ne oikeat rosvot... Tää porukkahan on pääsääntöisesti -80 luvun puolen välin jälkeen syntynyttä hormooneilla itsetuntoaan kohottanutta apinaa,joilla ei todellakaan ÄO päätä huimaa...Siinä voi sitten vahingossa sivullisiinkin osua kun nämä sankarit alkaa voimientunnossaan ja vailla järjenhäivää "kostojaan" suunnittelemaan ja toteuttamaan...
Touche.

Ja tosiaan, uurai, eikun urashima kertoo että ei ollut MPläisiä, miksi sitten julkisesti ees pukeutua liiviin, jos kerran haluaa vaan elvistellä eikä oikeasti jäsen?
Mieleen jäi FB.n MCMp:n kuvat, kovasti oli tutun oloista kuvissa.
There are no crimes behind enemy lines
termospullo
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja termospullo »

Kärsi kuitenkin ottaa foto kuolevasta leiskasta????
No joo, tätä odotinkin. Sanoin että on kuva/kuvia, mutta en sanonut että minä otin ne kuvat. Ehei, itse olin tuolloin muualla.
Nurmisen ilmaveivi
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

termospullo kirjoitti:Kärsi kuitenkin ottaa foto kuolevasta leiskasta????
No joo, tätä odotinkin. Sanoin että on kuva/kuvia, mutta en sanonut että minä otin ne kuvat. Ehei, itse olin tuolloin muualla.[/quote]

Ei nyt ihan aukene minulle silti että kuka tuollaisessa tilanteessa alkaa ottamaan kuvia? Ja sitten esittelee niitä muille ja yhdessä päivitellään veren määrää? :shock: Vissiin liian pumpulissa kasvanut taas kun en tollasta(kaan!) ymmärrä.
urashima
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja urashima »

Uhri ei edelleenkään kuulunut Middle Pointtiin. Kuvahan on otettu ihan täysin huumorilla ja sen ymmärtävät kyllä tietyt ihmiset.
Ja ite tiedän miten asia on mennyt ja en siihen sen enempää kommentoi, kun täällä on näitä tietäjiä enemmänkin! :mrgreen:
enpakerro
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja enpakerro »

Harvinaisen hauskaa huumoria teillä. Meilläkin päin on tapana ottaa huumorimielessä kuvia kuolevista/kuolleista kavereista. :shock: Teillä taitaa olla oikee valiojoukko kasassa siellä Jk:n suunnalla. Hyi helvetti :(
Lillikki
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Lillikki »

urashima kirjoitti:Uhri ei edelleenkään kuulunut Middle Pointtiin. Kuvahan on otettu ihan täysin huumorilla ja sen ymmärtävät kyllä tietyt ihmiset.
Ja ite tiedän miten asia on mennyt ja en siihen sen enempää kommentoi, kun täällä on näitä tietäjiä enemmänkin! :mrgreen:
Toivottavasti ymmärsin väärin tän lauseen "kuvahan on otettu täysin huumorilla"... :shock:

Ympäripyöreät vatsaukset ja vihjailut tuokin lisäspekulointia näihin pähkäilyihin, turha siis hyökätä sen jälkeen kun muut tekevät vääriä johtopäätökisä tuollaisista "tietyt varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan"-lauseista.

Muutama toisen kerhon jäsen nähty Jklssä lähipäivinä, asiahan ei jää tähän- itseäni ja muita toistaen :?
häirikkö
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

Tuolla huumorikuvalla tarkoitetaan varmaankin uhrin fb-kuvaa jossa esiintynyt MP:n tunnukset yllään. Kyllä siitä varmaan väärän käsityksen saa joo, jos sisäpiirihuumoria levitetään koko maailman nähtäville :!: :!: :?:
CTH
Alokas

Viesti Kirjoittaja CTH »

Kaupunkiin on saapunut kuulemma M.O.R.E:n jäseniä. Jotain yhteyttä uhrilla ja "morella" kuulema oli. Tapahtumapaikalla kynttilöiden joukossa oli viesti "Kosto elää!", eli jatkossa tuskin nähdään näitä ED:n kavereita diilailemassa JK:n takana pikkulapsille.
termospullo
Jack Taylor

enpakerro kirjoitti:Harvinaisen hauskaa huumoria teillä. Meilläkin päin on tapana ottaa huumorimielessä kuvia kuolevista/kuolleista kavereista. :shock: Teillä taitaa olla oikee valiojoukko kasassa siellä Jk:n suunnalla. Hyi helvetti :(
Pakko kai tässä on jotain paljastaa kun ei sinullakaan tuo aivon välkkynystyrä paljoa kilise!!!
Tällaisten kuvien ottaminen/selaaminen on minulle työn takia pakollista päivittäin!!! Eikö helvetti voi yhtään ajatella minkä takia minä tällaisia kuvia selailen? Joo en todellakaan huvikseni!.
Nurmisen ilmaveivi
termospullo
Jack Taylor

nuusku-nella kirjoitti:
termospullo kirjoitti:Kärsi kuitenkin ottaa foto kuolevasta leiskasta????
No joo, tätä odotinkin. Sanoin että on kuva/kuvia, mutta en sanonut että minä otin ne kuvat. Ehei, itse olin tuolloin muualla.
Ei nyt ihan aukene minulle silti että kuka tuollaisessa tilanteessa alkaa ottamaan kuvia? Ja sitten esittelee niitä muille ja yhdessä päivitellään veren määrää? :shock: Vissiin liian pumpulissa kasvanut taas kun en tollasta(kaan!) ymmärrä.[/quote]

No avataan kun ei kerran aukene!! Työssäni on arkipäivää tällaisten kuvien ottaminen/katseleminen! joko on tarpeeksi selvästi kerrottu, jotta puusilmäkin lopulta ymmärtää,miksi minä tällaisia kuvia joudun käsittelemään!??? Eikö helvetti voi hetkeä miettiä ja päätellä??..
Nurmisen ilmaveivi
Vastaa Viestiin