Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Howler kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:Mitä se Aki oli sitten niinko hässäköinyt???
Ainakin mun laittamassa linkissä näky olevan notta:AKIN RAJU MENNEISYYS tms,mutten ees klikannut sitä.
Kerro mulle jos tiedät??
BTW:Hyvä että se ärsy-Aki lähti.
Nyt pirttiin joku nätti pimu niin taas jaksan seurata BB.tä. 8)
"Hassua, että pyydät että joku sinulle kertoo mitä tapahtunut, vaikka itsekin tiedät mistä voit ottaa selvää :lol:"
Mistä minä oisin voinut tietää kun en BB.tÄ oo seurannut muutamaan pv.ään.
Toki netistä löytysi tietoa mutta kuhan kysyin vaan kun ei jaksanut alkaa hässäköidä ton netissä ehtimisen kanssa.
Eikös oo parempi kysellä kun tämähän on keskustelupalsta!!
Joskus GOOGLETTAMINEN on nyhvöjen hommaa. :D
Child Of Scythe
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Meitä olis täällä monta, jotka ""voitaisiin siirtää vähän hiljaista tietoa" noille BB:n pikkuisille... 8) (Kuten nykyään niin muodikkaasti elämänkokemuksesta yms tempuista sanotaan. :wink: )
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

CrissAngel kirjoitti:Mistä minä oisin voinut tietää kun en BB.tÄ oo seurannut muutamaan pv.ään.
Toki netistä löytysi tietoa mutta kuhan kysyin vaan kun ei jaksanut alkaa hässäköidä ton netissä ehtimisen kanssa.
Joko minä luen väärin, tai sanoit selvästi:
Ainakin mun laittamassa linkissä näky olevan notta:AKIN RAJU MENNEISYYS tms,mutten ees klikannut sitä.8)
Eli tiesit että mistä löytyy ;) Mutta, haluni ei ole tapella, minua vain turhauttaa välistä suuresti kun liian monesti ihmiset kyselevät jaksamatta ottaa itse asioista selvää. En siis henk. koht. tarkoita sinulle, CrissAngel, mitään pahaa. (Muuten, nimimerkistäsi päättelen että pidät ko. taiteilijasta? Se jonka tv-sarjan tunnarissa lauletaan "Mindfreak"?)

Kuitenkin, minä ymmärsin että Akilla on ollut parikin menneisyyden mokaa tilillään, joista siis ei ole tuotantoryhmälle/jollekin isolle jehulle BB:ssä kertonut. Ihmettelen vain, miksi Akia kohdellaan noin, mutta Heli, joka on myös tuomittu pahoinpitelystä, saa jäädä taloon.
Howler
Axel Foley

Anteeksi tuplapostaus, mutta PAKKO sanoa.

Maxinen nauru on RAIVOSTUTTAVAN kuuloista :evil:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä olen niin pettynyt, niin pettynyt tähän tuotantokauteen, ettei ole tosikaan!!! en ole jaksanut ollenkaan seurata samaan tyyliin kuin aiemmin ja mielenkiinto on mennyt kyllä lähes kokonaan, kun taloon tunkee koko ajan uusia asukkaita ja vanhoja lähtee pilvin pimein pois. ei jaksa enää kiinnostaa senkään vertaa, että lukisi uusien profiileja, fiilis on sellainen, et ihan sama, ei kiinnosta. ainoa hyvä asia oli, että pattiotsa lähti pois, se oli mun henkilökohtainen inhokki alusta asti ja hyvä näin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
CrissAngel
Martin Beck

Howler kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:Mistä minä oisin voinut tietää kun en BB.tÄ oo seurannut muutamaan pv.ään.
Joko minä luen väärin, tai sanoit selvästi:
Ainakin mun laittamassa linkissä näky olevan notta:AKIN RAJU MENNEISYYS tms,mutten ees klikannut sitä.8)
Eli tiesit että mistä löytyy ;) Mutta, haluni ei ole tapella, minua vain turhauttaa välistä suuresti kun liian monesti ihmiset kyselevät jaksamatta ottaa itse asioista selvää. En siis henk. koht. tarkoita sinulle, CrissAngel, mitään pahaa. (Muuten, nimimerkistäsi päättelen että pidät ko. taiteilijasta? Se jonka tv-sarjan tunnarissa lauletaan "Mindfreak"?)
Kyllä.
Criss Angel on just se,jossa laulaa hän itse,KORN-yhtyeen säestyksellä,MINDFREAK!!!:=DD
Kyllä pidän ko henkilöstä,koska hän on erilainen,erikoisempi taikuri,taiteilijapersoona kuin muut typerät pukupellekolleegansa.:=P

Kuitenkin, minä ymmärsin että Akilla on ollut parikin menneisyyden mokaa tilillään, joista siis ei ole tuotantoryhmälle/jollekin isolle jehulle BB:ssä kertonut. Ihmettelen vain, miksi Akia kohdellaan noin, mutta Heli, joka on myös tuomittu pahoinpitelystä, saa jäädä taloon.
Mitä tulee tähän Aki-häsään niin olisin kyllä voinut klikata tuon Iltiksen linkin ja lukea,mutko vitsi olikin siinä että ekana linkitän linkkejä ja kun tarkistan että ne ees toimii niin satun hokaan et:OH,SHIT!!Tuollahan se olisi kerrottu.:=)
Sorry vaan nyt kaikille...
Niin.
Helihän vielä kehui avoimesti nuoruutensa töppäilystä,ja mulla oli jo ennestään muistikuva että joku LAMOURETTES-ryhmän tytöistä on tuomittu pahoinpitelystä,ja kuis sattukaa-juuri tämä typy!!
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck

Tampereen Tyttö kirjoitti:Nyt kun keski-ikä laski, vois laittaa messiin vähän elämänkokemusta, kiitos!
Juu.
Kuhan ei mitn eläkeläisiä sinne sentäs.
Mullon huonot läpät krapulassa tahi oikeammin:AINA!! :D
Child Of Scythe
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Howler kirjoitti: Kuitenkin, minä ymmärsin että Akilla on ollut parikin menneisyyden mokaa tilillään, joista siis ei ole tuotantoryhmälle/jollekin isolle jehulle BB:ssä kertonut. Ihmettelen vain, miksi Akia kohdellaan noin, mutta Heli, joka on myös tuomittu pahoinpitelystä, saa jäädä taloon.
Tästäkin oli jo puhetta jossain. Heli oli selvästi kertonut tuotantoyhtiölle hakuvaiheessa tuomiostaan, Aki taas ei. Eihän Akia sieltä niinkään niiden tuomioiden takia pois potkittu, vaan sen takia, ettei Isoveli hyväksy tuomioista kertomatta jättämistä.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Merope kirjoitti:
Howler kirjoitti: Kuitenkin, minä ymmärsin että Akilla on ollut parikin menneisyyden mokaa tilillään, joista siis ei ole tuotantoryhmälle/jollekin isolle jehulle BB:ssä kertonut. Ihmettelen vain, miksi Akia kohdellaan noin, mutta Heli, joka on myös tuomittu pahoinpitelystä, saa jäädä taloon.
Tästäkin oli jo puhetta jossain. Heli oli selvästi kertonut tuotantoyhtiölle hakuvaiheessa tuomiostaan, Aki taas ei. Eihän Akia sieltä niinkään niiden tuomioiden takia pois potkittu, vaan sen takia, ettei Isoveli hyväksy tuomioista kertomatta jättämistä.
Ei vaan Aki potkittiin pois siksi että saa enemmän kohua->lehtiotsikoita->keskustelua->katsojia ohjelmalla->lisää massia tuotantoyhtiölle, thats it :)

"Tarkistatteko te kaikkien kilpailijoiden taustat?

- Meillä on tietty metodiikka jota käytetään, Räisänen toteaa."

Eli ovat tienneet jo kisan alkaessa että Aki ei ole ihan puhdas pulmunen.
CrissAngel
Martin Beck

Bombay kirjoitti:
Merope kirjoitti:
Ei vaan Aki potkittiin pois siksi että saa enemmän kohua->lehtiotsikoita->keskustelua->katsojia ohjelmalla->lisää massia tuotantoyhtiölle, thats it :)

"Tarkistatteko te kaikkien kilpailijoiden taustat?

- Meillä on tietty metodiikka jota käytetään, Räisänen toteaa."

Eli ovat tienneet jo kisan alkaessa että Aki ei ole ihan puhdas pulmunen.[/quote
RAHASTUKSEN MAKUA!!!!!!
Child Of Scythe
Howler
Axel Foley

CrissAngel kirjoitti:RAHASTUKSEN MAKUA!!!!!!
Niinpä. Samoin "Käytä valtaasi" juttu, rahastusta koko homma.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

joopa joo, käytä valtaasi, en periaatteestakaan osallistu, kun ei ole takeita siitä mihin rahani menevät ja saako katsojat muka oikeasti päättää. taannoin otettiin hygienia välineet pois vaikka grillibileet ois olleet tarjolla, kysynpä vaan kuka menee äänestämään ekaa vaihtoehtoa, jolla ei ainakaan saada minkäänlaista säpinää taloon. en usko ollenkaan että meillä olisi mitään sananvaltaa näihin ja jotenkin on ollut koko kauden, alusta asti sellainen fiilis, että on katsojaa kustu silmään oikein urakalla. "meillä on tietynlainen metodiikka", paskapuhetta! olen ihan varma, että ovat akin taustan tienneet ja tämäkin on surkea rahastusyritys!!!oksettavaa, mutta se hyvä puoli tässä nyt on, että pääseepähän ajoissa nukkumaan, kun ei tarvitse telkan edessä roikkua.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Noniin, taloon tuli Jussi, 27 vee. Olikohan tämä BB:n epätoivoinen yritys saada taloon vähän "vanhempaa" verta? Noh, toisaalta, näin Jarkosta tykkäävänä on ehkä mukavakin saada taloon vähän äijäverta. Saapa nähdä, mitä uusi asukas tuo tullessaan.

Ilon aihetta on kuitenkin siinä, että Heli lähti! Turha nainen se oli loppuun asti, mutta pakko sanoa, että hyvännäköisen miehen se oli saalistanut. Mitähän tosin mies on Helin touhuista mieltä?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ihanaa, että Heli lähti.

Jussi vaikuttaa nyt ainakin lupaavammalta asukkaalta kuin vaikkapa nämä neljä viime viikolla tullutta. Todella tylsä on ollut tämän vuoden BB, toivottavasti siellä tulisi nyt jotain tapahtumia. Käytä valtaasi -äänestyksessä on seuraavat vaihtoehdot tällä viikolla:

1) Erotiikkajuhlat
2) Pation pesu
3) Kosketuskielto

Erotiikkajuhlathan tämän voittaa, onpa taas kuiva vaihtoehto PATION PESU...kukahan sitä jaksaisi katsoa...
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

CrissAngel kirjoitti: Kuhan ei mitn eläkeläisiä sinne sentäs.
Mitä sinulla on meitä eläkeläisiä vastaan? Oletko ikärasisti? :wink:
Vastaa Viestiin