Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Mutta jos joku olisi sen varastanut, niin kai yrittäisi käyttää sitä? Vai vaihtaisiko SIMin? Entäs paikannus IMEIn avulla eikö sitä ole tiedossa kenelläkään?
Noista vaihtoehdoista, JOS K olisi tosiaan angstannut viimeaikoina äidille , nin avainten jättö skootterin kaatuessa on toki voinut olla mielenosoitus, joten myös
C) omaehtoinen katoaminen tulisi kyseeseen.
Noista vaihtoehdoista, JOS K olisi tosiaan angstannut viimeaikoina äidille , nin avainten jättö skootterin kaatuessa on toki voinut olla mielenosoitus, joten myös
C) omaehtoinen katoaminen tulisi kyseeseen.
There are no crimes behind enemy lines
-
Kainonsorttinen
- Frank Drebin
Niinpä niin. Odotin malttamattomana rekisteröinnin vahvisusta vaikka tunnukseni on ilmeisesti ollut toiminnassa koko ajan (laitoin pyynnön sisään varmaan yli viikko sitten...)
Koko hommassa ei minusta ole yhtään mitään epäselvää. Muistan itse millaista oli olla 15-vuotias kiltti tyttö, maistella alkoholia, juopua ja olla sitten ihmeenkin sekaisin.
Asiaan: Eikös tuon kännykän paikannusalue ole nyt ihan minimaalinen, kun otetaan huomioon poliisilta saatu uusi informaatio (kilometrin säteellä skootterista) ja trashin tekemä kartta? Eli mahdollinen etsimisalue olisi nyt pieni kaistale sitä harjua? Varmasti tuo kohta on käännetty useaan otteeseen ympäri, mutta ei sitä kännykkää niin vain löydetä. Silti luulen, että Karoliina löytyisi samasta paikasta, tai ei välttämättä ainakaan kovin kaukaa puhelimesta.
Miksi se puhelin olisi muka automaattisesti mennyt rikki heitettäessä? Eihän ne juuri putoillessa, sinkoillessakaan säpäleiksi mene, joten jos puhelin ei osu tietyssä kulmassa karkealle soralle, niin tokihan se voi ehjänä pysyä. Ja turha pohtia miksei se soinut: mun puhelimen ainakin saa äänettömälle ja yleensä aina pidän puhelinta piippauksella tai äänettömällä.
Jos itse olisin kaappari (joka btw pakottaisi nuoren tytön autoon ilman että kuuluu mitään ääniä), varmaankin ensin sammuttaisin sen puhelimen ja viskaisin sen vasta sitten jorpakkoon. Tämä siksi, että rinteessä soiva puhelin kyllä ihmetyttäisi vastaantulevaa koiranulkoiluttajaa..
Koko hommassa ei minusta ole yhtään mitään epäselvää. Muistan itse millaista oli olla 15-vuotias kiltti tyttö, maistella alkoholia, juopua ja olla sitten ihmeenkin sekaisin.
Asiaan: Eikös tuon kännykän paikannusalue ole nyt ihan minimaalinen, kun otetaan huomioon poliisilta saatu uusi informaatio (kilometrin säteellä skootterista) ja trashin tekemä kartta? Eli mahdollinen etsimisalue olisi nyt pieni kaistale sitä harjua? Varmasti tuo kohta on käännetty useaan otteeseen ympäri, mutta ei sitä kännykkää niin vain löydetä. Silti luulen, että Karoliina löytyisi samasta paikasta, tai ei välttämättä ainakaan kovin kaukaa puhelimesta.
Miksi se puhelin olisi muka automaattisesti mennyt rikki heitettäessä? Eihän ne juuri putoillessa, sinkoillessakaan säpäleiksi mene, joten jos puhelin ei osu tietyssä kulmassa karkealle soralle, niin tokihan se voi ehjänä pysyä. Ja turha pohtia miksei se soinut: mun puhelimen ainakin saa äänettömälle ja yleensä aina pidän puhelinta piippauksella tai äänettömällä.
Jos itse olisin kaappari (joka btw pakottaisi nuoren tytön autoon ilman että kuuluu mitään ääniä), varmaankin ensin sammuttaisin sen puhelimen ja viskaisin sen vasta sitten jorpakkoon. Tämä siksi, että rinteessä soiva puhelin kyllä ihmetyttäisi vastaantulevaa koiranulkoiluttajaa..
-
Savikujan Sherlock
- Alokas
http://aijaa.com/v.php?i=009618509108.jpg
Kuva on scootterin löytöpaikalta.
Pisti silmään tuo vesikourun päällä oleva levyn pala. Sinne mahtuisi hyvinkin luiskahtamaan kännykän kokoinen kappale. Jotain uutta täytyy yrittää kaivella.
Pisti silmään tuo vesikourun päällä oleva levyn pala. Sinne mahtuisi hyvinkin luiskahtamaan kännykän kokoinen kappale. Jotain uutta täytyy yrittää kaivella.
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.
Itse odotin myös epätoivoisena vahvistusta rekisteröinnistä, mutta eipä ole vieläkään näkynyt. Onneksi tänään sitten satuin koittamaan kun joku aiempi kirjoitti, että edellispäivänä rekisteröityi ja nyt toimi tunnukset ja itse olen rekisteröitynyt jo viime viikolla. Löysin tuon aiemmin laittamani galleriahuomion jo viime viikolla ja heti ajattelin tunnukset tehdä kun kerrankin oli jotain järkevää sanottavaa jota kukaan muu ei ollut vielä huomannut.
Itselläni oli sama kun tunnusta rekisteröin. Odotin monta päivää, ja sitten päätin vain testata kirjautumista ja avot. Ei ollut mennyt edes vahvistus spämmi-kansioon.Kainonsorttinen kirjoitti:Niinpä niin. Odotin malttamattomana rekisteröinnin vahvisusta vaikka tunnukseni on ilmeisesti ollut toiminnassa koko ajan (laitoin pyynnön sisään varmaan yli viikko sitten...)
Toisaalta rinteeseen viskattu päällä oleva puhelin myös harhauttaa hyvin. Voidaan juurikin esimerkiksi ajatella, että puhelin on pudonnut taskusta tms. En sano, että juttu olisi tässä tapauksessa välttämättä mennyt näin, mutta tämäkin on yksi vaihtoehto.Kainonsorttinen kirjoitti:Jos itse olisin kaappari (joka btw pakottaisi nuoren tytön autoon ilman että kuuluu mitään ääniä), varmaankin ensin sammuttaisin sen puhelimen ja viskaisin sen vasta sitten jorpakkoon. Tämä siksi, että rinteessä soiva puhelin kyllä ihmetyttäisi vastaantulevaa koiranulkoiluttajaa..
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
Niinpä, tai mä en tuota ehtinyt lukemaan, mutta ymmärsin, että oli kirjoittanut ensiksi väärin, siis että Karoliina olisi löytynyt. Mutta onko se nyt mitään uutta, kun samainen henkilö kirjoitteli eilen varmaksi sen, että Karoliinan takki on löytynyt. Ja muuta mukavaa.Rezah kirjoitti:Sydän pomppas ylimääräisen voltin kun luin 18 maissa FB -ryhmästä että "KAROLIINA ON LÖYTYNYT YKSITYSASUNNOSTA KOTKASTA"ja muutaman sekunnin päästä, että se olikin toinen tythtö
![]()
Mä jo toivon, että olisi viitteitä rikoksesta, että tapausta olettaisiin tutkimaan rikoksena. Silloin tapausta tutkisi rikospoliisit, eikä mahdollisesti nuoremmat konstaapelit ym. mitkä tällähetkellä varmasti tätä tutkii.
Poliisi: Karoliinan kännykkä skootterin lähistöllä
17.08.2011 17:23
Poliisi on saanut kadonneen Karoliina Kestin tapauksesta lisää tietoa. Tutkinnanjohtaja Hannu Kallioniemi kertoo MTV3:n uutisille, että teleoperaattori on tarkentanut kadonneen tytön kännykän tietoja.
Kallionimen mukaan kännykkä on jossain maastossa, alle kilometrin päässä paikasta, josta Karoliinan skootteri löytyi.
Poliisi aikoo tutkia operaattorin tietoihin perustuen maastossa vanhoja ja osin uusiakin alueita.
Kallioniemi kertoo, että poliisin omien etsintöjen jälkeen päätetään, tarvitaanko etsintöihin mukaan esimerkiksi vapaaehtoisia.
(MTV3)
Ja laitetaas vielä linkki: http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... lahistolla
P.S. Olipas taas työlästä lukea kun jääny väliin muutamila päiviltä tää foorumi (No, ok...."etuilin" 50 sivua eteenpäin)
Poliisi on saanut kadonneen Karoliina Kestin tapauksesta lisää tietoa. Tutkinnanjohtaja Hannu Kallioniemi kertoo MTV3:n uutisille, että teleoperaattori on tarkentanut kadonneen tytön kännykän tietoja.
Kallionimen mukaan kännykkä on jossain maastossa, alle kilometrin päässä paikasta, josta Karoliinan skootteri löytyi.
Poliisi aikoo tutkia operaattorin tietoihin perustuen maastossa vanhoja ja osin uusiakin alueita.
Kallioniemi kertoo, että poliisin omien etsintöjen jälkeen päätetään, tarvitaanko etsintöihin mukaan esimerkiksi vapaaehtoisia.
(MTV3)
Ja laitetaas vielä linkki: http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... lahistolla
P.S. Olipas taas työlästä lukea kun jääny väliin muutamila päiviltä tää foorumi (No, ok...."etuilin" 50 sivua eteenpäin)
-
Henri Blavatsky
- Hercule Poirotin viikset
Heh, nyt joku tarkastamaan äkkiäSavikujan Sherlock kirjoitti:http://aijaa.com/v.php?i=009618509108.jpg
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Poliisi lienee päätellyt Karoliinan olleen ainakin keskiasteisessa humalassa poikien kertomien tietojen perusteella. Varmaan muistaneet suuntaa antavasti mitä ja paljonko tyttö joi illan aikana. Julkisuuteenhan on kerrottu tarkemmin yksilöimättä ja erittelemättä että nuoret joivat rannalla alkoholia ja nuoret joivat myös yksityisasunnossa alkoholia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Algot Neck
- Susikoski
Molemmat löytynevät samasta paikasta, eikä asiaan liittyne mitään rikosta.Kainonsorttinen kirjoitti: Silti luulen, että Karoliina löytyisi samasta paikasta, tai ei välttämättä ainakaan kovin kaukaa puhelimesta.![]()
Siis arviolta parin päivän sisällä.
Edit.
Turhaan taidan sanoa (kun ette usko kuitenkaan), että jättäkää pojat rauhaan, älkääkä nyt ainakaan kovin hirveästi syytelkö. Eivät ole nähkääs syyllistyneet mihinkään rikolliseen.
Viimeksi muokannut Algot Neck, Ke Elo 17, 2011 8:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack
Alle kilometri skootterista...Entä jos Karoliina löytyykin samasta paikasta ? Tutkinnanjohtajahan sanoi, että alue tutkittu niin perusteellisesti, ettei Karoliina varmasti alueella ole. Toisaalta, varmaan katveitakin on jäänyt ja paikka voi olla ihan kaiken järjen vastainen. Tuo tieto kyllä antaa olettaa, että Karoliina löytyy myös puhelimen mukana....
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack
Se iso mutta on, että myös lähtöpaikka ja uimaranta, taitaa mahtua kilometrin haarukkaan.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
Hienoa, että poliisi kulkee viimeinkin kohti oikeata tutkintaa. Olisin tehnyt tän ratkaisun jo yli viikko sitten. Onkohan tätä kännyä oikeesti etitty jo kauankin tästä lähistöltä tosissaan ?Kari77 kirjoitti:Poliisi: Karoliinan kännykkä skootterin lähistöllä
-
Algot Neck
- Susikoski
Ei ole varmaan ehtinyt lähtöpaikalle asti, eikä uimarannallekaan.specialhousingunit kirjoitti:Se iso mutta on, että myös lähtöpaikka ja uimaranta, taitaa mahtua kilometrin haarukkaan.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Paikkaa ja aluetta on haravoitu tiheällä kammalla, mutta onko otettu huomioon hautaamisen mahdollisuutta. Soramonttuun on suhteellisen (?) helppo kaivaa matala hauta pienelle hoikalle tytölle ja silloin ei hajukaan heti tulisi neniin, eikä uhri silmiin.
Paikalla käyneet: onko koko hiekkakuoppa-alue kovaa, umpeen kasvanutta, vai olisiko hautaaminen mahdollista?????
Paikalla käyneet: onko koko hiekkakuoppa-alue kovaa, umpeen kasvanutta, vai olisiko hautaaminen mahdollista?????
Nuotio & Äreät Tiput