Päivän Naurut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Luupää kirjoitti:.

Pallo hukassa:

http://www.feissarimokat.com/files/2011 ... ukassa.png

.
:lol: :lol: :lol: Parasta näissä on että aina siellä on joku miespuolinen antamassa teknisiä vinkkejä on sitten netti kaatunut tai pallo joutunut hukkaan...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Jack the Ripper kirjoitti: :lol: :lol: :lol: Parasta näissä on että aina siellä on joku miespuolinen antamassa teknisiä vinkkejä on sitten netti kaatunut tai pallo joutunut hukkaan...
Kummasti naispuoliset tællaisissa tapauksissa kuitenkin miespuolisten puoleen kææntyvæt... :)

Nimim. "pallojakin erinæisistæ paikoista onkinut..." 8)
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Heheh, Valdo, voisin veikata, että satuit olemaan paikalla jo valmiiksi, vai kuinka? 8)
Silkasta mielenkiinnosta kysyisin vielä, että onnistuitko operaatiossa pelkällä sorminäppäryydellä vai jouduitko ottamaan apuvälineitä käyttöön?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

maija turjukka kirjoitti:^Heheh, Valdo, voisin veikata, että satuit olemaan paikalla jo valmiiksi, vai kuinka? 8)
Silkasta mielenkiinnosta kysyisin vielä, että onnistuitko operaatiossa pelkällä sorminäppäryydellä vai jouduitko ottamaan apuvälineitä käyttöön?
Kysehæn on vain tekniikasta... :wink:
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kuva

Siis ei saatana. Kuvassa naama ja perce. :mrgreen:

Halle Berry juhli synttäreitään Malibun rannalla.

Malli täytti 45 vuotta ja juhlisti päivää rannalla poikaystävänsä Olivier Martinezin ja tyttärensä Nahlan, sukulaisten ja ystäviensä kansa.

Juhlissa oli selvästi hauskaa.

Hallen ystävä heitti synttärisankarin meriveteen.

Hallen poikaystävä pelasti hänet tilanteesta.

Hallen ilmeestä näkee, että hän nautti päivän antimista.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Rollaattorimummo iski Lahdessa - saaliiksi lankarulla!
Julkaistu: 16.08.2011 19:55

Rollaattorilla liikkunut 86-vuotias nainen jäi kiinni myymälänäpistyksestä Lahdessa tänään.
Vanhuksen tavaroista löytyi lankarulla, kehys ja muuta sekalaista tavaraa, jotka hän onnistui kuljettamaan ohitse kassan, kertoo ylikonstaapeli Antti Reijula Päijät-Hämeen poliisista.

Nainen myönsi näpistyksen ja oli tapahtuneesta pahoillaan.

- Hän ymmärsi mitä oli tehnyt ja pahoitteli kovasti.

- Kauppaliikkeen kanssa asia käytiin saman tien loppuun saakka ja vanhus sai sakot.

- Maksettavaa tuli noin sata euroa, kertoo Reijula.

Varastetun tavaran arvo oli noin 20 euroa. Liike sai kaikki tavarat takaisin.

IS

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/rolla ... 65847.html
:)
aga
Adrian Monk
Viestit: 2767
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja aga »

Näpistelijä kärähti väärennetystä mopokortista

Tiistai 16.8.2011 klo 19.43

Lahden keskustan liikkeissä vieraili päivän aikana eri-ikäisiä näpistelijöitä.

Kuva
Kortissa käytetyn henkilötunnuksen mukaan kortin haltija oli syntynyt päivämäärällä 17.17. (POLIISI)

Nuorin näpistelijöistä oli 17-vuotias poika, jonka hallusta tavattiin tökerösti väärennetty mopokortti. Poika kertoi kuitenkin poliisille päässeensä korttia näyttämällä useita kertoja alaikäisiltä kiellettyihin ravintoloihin.

Vanhin näpistelijöistä oli jo 86-vuotias rollaattoria tarvitseva ikäihminen, joka yritti kuljettaa muutaman kymmenen euron arvosta erilaista tavaraa kassan kautta maksamatta.

IL

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081 ... 4_uu.shtml
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kuva

Nauratti kyllä jo monta päivää sitten, mutta tuli tänään jostain syystä mieleeni.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Fingerpori on AINA ihan mielettömän hauska, mä tykkään tuollaisesta verbaalisesta huumorista.

Mutta mun panokseni päivän nauruihin annan ihan itsestäni: poltan sätkiä ja sätkäkoneeni hajosi, enkä ole vielä tähän ikään mennessä oppinut käärimään sätkiä käsin. Nyt menee hermo ja naurattaa samalla, kun teen ensin sellaisen putkilon filsusta ja paperista ja sitten töpötän n. 6 senttisellä viinirypäletertun varrella (oli ainoa sopiva käsillä oleva esine tähän hätään) tupakkaa putkiloon. Tässä töpöttämisessä menee niin kauan, että tätyy varmaan hankkia nikotiinipurkkaa töpöttämisen ajaksi! Huoh! Osaisiko kukaan neuvoa, miten 46-vuotias täti oppisi käärimään sätkää käsin? Onkohan aiheesta mitään opetuselokuvia tms? :roll:

Toisen jutunkin kerron tässä samalla: satuin viime vuonna Hgin keskustassa keskelle kultasepänliikken ryöstötilannetta kun olin menossa lääkäriin. Paikalla oli tietenkin hitosti poliisiautoja ja poliiseja. No, kävelin rivakasti ohi, mutta silmiini osui todella viehättävä naispoliisi ja häntä tuijottaessani pää taaksepäin kääntyneenä törmäsin poliisin koppiautoon, rillini putosivat maahan ja vähän otsaan kopsahti. Nuori miespoliisi katseli sivusta mun kollegansa tuijottamista ja törmäilyäni ja tuli kysymään, että sattuiko, tarviinko apua? Mä olin niin nolona, että tokaisin: "Ei, ei, anteeksi häiriö, olen menossa lääkäriin!" Poliisi totesi iloisen huvittuneena, että sepä hyvä. :oops:

No, tulipa pitkä juttu, mutta mä olen hieman kohelo, ja jaan mieluusti omnt pöljyyteni muiden kanssa, jos nämä nyt jotain huvittaa.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Jane T kirjoitti:Fingerpori on AINA ihan mielettömän hauska, mä tykkään tuollaisesta verbaalisesta huumorista.
Juu, eikä tuo tämänpäivänenkään pöllömpi ole. Jotenkin tulee mieleen, että sitä saa mitä tilaa... :mrgreen:

Kuva
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Tämä on mainio!
Kuva
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Jane T kirjoitti:Tämä on mainio!
Kuva
:lol: Kippis! :D

Tätä ideaa olen muuten itsekin soveltanut livenä jo vuosia ennen kuin Fingerporista oli mitään kuultukaan! 8)

Kuva
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja apollo »

Jane T kirjoitti:Osaisiko kukaan neuvoa, miten 46-vuotias täti oppisi käärimään sätkää käsin? Onkohan aiheesta mitään opetuselokuvia tms? :roll:
Tossa on jonkunlaista opetusta, videossa alkaa tapahtumaan vasta 2,30 minuutin kohdalla. Aika seikkaperäisesti kyllä selitetty koko tapahtuma.

http://www.wikihow.com/Roll-a-Cigarette

tossa suora video jos ei jaksa lukea:
http://www.youtube.com/watch?v=X7vt67etNDw

Tuo sätkänkääntö itsessään on ihan mielenkiintoinen juttu. Jotkut ei opi (ei halua oppia?)) sitä ikinä ja osa vääntää sen hetkessä. Tärkeintä siinä on se, että laittaa materiaalia sopivasti ja kääntelee sen rauhassa.
hellämustapääfinnilä
Martin Beck
Viestit: 834
Liittynyt: Su Helmi 14, 2010 8:52 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja hellämustapääfinnilä »

Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Salander »

^ Yleensä Fingerporit on mun mielestä tylsiä, mutta tää oli hyvä. :lol: :lol:
"The darkest place is under the candlestick"
Lukittu