Kainonsorttinen kirjoitti:Jane T kirjoitti:
Boldaus minun.
Anteeksi nyt, mutta minusta viestisi on todella ala-arvoinen, törkeä. Mitään hauskaa, edes lainausmerkeillä varustettua, en viestissäsi näe. Kuten itsekin totesit, "että ei kuulu tähän mitenkään", ei todellakaan. Jos et kerran halua mässäillä, kannattaisi miettiä, ennen kuin painaa sitä lähetä-nappia.
En varsinaisesti näe, miten minun viestini, jossa on
linkin takana johonkin henkilöön X liittyvä juttu eroaa mm. poikien syyttelystä ja tästä "pojat varmasti tietävät enemmän, niitä pitää jututtaa", tai "talonmies on sarjamurhaaja juu" -jutuista. Ja jos löydät viestistäni jotain herjaamista tai edes sen, että pitäisin oikeasti tuota yhteensattumaa hauskana, niin kehotan lukemaan uudelleen ajatuksen kanssa.
Pojat sentään tuntevat olevansa osaltaan vastuussa tapahtuneesta, mutta heitä saa täällä herjata mielin määrin? Yhtä ulkopuolisia he ovat katoamiseen liittyen kuin minä tai sinä.
Vastaan nyt tähän täällä ketjussa, mutta en ala enempää täällä chattailemaan, ei kuulu palstan tapoihin, eikä minun, yksärillä tai Lautamiehissä voi vääntää enemmän, jos väännättää.
Kyse oli siis tästä viestistäsi (jonka olisi muuten voinyt liittää tähän vastaukseesi):
Ai niin, tällainen löytyi:
http://www.asuntohelppi.fi/ilmoitukset/ ... 67503.html
Ja ei, en haluaisi mässäillä henkilöillä (varsinkaan menehtyneillä), jotka eivät välttämättä kuulu tähän yhtään mitenkään. Mutta tosi "hauska" yhteensattuma silti.
Mitä tekemistä vuoden 2009 vuokra-asuntoilmoituksella on tämän tapauksen kanssa? Ilmoituksen, jossa on tapaukseen täysin liittymttömän henkilön nimi ja puhelinnumero. Tämän nimisesta henkilöstä on täällä huhuttu, huom. huhuttu, mutta se ei minusta oikeuta postaamaan täällä kaikkea asiaan kuulumatonta mitä sen nimisen henkilön, joita voi muuten olla enemmäkin kuin yksi Suomssa, eikä kenekään muunkaan yksityishenkilön nimissä joskus netissä julkaistua jotain ihan mitä vaan juttua. Ero näihin mukana olleisiin poikkin on se, että tämä henkilö ei ole mukana ollut. En kylläkään pidä kenekään aiheettomasta syyttelystä, tuskinpa kukaan siitä pitää.
En ole sinua herjaamisesta syyttänyt, mutta siitä olen, että tuolla viestilläsi ei ole mitään tekemistä tämän tapauksen kanssa, ja mielestäni olen siinä oikeassa. Ja. kuten viestissäsi kirjoitit, että et haluaisi mässäillä, mutta mässäilet kuitenkin. Miksi? No, ei tarvitse vastata. Konditionaali on joskus vaikea sijamuoto.
Anteeksi, jos loukkasin sinua, mutta tämä ketju on lähtenyt jo aivan lapasesta kaikkinen huhuineen, eikä niitä mielestäni tarvitse lisää ruokkia, mutta se ei ole minun päätösvallassani.
Jätetään asia tähän, sopiiko? Jatketaan itse tapauksen pohdintaa. Jos sinulla on minulle vielä asiaa, niin laita yksäriä, ettei ketju turhaan tukkiudu.
Peace.
Jane T.