Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
crashtestdummy
Hercule Poirotin viikset

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja crashtestdummy »

Mat-Lock kirjoitti:
crashtestdummy kirjoitti: Jos Vapepan intressi on aidosti löytää tyttönen, järjestö saapuu itse osallistumaan innokkaiden ihmisten koordinointiin sen enempiä mukisematta, eikä yritä tuputtaa jäsenyyttään väkisin jokaiselle. Auttaminen ei vaadi jäsenkorttia.
Kenen auttaminen? Jos poliisi on sanonut, ettei kaipaa apua, pitääkö sinne tunkea silti "auttamaan"? :roll: Ylimääräinen poppoo voi tuhota jälkiä ja häiritä koiria.
Koiria? Mitä koiria ne on, poliisin jälkiä metsästäviä koiria vai ruumiskoiria? Ruumiskoira kyllä löytää ruumiin vaikka sen päällä makaisi 50 elävää ihmistä, haistaa se ruumiin vedestäkin. Jälkiä etsivät koirat eivät löytäneet jälkiä alkuunkaan jos kerran suunnista ei ole hajuakaan, joten ei ne niitä nyt 3 viikkoa ja monta sateista päivää sekä tuhansia ulkoilijoita myöhemminkään löydä, valitettavasti. Poliisikaan ei näin ole sanonut missään yhteydessä, joten tämä kieltely taitaa olla lähinnä ylihysteerikkojen hysterisointia jolla koitetaan nyt vaan välttää ottamasta itse mitään osaa mihinkään. Onhan se raskasta kävellä metsässä.
Jennifer Jareau
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Jennifer Jareau »

Tuo kyseinen la-su välinen yö on kyllä ollut kaikista sen vkl:n tapahtumista johtuen erittäin vilkkaasti liikennöity täällä Treen seudulla ja liikenteessä on varmasti varsinkin juuri tuolloin yöllä ollut jos jonkinlaista seppää... Niin että en tod. pitäisi minään ihmeenä sitä, että yksinäinen skootteriteinityttö olisi rikoksen uhriksi tuolloin, juuri tuona yönä joutunut :( Ei se vaadi kuin aivan h*lvetin huonoa tuuria ja that's it! Tuskin kukaan ulkopuolinen rikoksentekijä on just nimenomaan KK:ta kytännyt tuona yönä vaan ihan vaan ketä tahansa kohdalle osuvaa, sopivaa uhria...

Uusia teorioita en tässä kohtaa enää osaa enkä jaksa keksiä. Toivon vain, että juttu selviäisi ja tyttö löytyisi, jotta omaiset saisivat rauhan.
“Experience: that most brutal of teachers. But you learn, my God do you learn.”

"There are monsters and it's okay to be afraid of them, but it's not okay to let them win and it's not okay to be one."
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Valhalla kirjoitti:Tuon FB mukaan ja ihan uskottavasti - ainakin nyt voi unohtaa sen, että Karoliina olisi ollut tottumaton alkoholin käyttäjä. Näin siitä voi myös johtaa, että mitään pikkutytön ylläriä ei alkoholista matkaa koitunut saati myrkytystiloja tmv.
miten mä olen nähnyt satoja jos en tuhansia aikuisiakin jotka alkoholi on yllättänyt? näen joka viikko,niin arkena kuin viikonloppunakin. joilla on juomataustaa jopa 40 vuotta enemmän kuin 15v tytöllä..
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
LAWoman
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Hmmmm. Voisikohan mennä jotenkin niin että K on ollut tuttu näky rannalla ja illanvietoissa kesän aikana. Pojat ovat huomanneet tytön olevan helposti "lahjottavissa" ja on sovittu yhteistä ohjelmaa viikonlopulle. Kuviot onkin sitten saaneet jonkun kurjan käänteen...? Voihan niitä huumeitakin olla mukana, jotenkin tuntuu että Karoliinalla oli ns. kokeiluvaihe päällä - pientä uhmaa ilmassa tms.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Alkholista: en usko (vieläkään) että K oli kovassa humalassa.

A) kaveri kertoo, ettei ollut, koska puhui pojan kanssa, joka ol KN:Nkanssa hänen lähtiessää ko. yönä.
B) K oli 2 pv aiemmin ollut ottamassa alkoholia Rosendahlin rannassa, eikä sieltäkään ollut lähtenyt ajeleen, vaan soittanut jonkun hakeen.
There are no crimes behind enemy lines
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

DollariExpress kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:Tuon FB mukaan ja ihan uskottavasti - ainakin nyt voi unohtaa sen, että Karoliina olisi ollut tottumaton alkoholin käyttäjä. Näin siitä voi myös johtaa, että mitään pikkutytön ylläriä ei alkoholista matkaa koitunut saati myrkytystiloja tmv.
miten mä olen nähnyt satoja jos en tuhansia aikuisiakin jotka alkoholi on yllättänyt? näen joka viikko,niin arkena kuin viikonloppunakin. joilla on juomataustaa jopa 40 vuotta enemmän kuin 15v tytöllä..
No aika yllärinä sitten tuli, vieläpä harjoitelleena, kun pojan mielestä lähti ajokuntoisena, sitten sahas Nokiantietä skootterilla edestakas ja kun nousi Likolammenkadulle niin hups - kihahti ja alkoholimyrkytys.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Ja vielä sen verran, että jos Karoliinan on siepannut yksinäinen susi, täytyy tyypin olla sama kuin Raisan sieppaajan.
Onko Raisa siepattu?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

ohrana kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:Pidän aika epätodennäköisenä, että juuri tuohon aikaan olisi joku muukin ajellut skobella tuolla.

Silloinhan silminnäkijällä täytyisi periaatteessa olla havainto kahdesta skootterista.

Minua ihmetyttää ettei näitä havaintoja pyydetty jo maanantaina 1. elokuuta. :(

Jokunen sivu sitten, taisi olla jo muutama kymmenkin sitten, joku kirjoitti silminnäkijähavainnosta,
eli olisi nähty Likolamminkadun lähikadulla liikkumassa kolme skootteria, jolla yhdellä matkustaja mukana eli yhteensä 4 henkilöä. Tämä tapahtui yöllä samoihin aikoihin, kun KK katosi.
Kyllä minä kanssa arvioisin, että viikonloppuyönä pörrää jonkin verrankin mopoa ja skootteria.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

DollariExpress kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Polliisikin jo spekuloi ihan kunnolla.
poliisi heittää ilmaan kysymyksen joka voisi virkistää ihmisten muistia ja saisi ihmiset ajattelemaan.

minkäs poliisi sille voi jos ei ole mitään näyttöjä mihinkään? pitäskö sen kökkiä hiljaa toimistossa ja antaa asian upota?
Öö... Meinasin just, että hienoinen muutos oli nyt sanavalinnoissa.
Wilkku
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wilkku »

DollariExpress kirjoitti: miten mä olen nähnyt satoja jos en tuhansia aikuisiakin jotka alkoholi on yllättänyt? näen joka viikko,niin arkena kuin viikonloppunakin. joilla on juomataustaa jopa 40 vuotta enemmän kuin 15v tytöllä..
Jep jep, mutta muistetaan nyt että kovassakin humassa olo ei välttämättä ole alkoholimyrkytys mikä tappaa, jos ei pääse hoitoon (tai periaatteessahan humala on aina myrkytystila :wink: ). Eli lähinnä Valhallan ajatuksena lieni se, että sen alkoholimyrkytysteorian voi nyt tässä vaiheessa jo kokonaan heittää romukoppaan. Itse heitin sen romukoppaan jo alkumetreillä. Vaikka ei teinien käytös nyt ole välttämättä mitään loogisuuden huippua niin kyllähän tuossa kysymys herää, jos Karoliina on aikaisemminkin soittanut kaverilta kyytiä. Miksi ei tällä kertaa soittanut?

Hmmm, luin enemmän ajatuksen kanssa niin tuossahan vain sanottiin, että kaveri oli hakenut Karon. Ei varsinaisesti sanottu, että Karo olisi soittanut nimenomaan kyydin saadakseen...
Viimeksi muokannut Wilkku, To Elo 18, 2011 9:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
crashtestdummy
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja crashtestdummy »

Meillä täällä oli tuollainen triviaali pohdinta käynnissä, johtuen ajatuksesta että ei tuo tyttö ensimmäistä kertaa ollut kuppia vetämässä. FB:n mukaan edellisenäkin päivänä oli oltu Rosendahlilla dokaamassa ja kaveri haki pois. Tällöin voisi olettaa että ei itse tyhmä lähde ajamaan humalassa.

Miksi sitten lähti? Se mitä pojat eivät ilmeisesti ole sanoneet mutta mitä muut puhuvat, on että ilmeisesti pippalot ei olleetkaan ohi vaan Karon piti lähteä hakemaan, kenties porukassa selvimpänä, lisää viinaa. Siksi hän oli ajamassa takaisin Villilää kohti, sillä joltain oli saatu viinat.

Kuva

Kääntyi vaan väärään paikkaan matkalla takaisin, syystä tai toisesta, ohitettuaan oikean risteyksen muutamilla sadoilla metreillä. Oheinen kommentti oli FB:ssä http://www.facebook.com/groups/Karoliin ... adoksissa/

Toivottavasti off-topic, mutta "this just in": http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/polii ... 40593.html
meddLe
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja meddLe »

Wilkku kirjoitti:..niin kyllähän tuossa kysymys herää, jos Karoliina on aikaisemminkin soittanut kaverilta kyytiä. Miksi ei tällä kertaa soittanut?

Hmmm, luin enemmän ajatuksen kanssa niin tuossahan vain sanottiin, että kaveri oli hakenut Karon. Ei varsinaisesti sanottu, että Karo olisi soittanut nimenomaan kyydin saadakseen...
niin, itseasiassa todettiin, että kyydin soitti joku Karon kaveri.
japittaja
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja japittaja »

Jos satunnainen auto ajaa yöllä klo 2.45 vanhaa Nokiantietä länteen keskustan suunnasta Raholan kohdalla (tai sen ohi), niin mihin se on matkalla ? Todennäköisesti kämpille tai jatkoille johonkin mestaan mukavan illanvieton jälkeen. Missä tällainen kämppä voisi sijaita, koska ei aja motaria Nokian suuntaan, vaan käyttää vanhaa Nokian tietä. Itse aika pitkään alueella asuneena sanoisin: 65 % todennäköisyydellä Kalkun kaupunginosaan, 20 % todennäköisyydellä Nokialle keskustaan tai Sarpattiin,10 % todennäköisyydellä Saarenkärjen/Villilänniemen/Korvenkadun alueille ja 5 % todennäköisyydellä johonkin muualle.
Mitä sitten ? Jos todennäköisyyksillä pelataan, niin mahdollinen kaappaajaseurue olisi ollut matkalla railakkaan illanvieton jälkeen kämpille tai jatkoille nimen omaan Kalkun kaupunginosaan. Pienehkö kaupunginosa, jonka hörhöt ja pikkunilkit varmaankin 80 %:sti poliisin tuttuja, joukossa varmaankin myös pahoinpitelyihin ja väkivaltatekoihin erikoistuneita, jotka lienevät lähes kaikki myös poliisille tuttuja.
Onkohan joku poliisin tutkintahaara erikoistunut tähän tutkintaan. Ei pitäisi olla ihan mahdottoman laaja homma ja kohta 3 viikkoa kulunut.

Toi vanha Nokiantie tohon vuorokaudenaikaan EI OLE todennäköisesti kenenkään sattumavalinta. Nokialaiset ja pitkämatkalaiset ajaa aina motaria, koska se on paljon nopeempi ja helpompi vaihtoehto.
andi-
Susikoski

Viesti Kirjoittaja andi- »

Wilkku kirjoitti:Hmmm, luin enemmän ajatuksen kanssa niin tuossahan vain sanottiin, että kaveri oli hakenut Karon. Ei varsinaisesti sanottu, että Karo olisi soittanut nimenomaan kyydin saadakseen...
Vaan sanotaan ihan suoraan, että Karo itse ei ollut se joka kyydin on to-pe-yönä pyytänyt, vaan joku Karon kaveri. Samainen kaveri on tälle kirjoittajalle myös sunnuntaina ilmoittanut, ettei Karoa löydy enää mistään ja että Karo on lauantainakin ottanut kuppia.
Wilkku
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wilkku »

meddLe kirjoitti: niin, itseasiassa todettiin, että kyydin soitti joku Karon kaveri.
Niin todettiinkin näköjään, huomasin tuon fb-keskustelun vasta sen jälkeen kun olin viestini kirjoittanut. Pahoitteluni, tavaraa tulee tosiaan siihen tahtiin, että vaikka kuinka yrittää seurata niin välillä jotain tuppaa menemään ohi.
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
Lukittu