Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Mistä tiedämme, kuka ajoi skootteria, jolla Karoliina lähti biletalosta? Jospa kuskina olikin joku muu ja Karoliina kyydissä. Jospa matkalla tapahtui jotakin ja kuski hämmentyneenä ajoi skootterin takaisin lähinurkille.
Eniten ihmettelen, missä tilanteessa Karoliina olisi riisunut nätisti kypärän päästään ja jättänyt sen skootterin viereen. On mahdollista tietysti, että kypärä on ollut päässä hihnat auki, jolloin se olisi pudonnut skootterin lähelle aitaan törmätessä. Kuitenkin jokin saa ajattelemaan, että kypärä on riisuttu Karoliinalta - jossain kohdassa.
Itse ajattelen, että jos Karoliina olisi hädissään yrittänyt päästä pakoon mahdollista takaa-ajajaa umpiperäntiellä, hän ei olisi jäänyt siihen riisumaan kypäräänsä vaan juossut se päässään pakoon vaikka mihin. Siis jos hihnat oli kiinni.
Eniten ihmettelen, missä tilanteessa Karoliina olisi riisunut nätisti kypärän päästään ja jättänyt sen skootterin viereen. On mahdollista tietysti, että kypärä on ollut päässä hihnat auki, jolloin se olisi pudonnut skootterin lähelle aitaan törmätessä. Kuitenkin jokin saa ajattelemaan, että kypärä on riisuttu Karoliinalta - jossain kohdassa.
Itse ajattelen, että jos Karoliina olisi hädissään yrittänyt päästä pakoon mahdollista takaa-ajajaa umpiperäntiellä, hän ei olisi jäänyt siihen riisumaan kypäräänsä vaan juossut se päässään pakoon vaikka mihin. Siis jos hihnat oli kiinni.

-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Moni uskoo tahattomaan yliajoon jonka jälkeen olisi jääty ruumista kätkemään. Onko tällaisesta ennakkotapausta? Kyllikki Saaren kohdalla tällaista epäiltiin ja jokunen murhamies on vedonnut tahattomaan yliajoon ja ruumiin kätkemiseen, uhrin ollessa luurankoasteella tällaisen voi helpommin tunnustaa kuin raiskausmurhan.
Miksi jäädä kätkemään ventovierasta ruumista kun voisi vaan painaa kaasua?
Entä kuinka tapahtuu vastentahtoisen kaapattavan kaappaus moposkootteria käyttäen? "Kyytiin siitä!"
Miksi jäädä kätkemään ventovierasta ruumista kun voisi vaan painaa kaasua?
Entä kuinka tapahtuu vastentahtoisen kaapattavan kaappaus moposkootteria käyttäen? "Kyytiin siitä!"
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Täällä yksi uusi kirjoittaja lisää, terve! Näin tamperelaisena tapaus on mietityttänyt paljon ja ajattelin lyödä oman lusikkani soppaan.
Täällä on jonkin verran spekuloitu siitä, että onko illan aikana nautittu muitakin päihteitä kun vaan alkoholia. Tamperetta ei suotta sanota hamppukaupungiksi ja tuon ikäisillä kannabiksen kokeilu/käyttö on aika normaalia nykyään. Tämän valossa Karoliinan käytös lähdettyään bilepaikalta vaikuttaa täysin loogiselta. Hän on vaikuttanut lähtiessään selvältä, pilven vaikutus ei kestä ylettömän pitkään. Hän on lähtenyt ajamaan skootterilla annettua reittiä (?), mutta on voinut ajella oikeastaan missä vain, pilvessä eksyminen ei ole mikään uusi juttu, olen itsekin eksynyt n. kilsan matkalla kauppaan tai kaverille, olen yhtäkkiä löytänyt itseni ihan väärästä suunnasta, vaikka olen kuvitellut menneeni oikeaa reittiä. Ehkä Karoliinallekin kävi näin. Hän havahtui kun vastaan tuli yhtäkkiä tuo pieni aita ja jäi siihen pällistelemään ja kokoilemaan itseään. Hän näki postinjakajan auton valot ja pilvessähän saattaa tulla vainotuksia, jolloin Karoliinan ensimmäinen ajatus on, että poliisi tulee. Hän on voinut jättää skootterin niille sijoilleen ja paniikissa ottanut vain joitain tavaroita mukaan ja juossut metsään piiloon. Ei ole eka kerta kun teinit juoksee poliisia karkuun. Hän on voinut juosta hyvinkin pitkän matkan, koska pilvessä saattaa tulla tällainen "superihminen" olo, jolloin esim. tuntien siivoaminen tai kävely ei tunnu missään. Ehkä etsinnät pitäisi suunnata laajemmalle alueelle. Kerron tämän siksi, että ihmisillä ei tunnu olevan tietoa siitä, miten kannabis toimii. Kun polttelee tai käyttää muita HUUUuuumeita, sitä ei sekoa älyttömäksi. Tämä selittäisi myös sen, että pojat valehtelivat illan kulusta, kysehän on kuitenkin laittomista aineista ja siitä voisi joutua pinhuusiin moni muukin.
Toki muitakin vaihtoehtoja on. Aluksi mietin, että Karoliina on karannut, mehän emme tiedä, miten hän on kokenut esim. kotiolonsa. Nyt etsitään skootteria seurannutta autoa, joten myös sieppaus, raiskaus tms. voi tulla kyseeseen. Tämä on kyllä suuri mysteeri.
Täällä on jonkin verran spekuloitu siitä, että onko illan aikana nautittu muitakin päihteitä kun vaan alkoholia. Tamperetta ei suotta sanota hamppukaupungiksi ja tuon ikäisillä kannabiksen kokeilu/käyttö on aika normaalia nykyään. Tämän valossa Karoliinan käytös lähdettyään bilepaikalta vaikuttaa täysin loogiselta. Hän on vaikuttanut lähtiessään selvältä, pilven vaikutus ei kestä ylettömän pitkään. Hän on lähtenyt ajamaan skootterilla annettua reittiä (?), mutta on voinut ajella oikeastaan missä vain, pilvessä eksyminen ei ole mikään uusi juttu, olen itsekin eksynyt n. kilsan matkalla kauppaan tai kaverille, olen yhtäkkiä löytänyt itseni ihan väärästä suunnasta, vaikka olen kuvitellut menneeni oikeaa reittiä. Ehkä Karoliinallekin kävi näin. Hän havahtui kun vastaan tuli yhtäkkiä tuo pieni aita ja jäi siihen pällistelemään ja kokoilemaan itseään. Hän näki postinjakajan auton valot ja pilvessähän saattaa tulla vainotuksia, jolloin Karoliinan ensimmäinen ajatus on, että poliisi tulee. Hän on voinut jättää skootterin niille sijoilleen ja paniikissa ottanut vain joitain tavaroita mukaan ja juossut metsään piiloon. Ei ole eka kerta kun teinit juoksee poliisia karkuun. Hän on voinut juosta hyvinkin pitkän matkan, koska pilvessä saattaa tulla tällainen "superihminen" olo, jolloin esim. tuntien siivoaminen tai kävely ei tunnu missään. Ehkä etsinnät pitäisi suunnata laajemmalle alueelle. Kerron tämän siksi, että ihmisillä ei tunnu olevan tietoa siitä, miten kannabis toimii. Kun polttelee tai käyttää muita HUUUuuumeita, sitä ei sekoa älyttömäksi. Tämä selittäisi myös sen, että pojat valehtelivat illan kulusta, kysehän on kuitenkin laittomista aineista ja siitä voisi joutua pinhuusiin moni muukin.
Toki muitakin vaihtoehtoja on. Aluksi mietin, että Karoliina on karannut, mehän emme tiedä, miten hän on kokenut esim. kotiolonsa. Nyt etsitään skootteria seurannutta autoa, joten myös sieppaus, raiskaus tms. voi tulla kyseeseen. Tämä on kyllä suuri mysteeri.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Miksi pitäisi olla kiinnostunut ulkopaikkakuntalaisten autoilevien miesten puheluista kyseisenä aikana? Ovat motaria ajaneita ohikulkijoita. Miten liittyvät juttuun, silminnäkijöinäkö?Chili kirjoitti:Tietokannat ristiinajamalla:
Ulkopaikkakuntalaisia edellämainituista 020202:sta: ehkä max 10% = 180 kpl
Näistä miespuolisia max 70% = 126 henkilöä
Soitto perään ja keskustelu puhelimessa enstex.
Jos puheluja on vain 1/10 osa edelläarvioidusta, niin puhutettaviakin on vain 12 henkilöä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Chili kirjoitti:Tietokannat ristiinajamalla:
Puhelut ko alueella klo 2:30 - 3:30: teletiedoista: ehkä max 2000 kpl![]()
Em. puhelimien haltijoille rekisteröidyt ajoneuvot 020202:sta: ehkä max 90% = 1800 kpl
Ulkopaikkakuntalaisia edellämainituista 020202:sta: ehkä max 10% = 180 kpl
Näistä miespuolisia max 70% = 126 henkilöä
Soitto perään ja keskustelu puhelimessa enstex.
Jos puheluja on vain 1/10 osa edelläarvioidusta, niin puhutettaviakin on vain 12 henkilöä.
Sää et ota nyt huomioon, että esimerkiksi Tottijärven tolppaan oltiin yhteydessä kymmenien km päästä. Ensin täytyy siis tuhansista puheluista ja isosta alueesta analysoida ne puhelut jotka on olleet samoina aikoina samoihin soluihin yhteydessä kuin Karoliina. Näitä puhelimia ei siis ole paikallistettu - on vain alue mistä soitot on tehty/vastattu. Vasta tämä raskas prosessi esittää numerot jotka on olleet alueen soluihin yhteydessä niin, että ne ilmaiset tarkemman sijainnin. Silti ulkopuolelle jää soitot, joissa ei ole useita rekisteröitymisiä. Nekin voivat olla alueella tai sitten ei. Toisin sanoen data on melko karke ellei tarkempaa havaintoa löydy. Ja sittenkin voi olla, että esim kuski ei ole soittanut vaan repsikka. Ja soittamaton, alueella soluja käyttänyt ja kuuluvuusalueella käynyt puhelin ei rekisteröidy mihinkään vaikka teleoperasttoreita laki velvoittaakin teletunnisteiden tallennukseen ( vain puhelut, sulkemiset ja avaamiset ). Ymmärtääkseni GPS ei sekään jätä tunnisteita ilman eri hakua.
Jos ainoastaan faktoissa pysytään niin tietääkö oikeasti kukaan että tyttö on lähtenyt ylipäätään ollenkaan itse kävellen bileistä? tai koskaan ikinä ajanutkaan skootterilla yöllä?..tosiasiat taitaa olla jotain muuta ja niiiiin paljon oletuksia. Yksi teoria muiden joukossa onkin että Karoliina ei kävellyt ulos talosta.
Minäkään en allekirjoita tuota Chillin rajausta.
Ensinnäkään mistään minun silmiini osuneesta ei seuraa, että mahdollinen tekijä ei voisi olla paikkakunnalta ja toisaalta ei mahdollisen tekijän sukupuolta voi tietää. Ja toisekseen, liittymän haltija/käyttäjä voi olla aivan eri kuin kapulan ja simin kanssa tietyllä hetkellä kulkeva.
Maallikona luulisin, että mahdollinen tekijä olisi todennäköisemmin mies, mutta tällaista ei kai voi missään tietyssä tapauksessa lyödä lukkoon jos ei ole mitään konkreettista vihjettä. Ainakin jos ajatellaan että olisi tapahtunut onnettomuus jota haluttaisiin peitellä, päälle voi ajaa yhtä hyvin mies kuin nainen. Peittelyn suhteen en tiedä onko tilastollisesti eroa.
Sitten joidenkin "creepyna" pitämään facebook-sivustoon. Allekirjoitan täysin tuon luonnehdinnan. Siltä sivulta rivien välistä paistaa että omaa lehmää on ojassa. En nyt oleta että siellä on kymmenittäin hiljattain vainajia kätkeneitä tai muuten vaan päätyönään raiskaavia, mutta ihmettelen, jos siellä ei ole esimerkiksi päihteitä Karolle/kaveripiirille välittäneitä tai käyttöön välinpitämättömästi suhtautuneita. Mammat pauhaa, ettei ketään saa moittia, ei saa hiillostaa ja oltava hys hys. Samaan aikaan tulee informaatiota ja varmaan disinformaatiotakin käyttäjiltä, jotka ainakin haluavat antaa vaikutelman läheisemmästä Karon tuntemisesta tai jollain tavalla Karon viimeisiin tunnettuihin päiviin kuulumisesta. Siellä on joillakin valtava tarve ohjata keskustelua.
Ensinnäkään mistään minun silmiini osuneesta ei seuraa, että mahdollinen tekijä ei voisi olla paikkakunnalta ja toisaalta ei mahdollisen tekijän sukupuolta voi tietää. Ja toisekseen, liittymän haltija/käyttäjä voi olla aivan eri kuin kapulan ja simin kanssa tietyllä hetkellä kulkeva.
Maallikona luulisin, että mahdollinen tekijä olisi todennäköisemmin mies, mutta tällaista ei kai voi missään tietyssä tapauksessa lyödä lukkoon jos ei ole mitään konkreettista vihjettä. Ainakin jos ajatellaan että olisi tapahtunut onnettomuus jota haluttaisiin peitellä, päälle voi ajaa yhtä hyvin mies kuin nainen. Peittelyn suhteen en tiedä onko tilastollisesti eroa.
Sitten joidenkin "creepyna" pitämään facebook-sivustoon. Allekirjoitan täysin tuon luonnehdinnan. Siltä sivulta rivien välistä paistaa että omaa lehmää on ojassa. En nyt oleta että siellä on kymmenittäin hiljattain vainajia kätkeneitä tai muuten vaan päätyönään raiskaavia, mutta ihmettelen, jos siellä ei ole esimerkiksi päihteitä Karolle/kaveripiirille välittäneitä tai käyttöön välinpitämättömästi suhtautuneita. Mammat pauhaa, ettei ketään saa moittia, ei saa hiillostaa ja oltava hys hys. Samaan aikaan tulee informaatiota ja varmaan disinformaatiotakin käyttäjiltä, jotka ainakin haluavat antaa vaikutelman läheisemmästä Karon tuntemisesta tai jollain tavalla Karon viimeisiin tunnettuihin päiviin kuulumisesta. Siellä on joillakin valtava tarve ohjata keskustelua.
No ilmeisesti poikien kertomuksen vahvistuksiin on käytetty juurikin teletunnistetietoja. Karoliina on saanut soittoja tai txtareita liikkuessaan. Tähän uskoisin poliisin nojaavan kun asian ns varmaksi julkistaa. Kait siihen se epävarmuus jää, että vain Karoliinan puhelin oli ajelulla.salassa kirjoitti:Jos ainoastaan faktoissa pysytään niin tietääkö oikeasti kukaan että tyttö on lähtenyt ylipäätään ollenkaan itse kävellen bileistä? tai koskaan ikinä ajanutkaan skootterilla yöllä?..tosiasiat taitaa olla jotain muuta ja niiiiin paljon oletuksia. Yksi teoria muiden joukossa onkin että Karoliina ei kävellyt ulos talosta.
Viimeisin tytön itse suorittama puhelu tapahtui klo 2 jälkeen. Tietenkin puhelujen sisällötkin on voinut antaa oletuksille pontta.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Vaikka voi tuntua että nykyään kaikki näpräävät puhelintaan kaikenaikaa on epätodennäköistä että asiaa suunnitelleella kaappaajalla olisi pre-paid-kännykkää kummempaa kapulaa mukana. Muutoin olisi mahdollista (toki hyvin työlästä kuten olette perustelleet) että hänet voitaisiin sitoa tiettyyn aikaan ja paikkaan. Tämä olisi kiusallista ja voisi johtaa jopa elinkautiseen vankeusrangaistukseen.
IS: Karoliina asunnolla kaksin pojan kanssa ennen katoamista
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081 ... 9_uu.shtml
"Karoliina poistui Villilänniemessä sijaitsevalta asunnolta heinäkuun viimeisenä päivänä noin kello 2.30 aamuyöllä. Sen jälkeen hänestä ei ole havaintoja. Hänen skootterinsa löytyi aamulla kaatuneena Likolammentieltä, noin kilometrin päästä lähtöpaikasta."
Hyvä uutinen joka selventää tapahtumia, mutta itse olisin jättänyt tummennetun kohdan pois.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081 ... 9_uu.shtml
"Karoliina poistui Villilänniemessä sijaitsevalta asunnolta heinäkuun viimeisenä päivänä noin kello 2.30 aamuyöllä. Sen jälkeen hänestä ei ole havaintoja. Hänen skootterinsa löytyi aamulla kaatuneena Likolammentieltä, noin kilometrin päästä lähtöpaikasta."
Hyvä uutinen joka selventää tapahtumia, mutta itse olisin jättänyt tummennetun kohdan pois.
eli Karoliina voisi olla talossa/ aika lähellä sitä, eikä koskaan ajanut itse minnekään ..puhelin liikkui ..antoiko itse vai otettiinko? puhuiko itse puhelimeen vai kuka vastasi??
Jos sattui jotain vaikka vahingossa Karoliinalle, skootteri metikköön ja puhelin ajelulle...Olen kyllä todellinen pessimisti ja uskon pahinta. Kaikki valehtelu ja piilottelu ja rankat hämäämistarinat sotkemis tarkoituksessa.
Jos sattui jotain vaikka vahingossa Karoliinalle, skootteri metikköön ja puhelin ajelulle...Olen kyllä todellinen pessimisti ja uskon pahinta. Kaikki valehtelu ja piilottelu ja rankat hämäämistarinat sotkemis tarkoituksessa.
Tämän päivän Hesarin juttu:
Kadonnutta Karoliina Kestiä etsitään taas Tampereella
Poliisi kaipaa tietoja alueella liikkuneesta skootterista ja pysäköidystä autosta.
Jukka Harju
HELSINGIN SANOMAT
Kadonnutta Karoliina Kestiä etsitään taas Tampereella
Tampere. Kadonneen 15-vuotiaan tamperelaistytön maastoetsinnät jatkuvat taas. Torstaina alkaneisiin etsintöihin osallistuu poliisin lisäksi vapaaehtoinen pelastuspalvelu.
Kohta kolme viikkoa kateissa ollutta Karoliina Kestiä etsitään nyt Länsi-Tampereella alueilta, jotka etäisimmillään ovat noin kahden kilometrin päässä paikasta, josta hänen kolaroitu skootterinsa löytyi. Etsijät haravoivat muun muassa Pyhäjärven rantoja ja Nokian moottoritien reunojen metsikköä.
Alue on rajautunut teleoperaattorilta saatujen uusien tietojen mukaan. Tiedot antavat osviittaa alueeseen, jossa hänen matkapuhelimensa on ollut ennen kuin sen akku loppui.
Poliisin mukaan todennäköisin tapahtumaketju on se, että tyttö lähti ajamaan kotiinsa vähintään keskivahvassa humalassa, eksyi itselleen oudolla alueella, kolaroi skootterinsa Likolamminkadulla ja lähti jostain syystä harhailemaan maastoon. Valkomusta Nokia 3120 Classic on yhä kateissa.
"Sen löytyminen antaisi vastauksen siihen, onko puhelin liikkunut tytön mukana vai ei ja kuinka pitkälle. Myös löytymispaikka antaisi tietoa meille", sanoo rikoskomisario Hannu Kallioniemi.
"Loogisesti ajatellen eksynyt henkilö hakeutuisi teille tai asutuksen lähelle, josta saisi apua, mutta tutkinnassa otetaan sekin huomioon, ettei hän näin välttämättä ole tehnyt."
Tapauksen synnyttämät villit teoriat Kallioniemi kuittaa sillä, että jokainen saa tehdä johtopäätöksiä, poliisilla on silti hänen mukaansa parhain kokonaiskuva asiasta.
"On myös sellaista tietoa, jota ei ole julkisuuteen annettu, ei suinkaan olennaista. Yksityiskohdista on tehty kokonaisharkinta ja johtopäätökset ja sen mukaan edetään."
Poliisi kuitenkin kertoo kaipaavansa havaintoja katoamisyönä 31. heinäkuuta Nokiantiellä liikkuneesta skootterista.
Myös Nokian moottoritielle pysäköidystä henkilöautosta kaivataan edelleen tietoja.
Etsinnät jatkuvat tällä tietoa useamman päivän.
-
Beatrix Kiddo
- Armas Tammelin
Krhm, kuulostaapa todella hyvälle: "....todennäköisin tapahtumaketju...". Ovat vissiin hoksanneet, ettei ihan kaikkea poikien kertomaa kannata uskoa, ja hyvä niin!tammikuu kirjoitti:Poliisin mukaan todennäköisin tapahtumaketju on se, että tyttö lähti ajamaan kotiinsa vähintään keskivahvassa humalassa, eksyi itselleen oudolla alueella, kolaroi skootterinsa Likolamminkadulla ja lähti jostain syystä harhailemaan maastoon.
Ensin kannattaa rajata ulkopaikkakuntalaisiin, jos etsittäviä on paljon.
On todennäköisempää se, että tämäntyyppisessä (katoaminen keskellä yötä) henkirikoksessa syyllinen ei tee rikosta oman kotinsa lähellä. Mitä väkivaltaisempi rikos, sitä kauempana kotoaan.
"Ulkopaikkakuntalainen" voisi tarkoittaa tässä mielessä Villilän ja Kalkun sekä Tesoman ulkopuolella asuvaa, mutta kuitenkin jopa Tampereella asuvaa.
Rikollinen oli ajelemassa kotiinsa päin epäonnistuneen illan jälkeen. Hän on ollut etsimässä ravintolasta palaavia, kyytriä tarvitsevia naisia Tampereen keskustassa ajalla 1:00 - 2:00 ja löytyy niistä kameroista. Kun ilta on päättynyt tuloksettomana, hänlähti kotiinsa, mutta ajatteli vielä ajella Nokiantietä myöten katsastaakseen viimeiset "mahdollisuudet". Ja kuinka ollakaan - siellä hoipertaa mopotyttö pitkän hiukset kypärän alta liehuen. Hän yrittää pysäyttää tytön Likolammintien risteyksessä kiilaamalla autonsa pyörätien eteen ja nousemalla siinä autostaa. Polttaa hermosavukkeensa loppuun ja heittää natsan maahan. (Poliisi hoi DNA!)
Tyttö pääsee kuitenkin livahtamaan auton edestä Likolamminkadulle karkuun!
Auto lähtee perään - koskettaa jopa mopon takalokasuojaa rikkoen takalampun; auton maalia tipahtaa kadulle.
Nyt ei enää voi perääntyä!
- Minne ajan; tie kapenee!
- Valot päättyvät - tie loppuu!!!
- Ajan tuohon talon pihaan apua hakemaan.
- Kaataa vauhdissa mopon ennättääkseen juosten ovelle karkuun, mutta takana olija on jo ajanut vierelle ja....
On todennäköisempää se, että tämäntyyppisessä (katoaminen keskellä yötä) henkirikoksessa syyllinen ei tee rikosta oman kotinsa lähellä. Mitä väkivaltaisempi rikos, sitä kauempana kotoaan.
"Ulkopaikkakuntalainen" voisi tarkoittaa tässä mielessä Villilän ja Kalkun sekä Tesoman ulkopuolella asuvaa, mutta kuitenkin jopa Tampereella asuvaa.
Rikollinen oli ajelemassa kotiinsa päin epäonnistuneen illan jälkeen. Hän on ollut etsimässä ravintolasta palaavia, kyytriä tarvitsevia naisia Tampereen keskustassa ajalla 1:00 - 2:00 ja löytyy niistä kameroista. Kun ilta on päättynyt tuloksettomana, hänlähti kotiinsa, mutta ajatteli vielä ajella Nokiantietä myöten katsastaakseen viimeiset "mahdollisuudet". Ja kuinka ollakaan - siellä hoipertaa mopotyttö pitkän hiukset kypärän alta liehuen. Hän yrittää pysäyttää tytön Likolammintien risteyksessä kiilaamalla autonsa pyörätien eteen ja nousemalla siinä autostaa. Polttaa hermosavukkeensa loppuun ja heittää natsan maahan. (Poliisi hoi DNA!)
Tyttö pääsee kuitenkin livahtamaan auton edestä Likolamminkadulle karkuun!
Auto lähtee perään - koskettaa jopa mopon takalokasuojaa rikkoen takalampun; auton maalia tipahtaa kadulle.
Nyt ei enää voi perääntyä!
- Minne ajan; tie kapenee!
- Kaataa vauhdissa mopon ennättääkseen juosten ovelle karkuun, mutta takana olija on jo ajanut vierelle ja....
Chili kirjoitti:- Minne ajan; tie kapenee!
Ei se tie loppunut siihen. Skootteri ei ollut umpikujassa.