Mies puukotettiin hengiltä kadulla Jyväskylässä 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
ejh
Aloitteleva Besserwisser

Re: Mies puukotettiin hengiltä keskellä Jyväskylää

Viesti Kirjoittaja ejh »

Luulen että jotain tulee tapahtumaan, hetkeen en ole keskustassa nähnyt Hells Angelin kannatuspaitoihin pukeutunutta porukkaa, eilen tuli pari vastaan. Muuten en asiaan halua ottaa kantaa, on vaan ollut puhetta että pyöriikö täällä normaalia enemmän prätkäporukkaa, sanoisimpa melkein että taitaapi ilmeisesti pyöriä.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

ejh kirjoitti:Luulen että jotain tulee tapahtumaan, hetkeen en ole keskustassa nähnyt Hells Angelin kannatuspaitoihin pukeutunutta porukkaa, eilen tuli pari vastaan. Muuten en asiaan halua ottaa kantaa, on vaan ollut puhetta että pyöriikö täällä normaalia enemmän prätkäporukkaa, sanoisimpa melkein että taitaapi ilmeisesti pyöriä.
:D No nythän siellä on sitten jo More, HA, & ehkäpä myös CMC kilpailemassa, että kuka saa katkoa karvakäsiltä käjet, on kyllä lieväsi sanottuna hurjaa meininkiä, BMC vielä puuttuis.. :shock:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
batman83
Alokas

Viesti Kirjoittaja batman83 »

otus kirjoitti:
:D No nythän siellä on sitten jo More, HA, & ehkäpä myös CMC kilpailemassa, että kuka saa katkoa karvakäsiltä käjet, on kyllä lieväsi sanottuna hurjaa meininkiä, BMC vielä puuttuis.. :shock:
Itse bongasin Sons of Anarchyn kaverit kanssa Jyväskylästä prätkineen. Saa nähdä miten Claylla a.ka. Ron Perlmanilla LEUKA loksahtaa auki, kun huomaa muut kilpailevat jengit.
teoreema
Alokas

Viesti Kirjoittaja teoreema »

Näin kaksimetrisen alastoman lihaskimpun, joka kysyi joltain prätkäkaverilta nahkarotsia, sit se laittoi ne kaikki yksin nippuun ja ajoi paikalta varastamallaan prätkällä, raybanit silmillä. Puhui englantia saksalaisittain. Tuli myös tulevaisuudesta. Että kiitos Vihreän Liikkeen Naiset. Hyvin värisee.
Borden
Alokas

Viesti Kirjoittaja Borden »

Tämäkin palsta mennyt ihan kuralle..

Mitään muuta ei kommentit ole kuin lakuperseitä, karvakäsiä ja paskanjauhamista...Pidetään ne rasistiset kommentit itsellä....

Olisi ihan kiva lukea ko. tapahtumasta asiallista tekstiä...Eikö tämä sitä varten ole?!
levotontuhkimo
Alokas

Viesti Kirjoittaja levotontuhkimo »

Borden kirjoitti:Tämäkin palsta mennyt ihan kuralle..

Mitään muuta ei kommentit ole kuin lakuperseitä, karvakäsiä ja paskanjauhamista...Pidetään ne rasistiset kommentit itsellä....

Olisi ihan kiva lukea ko. tapahtumasta asiallista tekstiä...Eikö tämä sitä varten ole?!
Totta. Mutta eikös noi karvakädet ym vahvasti aiheeseen liity? Ja spekullehan palsta on tehty. :roll:
termospullo
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja termospullo »

Tuli tässä mieleen sellainenkin vaihtoehto, että miksei nämä poijjaat olisi täällä henkilökohtaisista syystä? Eihän se sitä tarkoita että koko jengi tarvitaan kasaan.. Meinaan nyt sitä että Lene oli hyvin suosittu ihminen!! Aito mies joka ei muista paskaa puhunut vaan piti omista asioistaan huolta. Siksi ainakin itse luulen että Jklssä voi hyvinkin olla jos jonkinnäköistä porukkaa liikkeellä. Ja vahvistan sen että pesäpallomailat on lopussa :D kun itse kävin kiertelemässä ja katselemassa :D Meinaavat Allahin avulla ilmeisesti luodin pysäyttää pesäpallomailalla....
Nurmisen ilmaveivi
sekopiä
Susikoski

Viesti Kirjoittaja sekopiä »

termospullo kirjoitti:Tuli tässä mieleen sellainenkin vaihtoehto, että miksei nämä poijjaat olisi täällä henkilökohtaisista syystä? Eihän se sitä tarkoita että koko jengi tarvitaan kasaan.. Meinaan nyt sitä että Lene oli hyvin suosittu ihminen!! Aito mies joka ei muista paskaa puhunut vaan piti omista asioistaan huolta. Siksi ainakin itse luulen että Jklssä voi hyvinkin olla jos jonkinnäköistä porukkaa liikkeellä. Ja vahvistan sen että pesäpallomailat on lopussa :D kun itse kävin kiertelemässä ja katselemassa :D Meinaavat Allahin avulla ilmeisesti luodin pysäyttää pesäpallomailalla....

hmm. elokuun puolivälissä yleensä kesäurheiluvälineitten myynti on lopuillaan tai lopetettu. Voiskohan sillä olla asian kanssa tekemistä?
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

termospullo kirjoitti:Sekoitetaas pakkaa entisestään.. tässä kun selailin niin löysin uhrin kaveripiiristä kytköksiä myös hells angels kerhoon.. Ja en väitä että uhri olisi liittynyt mitenkään tai edes tuntenut tai edes nähnyt kyseisiä kavereita.

Kostaa pitää!!! nämä eläimet on pikkuhiljaa saatava ruotuun!.. Eivätkä nämä pojat ylimääräisille kosta!! kyllä he tietävät ketä moukuttaa...
Yks näistä uhrin kaveripiiriin kuuluvista sai kohtuullisen voimakkaan "kurinpalautuksen" kun levitteli veisbuukissa kohtuullisen kyseenalaisia kuvia HA;n kerholta ja boosaili muutenkin vähän asiattomasti...
Petrus
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Petrus »

corppi kirjoitti: Yks näistä uhrin kaveripiiriin kuuluvista sai kohtuullisen voimakkaan "kurinpalautuksen" kun levitteli veisbuukissa kohtuullisen kyseenalaisia kuvia HA;n kerholta ja boosaili muutenkin vähän asiattomasti...
Saiko se sen kurinpalautuksen Urhonkadulla...? :idea:
nokko
Alokas

Viesti Kirjoittaja nokko »

hyvät ihmiset lopettakaa jo nämä teidän turhat arvailut, kirjoitatte tänne asioita mitkä eivät liity mitenkään uhriin. tuskin tiedätte tapahtuneesta juuri mitään mistä esim. on alkanut koko asia, saatikka sitten uhrista tai tekijästä! yrittäkää keksiä muuta tekemistä kun istua päivät pitkät tietokoneella murhainfon sivuilla kirjoittamassa pelkkää sontaa. ja voitte kaikessa rauhassa miettiä kuka oli syyllinen ja mihin!! Ja kukaan ei ole saanut minkäänlaista kurinpalautusta väittämistänne asioista!
corppi
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja corppi »

Borden kirjoitti:
nokko kirjoitti:hyvät ihmiset lopettakaa jo nämä teidän turhat arvailut, kirjoitatte tänne asioita mitkä eivät liity mitenkään uhriin. tuskin tiedätte tapahtuneesta juuri mitään mistä esim. on alkanut koko asia, saatikka sitten uhrista tai tekijästä! yrittäkää keksiä muuta tekemistä kun istua päivät pitkät tietokoneella murhainfon sivuilla kirjoittamassa pelkkää sontaa. ja voitte kaikessa rauhassa miettiä kuka oli syyllinen ja mihin!! Ja kukaan ei ole saanut minkäänlaista kurinpalautusta väittämistänne asioista!
Mä niin komppaan!
Te kaksi kuulutte taas siihen porukkaan,jotta miksi ihmeessä te tulette tätä palstaa lukemaan jos noin koville ottaa :mrgreen: Miksi ette itse keksi jotain muuta tekemistä,kuin istua koneen äärellä lukemassa näitä meidän turhia arvailuja.... :?: :|
Borden
Alokas

Viesti Kirjoittaja Borden »

Just sen saman takia kun sinäkin! Ei vaan jaksa lukea turhia rasistisia kommentteja. Asia kiinnostaa ei turhat jutut.
Lillikki
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Lillikki »

nokko kirjoitti:hyvät ihmiset lopettakaa jo nämä teidän turhat arvailut, kirjoitatte tänne asioita mitkä eivät liity mitenkään uhriin. tuskin tiedätte tapahtuneesta juuri mitään mistä esim. on alkanut koko asia, saatikka sitten uhrista tai tekijästä! yrittäkää keksiä muuta tekemistä kun istua päivät pitkät tietokoneella murhainfon sivuilla kirjoittamassa pelkkää sontaa. ja voitte kaikessa rauhassa miettiä kuka oli syyllinen ja mihin!! Ja kukaan ei ole saanut minkäänlaista kurinpalautusta väittämistänne asioista!
Vaivauduit itse kuitenkin kirjautumaan tänne kertoaksesi tämän? :D

"Tuskin tiedätte tapahtuneesta juuri mitään"... Tota noin.. Miten olis ne poliisien kertomukset julkisuuteen? 8)

Minunkin mielestä rasistiset haukkumiset on turhia mutta kyllä täällä saa keskustella ja spekuloida. Yleensä ne tyypit kiukustuvatkin jos asia osuu liian lähelle, silloin kannattaa pysyä poissa täältä. Mutta mukavaa kun liityit seuraan..
July
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja July »

Voi olla hieman menoa ja meininkiä viikonloppuna keskustassa.. :roll:
Vastaa Viestiin