Yksikin laittoi kuvia maastosta niin sivulla taivasteltiin kuinka Kaunista maasto on
Tätä rataa siellä mennään.
Yggdrasil kirjoitti:Missä oli Petrin puhelin 02:30-03:XX? Missä Petri asuu? Miksi KK soittaisi keskellä yötä semmoiselle joka ei ennenkin ole viinaa hankkinut? Oliko Petrillä alibia jos/kun ei kerta tampereella ollut ja missä?"Petri Brusi karo soitti mulle lauantai yönä yhden aikaa että onko mulla viinaa. Sanoin etten oo tampereella ja en hae alaikäisille. Sen puhelin tuutttas viel pitkään maanantaina muistaakseni iltapäivällä"
Petrihän selkeästi on tämä 'täysi-ikäinen teinien ritari' ja melkoisella varmuudella valehtelee noista hauistaan. Miksi ihmeessä K olisi hänelle muuten soittanut viinan toivossa?Yggdrasil kirjoitti:Missä oli Petrin puhelin 02:30-03:XX? Missä Petri asuu? Miksi KK soittaisi keskellä yötä semmoiselle joka ei ennenkin ole viinaa hankkinut? Oliko Petrillä alibia jos/kun ei kerta tampereella ollut ja missä?"Petri Brusi karo soitti mulle lauantai yönä yhden aikaa että onko mulla viinaa. Sanoin etten oo tampereella ja en hae alaikäisille. Sen puhelin tuutttas viel pitkään maanantaina muistaakseni iltapäivällä"
Asia on käsitelty täällä monta kertaa. Skootterinlöytöpaikka on katvealue 3G-verkon suhteen, jolloin puhelin ottaa automaattisesti yhteyden lähimpään 2G-mastoon, ja tässä tapauksessa nimenomaan Tottijärvelle. Loogisempaahan on olettaa, että puhelin löytyy skootterin löytöpaikan läheltä eikä Tottijärveltä, jonne ei ole mitään näyttöjä. Lisäksi eikö uusimman analysointitulokset osoita, että puhelin on/oli kilometrin säteellä skootterista.villivadelma kirjoitti:Yhtä (toki monia, monia muitakin asioita) juttua olen pähkäillyt;
KUN PUHELIN OTTAA OSUMAA TOTTIJÄRVELLE, NIIN MIKSEI SITÄ TOTTIJÄRVEN ALUETTA OLE LÄHDETTY PENKOMAAN???
Miliisit kertovat suu vaahdossa, että ei mitään syytä epäillä, että puhelin kuitenkaan olisi Tottijärvellä.
MISTÄS SEN VOI TIETÄÄ???![]()
![]()
Sinänsä jo ihan hauskaa, kun mitään ei ole koskaan syytä epäillä. Huh.
janari kirjoitti:Yggdrasil kirjoitti:Missä oli Petrin puhelin 02:30-03:XX? Missä Petri asuu? Miksi KK soittaisi keskellä yötä semmoiselle joka ei ennenkin ole viinaa hankkinut? Oliko Petrillä alibia jos/kun ei kerta tampereella ollut ja missä?"Petri Brusi karo soitti mulle lauantai yönä yhden aikaa että onko mulla viinaa. Sanoin etten oo tampereella ja en hae alaikäisille. Sen puhelin tuutttas viel pitkään maanantaina muistaakseni iltapäivällä"
Eiköhän Petri ole ennenkin hankkinut juomaa nuorisolle, muttei vaan kehtaa sitä myöntää. Enemmänkin ihmettelisin, mikäli ei olisi. Asun pienessä kunnassa Turun lähellä, ja voin valehtelematta sanoa jokaisen kylillä pyörivän 18-24 ikäisen nuorenmiehen hakevan alkoholia alaikäisille hakupalkkiota vastaan. Tällaista nykynuoriso on.
Eiköhän Petrin voisi jättää rauhaan syytöksiltä, ainakaan itse en kykene edes villeimmissä teoriossa näkemään Petriä mitenkään osallisena tapaukseen.
no voi jösses. Sinun sanasi perusteellako? Eikö olisi todennäköisempää, että olet itse yksi pojista ja nickin turvin sekoitat Petriä spekulointeihin.Miten niin? Kaksi poika ja yksi tyttö, Petri on niistä toinen ja tonen se joka kk:n kanssa jäi asunnolle.
Sivua. Viestejä on yli 5000.villivadelma kirjoitti: No voi anna anteeksi tyhmyyteni ja se, etten ole kerennyt lukemaan noita yli 300:aa viestiä.
Pakkoko kommentoida jollei hajuakaan asiasta??? Perään teiniangstiraivarit itqpotqna .villivadelma kirjoitti:
No voi anna anteeksi tyhmyyteni ja se, etten ole kerennyt lukemaan noita yli 300:aa viestiä.
Nuo tolppakohtaiset tiedot vaan eivät välttämättä jää operaattorille logiin (tietääkö joku, mitä kaikkea logataan?), poislukien tuorein tolppa ja se siis vaatinee, että on käyty puhelu tai viestitelty?Sherlock John Holmes kirjoitti:...jos puhelin olisi tottijärvellä, se olisi ottanut siellä/matkalla muihinkin tolppiin yhteyden. GSM yhteys on kuin Tarzan menisi liaanilla ikään, puhelin päästää edellisestä tolpasta irti kun seuraava on hollilla jne.