sepeteus kirjoitti:Tässä tapauksessa skopassa ei näkynyt juuri mitään kaatumisen jälkiä joten se on varmaankin aika "pehmeästi" kaatunut, vieläpä nurmikolle? Eikä edes takaboksi ollut hajonnut, ne menee rikki hyvinkin helposti. Vauhtia ei ole varmaan ollut nimeksikään. Uskon edelleen että vilkku on laitettu päälle ennen kaatumista. Toki voin olla väärässäkin. Asialla ei kuitenkaan liene suurta merkitystä..
Tien alkupäässä risteyksessä on hyvinkin selkeä, täysin irrallaan kaikesta muusta oleva tien päättymistä ilmoittava liikennemerkki. Tie myös näyttää jo alkupäästään siltä ettei se mihinkään johda kun laidat on täys autoja ja yksi mahtuu ajamaan kerrallaan iltasella monessakin kohtaa. Tuonne ei todellakaan ajeta vahingossa.
Kartalla tie ehkä näyttää tekevän ison mutkan lopussa ja palaavan viistosti takaisin mutta paikanpäällä olleena voin kertoa ettei se siltä tiellä ajavasta näytä. Se mistä skootteri löytyi näyttää siltä kuin ajaisit jonkun asunnon tontille, suoraan pihamaalle. Yöllä vielä enemmän.
Entistä enemmän epäilen ettei sinne vahingossa ajeta vaan jostain syystä. Ajoiko skootterin sinne KK vai joku muu, oliko kyydissä tuo joku muu, ehkä tarkoitus oli viedä joku pois johonkin?
On myös huvittavaa kun tantat keuhkoo FB:ssä miten pieniä piggu poikarassukoita ei saa syyllistää. Ikäänkuin tuon ikäiset jätkät kertoisivat mitään mikä aiheuttaa heille itselleen suuria hankaluuksia, esimerkiksi juuri tuosta viinan hausta. Sovittu on ettei viinan hakijoita käräytellä joten tosijätkä ei myöskään käräytä. Hän tarvitsee hakijaa jatkossakin. Sama koskee kaikkia tällaisia moraalisen maailman mielestä rangaistavia tekoja, eihän ne pojat nyt itseään ala syylliseksi tuomitsemaan joten taatusti kaunistellaan tarinoita illan tapahtumista. Vähän samaan sorttiin kuin tuo yksi joka FB:ssä avautui sanoen KK:n kyselleen viinaa ja hänen vastanneen KK:lle ettei hae alaikäisille. Jeah, right. Kuinka tulikin vielä mieleen oikein erikseen mainita samassa yhteydessä.
Edit: "En hae alaikäiselle"...huonosti muotoiltu, täysi-ikäisellekö hän sitten hakisi
Eikai tytteli siltä kyselisi jossei tyyppi olis aiemminkin hakenut. Eikä tuollainen hakija sitä tunnusta ellei todella painosteta, jos sittenkään sillä hän saisi siitä itse huonoja seurauksia. Edelleen, tuskin kukaan vapaaehtoisesti haluaa itselleen saada tuomioita vaikka moraalisaarnaajat sanois mitä.
Sama koskee myös yön mahdollisia tapahtumia, jos on polteltu hamppua (joka on enemmän kuin tavallista täällä Tampereella) niin eihän pojat sitäkään kertoisi. Minä en ainakaan kertoisi, ei se sitä tsirbulaa takaisin tuo. Olen moraaliton, sovitaan niin mutten minä lähtisi itse tuomioita keräämään kun näissä tapauksissa on aina Suomessa se meininki että jos ei varsinaisia syyllisiä saada kiinni, tuomitaan seuraavaksi parhaat kohteet. Sama tapahtuu aina, kouluampumatapauksissa esimerkiksi kavereiden jahtaus ja sittemmin poliisismiehen. Aina pitää joku saada joka tuomita.
Silti epäilykseni kellistyy henkirikokseen, koska tuo typyn skoba on päätynyt äärettömän eriskummalliseen paikkaan. Nyt pelataan aikaa, poliisi yrittää löytää ja nuoriso mahdollisesti odottaa ettei löydy jotta ei paljastu mitä kaikkea itseasiassa yön aikana on tapahtunut. Spekuloin tietysti vaan ja olen todennäköisesti väärässä kaikesta -- paitsi sijainneista. Olen käynyt, olen alueella asunut ja tunnen paikat.
Ja joka ei vielä ole nähnyt niin paikalta kuvattua videotahan voi katsella tästä:
http://www.youtube.com/watch?v=8FFzjOpmcnE