On sekin hyvin mahdollista, mutta kaikki kiinnostaa, ainakin minua tällä hetkellä tähän mysteeriin liittyen. Paikalliset palstalaiset varmaan osaavat kertoa mikä paikka tuo Lielahden sademan on?Pirhonen kirjoitti:Hohhoijjaa kuulostaa kyllä niin jonkun teinin huomion haulta ettei mikään...LexKing kirjoitti: EDIT: Jumalaut jos tää on totta: no emmä karoliinaa nähny mutta kuulin kaverilta että karoliinaa oli seurannu joku sininen farmariauto... ja näin pari päivää katoomisen jälkee siisen farmarin keskellä yötä lielahden sademanin pihassa ja sillä oli takakontti auki ja siellä oli ihmise kokone möykky jonku peiton alla ja heti ku ne näki mut ne lähti paniikissa pois
Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
King For A Day, Fool For A Lifetime.
Tjaa, kyllä musta on tosi uskottavaa, että murhamies säilyttää ihmisruumista pari päivää auton avoimessa takakontissa. Toki jos joku näkee, niin paniikissa lähtee pois. Kaikki mitä feisbuukissa lukee, on totta.Pirhonen kirjoitti:Hohhoijjaa kuulostaa kyllä niin jonkun teinin huomion haulta ettei mikään...LexKing kirjoitti: EDIT: Jumalaut jos tää on totta: no emmä karoliinaa nähny mutta kuulin kaverilta että karoliinaa oli seurannu joku sininen farmariauto... ja näin pari päivää katoomisen jälkee siisen farmarin keskellä yötä lielahden sademanin pihassa ja sillä oli takakontti auki ja siellä oli ihmise kokone möykky jonku peiton alla ja heti ku ne näki mut ne lähti paniikissa pois
Olisiko liikaa pyydetty, jos tämäntapaiset viestit jätettäisiin kirjoittamatta. Olisi mukavaa, jos voisimme käsitellä näitä juttuja ns. asiatasolla, eikä mennä tunnetasolle. Tai sitten minä olen se joka olen ymmärtänyt väärin tämän koko foorumin tarkoituksen. Uskon kuitenkin, että tämä pyyntöni pysyä ns. asialinjalla on monen muunkin hartain toive.ellmarj83 kirjoitti:Kaiken muun turhuuden vapepa väännön ym. jutun jälkeen uskallan ottaa vielä kerran Karoliinan isän esille. Itse en ole siitä aikaisemmin kirjoittanut ja muutama sivu takaperin olin kaupassa, joten kestäkää![]()
Onko teistä kenelläkään oikeasti faktaa siitä, että isä on sairastunut aivoinfarktien jälkeen siten, ettei hän pystyisi itseään ilmaisemaan ym?
Miksi te jauhatte kokoajan sitä, että jos vähänkin on hänen seinää naamakirjassa lukenut huomaa, ettei hänellä ole enää kaikki kotona?
Koittakaapa välillä katsoa, mitä tänne jotku kirjoittelee? Tai mitä itse kirjoittelee trampoliineista, ufomiehistä ym. Onko teillä sitten teidän kirjoitusten perusteella kaikki kotona.
Mua v...ttaa se, että te kokoajan yritätte tehdä Karoliinan isästä jotenkin sairasta!
Oman mieheni isä sai kaksi aivoinfarktia ja hänen järki oli niidenkin jälkeen terävä, kuin veitsi. Se, että ihminen on saanut aivoinfarktin, ei tee ihmisestä välttämättä vajaaälyistä. Menkää välillä itseenne, ennen kuin seuraavaksi "haukutte" Karoliinan isää!
Ihan kuin aivoinfarktin saanut ihminen olisi joku tabu, josta ei saa puhua. Herran jestas ihminen hänkin on, ja aivan yhtä arvokas, kun joku muu meistä.
Ja minä ainakin henk. koht. kiinnostuin Karoliinan isän kirjoituksesta seinäjoesta. Aiemmin kirjoitin autosta, joka oli pysähtynyt meidän talon eteen. Rekkari on ylhäällä. Ja oma omituinen päähänpinttymä Karoliinasta jo heti silloin kun tieto hänen katoamisestaan tuli. Mieheni on kysynyt minulta monesti, miksi vaivaan päätäni tällä. enkä vastausta tiedä.
Mutta mitä jos Karoliina onkin jostain kumman syystä ajautunut tänne "meirän" seuduille?
There are some people who always feel happy. They're called psychopaths
Jäljet johtaa taas kirjastoon... Ei todellakaan uutta.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten 
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372
"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
http://tinyurl.com/3k33f4dLexKing kirjoitti:On sekin hyvin mahdollista, mutta kaikki kiinnostaa, ainakin minua tällä hetkellä tähän mysteeriin liittyen. Paikalliset palstalaiset varmaan osaavat kertoa mikä paikka tuo Lielahden sademan on?
-
crashtestdummy
- Hercule Poirotin viikset
Google on yllättävän kätevä, Sademan piste fi, valmistaa sadeasuja. Koko horina on taas niin lissujen lorinaa ettei tosikaan. Joo kyllä se tsirbula oli etukäteen jo nähnyt että seuraillaan jne. Lissut kerjää aina huomioo toisen ihmisen epäonnisesta kohtalosta, tunsi tai ei.LexKing kirjoitti: On sekin hyvin mahdollista, mutta kaikki kiinnostaa, ainakin minua tällä hetkellä tähän mysteeriin liittyen. Paikalliset palstalaiset varmaan osaavat kertoa mikä paikka tuo Lielahden sademan on?
Tuon Facebookissa julkaisseen jutun laittanut herra on myös kirjoittanut tällaisen statuksen 5. elokuuta kello 2:14.
sademanin pihas parii epäilyttävän näköst äijjää katteli auton takaluukkuu jos oli joku mötikkä peiton al
5. elokuuta kello 2:14
Eli tostahan on aivan järjettömästi aikaa ja nyt ilmotellaan sitten poliisille.
sademanin pihas parii epäilyttävän näköst äijjää katteli auton takaluukkuu jos oli joku mötikkä peiton al
5. elokuuta kello 2:14
Eli tostahan on aivan järjettömästi aikaa ja nyt ilmotellaan sitten poliisille.
Varsinkin kun kyseinen kommentti lisäyksineen on jo FB:stä poistettu.Mat-Lock kirjoitti:Tjaa, kyllä musta on tosi uskottavaa, että murhamies säilyttää ihmisruumista pari päivää auton avoimessa takakontissa. Toki jos joku näkee, niin paniikissa lähtee pois. Kaikki mitä feisbuukissa lukee, on totta.Pirhonen kirjoitti:Hohhoijjaa kuulostaa kyllä niin jonkun teinin huomion haulta ettei mikään...LexKing kirjoitti: EDIT: Jumalaut jos tää on totta: no emmä karoliinaa nähny mutta kuulin kaverilta että karoliinaa oli seurannu joku sininen farmariauto... ja näin pari päivää katoomisen jälkee siisen farmarin keskellä yötä lielahden sademanin pihassa ja sillä oli takakontti auki ja siellä oli ihmise kokone möykky jonku peiton alla ja heti ku ne näki mut ne lähti paniikissa pois
- devil_doll
- Axel Foley
Muutama pointti tästä nyt jo murhamysteeriksi kääntymässä olevasta katoamisesta.
Ensinnäkin: murhaajat tulevat lähes aina tekopaikan lähistöltä. Tässä tapauksessa se on Likolammenkadun päässä. Todennäköisimmin tekijä asuu itse muutaman kilometrin säteellä, tai tekijän tukikohtana pidettävä paikka (kaveri, sukulainen, kantapaikka, harrastuspaikka) on lähellä. Kyse on siis todennäköisyyksistä.
Toiseksi: tässä tapauksessa merkittävä huomio on, että jos kyseessä on seksuaalirikos/murha, tekijän on täytynyt nähdä uhrinsa ainakin sen verran läheltä, että on nähnyt hänen olevan kasvoiltaan ja vartaloltaan kaunis nuori nainen. Skoden selässä tyttö kuitenkin eteni nopeasti, hänellä oli kypärä päässä ja muutenkin melko peittävä vaatetus. Siksi on todennäköisintä, että tekijä on nähnyt Kestin jo Villilänkadulla, tai sitten tullut ohitetuksi läheltä ja ollut itse jalkaisin (koska ajaessa pimeässä on vaikea toljottaa teinien peräpeilejä), tai nähnyt Kestin kaatumisen jälkeen Likolammenkadun päässä.
Joten: todennäköisimmin tekijä joko asuu tai on vieraillut katoamisyönä Villilänkadulla tai Likolammenkadulla sijaitsevassa asunnossa. Kyseeseen saattaisivat tulla ehkä myös muut lähiympäristön asunnot, riippuen parkkipaikkojen sijainnista ja varaustilanteesta tuona yönä.
Lisäys: Kannattaa huomata, että yo. määritelmä sisältää myös henkilön, jonka luona Karoliina Kesti vietti iltaa.
Ensinnäkin: murhaajat tulevat lähes aina tekopaikan lähistöltä. Tässä tapauksessa se on Likolammenkadun päässä. Todennäköisimmin tekijä asuu itse muutaman kilometrin säteellä, tai tekijän tukikohtana pidettävä paikka (kaveri, sukulainen, kantapaikka, harrastuspaikka) on lähellä. Kyse on siis todennäköisyyksistä.
Toiseksi: tässä tapauksessa merkittävä huomio on, että jos kyseessä on seksuaalirikos/murha, tekijän on täytynyt nähdä uhrinsa ainakin sen verran läheltä, että on nähnyt hänen olevan kasvoiltaan ja vartaloltaan kaunis nuori nainen. Skoden selässä tyttö kuitenkin eteni nopeasti, hänellä oli kypärä päässä ja muutenkin melko peittävä vaatetus. Siksi on todennäköisintä, että tekijä on nähnyt Kestin jo Villilänkadulla, tai sitten tullut ohitetuksi läheltä ja ollut itse jalkaisin (koska ajaessa pimeässä on vaikea toljottaa teinien peräpeilejä), tai nähnyt Kestin kaatumisen jälkeen Likolammenkadun päässä.
Joten: todennäköisimmin tekijä joko asuu tai on vieraillut katoamisyönä Villilänkadulla tai Likolammenkadulla sijaitsevassa asunnossa. Kyseeseen saattaisivat tulla ehkä myös muut lähiympäristön asunnot, riippuen parkkipaikkojen sijainnista ja varaustilanteesta tuona yönä.
Lisäys: Kannattaa huomata, että yo. määritelmä sisältää myös henkilön, jonka luona Karoliina Kesti vietti iltaa.
Viimeksi muokannut devil_doll, Pe Elo 19, 2011 10:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Kertokaa mullekkin mikä tuossa on vaarallista!Hauki kirjoitti:Sherlock John Holmes kirjoitti:1) Karoliina oli kännissä
2) Kaksin vanhemman pojan kanssa
3) Melkoisella varmuudella neitsyt
Eiköhän siinä ole ihan mietittävää kerrakseen
On valitettavasti. Aika vaarallinen yhdistelmä.
Mun käsityksen mukaan tuossa iässä aika moni menettää sen neitsyytensä ihan omasta tahdostaan, osa aiemminkin. Ja sellaisenkin käsityksen teineistä olen saanut että siitä ihan pitäis päästä eroon, kun kaveritkin tai sit on nössö jos "ei oo vielä ollu sillai". Jos elämässä on tuo vaihe menossa että kännätään ja remutaan ympäri kyliä, niin voisi kuvitella että siinä samassa iässä tulee sit toi seksikin voisi olla kivaa-vaihe, tai ainakin mun nuoruudessa kiinnostukset asioihin kulki käsikädessä.
Eli oliko nyt vaarallista jos tuo neitsyys asia miltä kantilta; tytön vai pojan? Ja pojat oli 15-17v, niin eihän kai välttämättä silloin ole kyseessä ollut vanhempi poika.
Tien laitaan pysähtynyt auto voi olla jäänyt tarkistamaan juurikin eläimeen törmättyään että jäikö eläin kitumaan (iik, tai karoliina, kuitenkin se jollain pyörii milessä
Yritin jo aiemmin kysellä että onko tuolla alueella mitän lähiöbaareja, joista kotimatkalaisia kännissä (ei välttämättä muistaisi K jos olisi vastaan tullut)?
Ja jos on ilman suuntavaistoa ollut liikenteessä ja eksynyt, niin K on toiminut silloin juuri niinkuin sellaisessa tilanteessa pitääkin, eli kääntyä takaisin, jolloin nyt vaan on käännös mennyt hiukan pitkäksi ja päin kaidetta.
Tuossa kaidekeskustelussa mua mietityttää se, että kun ei kuulemma niin helposti joidenkin mielestä menisi rikki, eli pakko olla lavastus ja rikki potkittu, niin mitenkäs olisi sitten jos muuten sama tilanne, mutta kaide ehjä? Olisiko spekut sitten sitä että pakko olla lavastettu kun ei kaidekaan ollut rikki, kyllähän sellainen rima helposti katkeaa kun vähän tönäisee?
Alusta asti tullut luettua kaikki tekstit, eikä enää viitsi lopettaa kun näin pitkälle on jaksanut. Junnaa vaan niin pahasti paikoillaan. Mitä jos joku tekisin "spekuloinnin" ihan vaan niistä poliisin antamista tiedoista? Sellainen mehukas speku jota jaksettaisiin käännellä monta sivua. Hyvät aloitukset siltä (realistiselta, meille yleisellö annettujen tietojen ja olettamusten) pohjalta vaan eivät ole saaneet vielä keskustelua aikaiseksi. Harmi.
Olisiko niitä foliohattuja vielä kaupan, siltä varulta jos ufoja olisikin olemassa, jos vaikka joku on kohta nähnyt valoja taivaalla?
-
Kurkkumaa
- Hetty Wainthropp
CCC kirjoitti:Jäljet johtaa taas kirjastoon... Ei todellakaan uutta.
Kirjojen katveessa olis tässä vaiheessa myös nähdäkseni ainoa mahdollisuus että olis vielä elävien kirjoissa...
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
Juuh, google on kätevä, tosin ei tullu mieleenkään, että kyse voisi olla jostain liikkeestäcrashtestdummy kirjoitti:Google on yllättävän kätevä, Sademan piste fi, valmistaa sadeasuja. Koko horina on taas niin lissujen lorinaa ettei tosikaan. Joo kyllä se tsirbula oli etukäteen jo nähnyt että seuraillaan jne. Lissut kerjää aina huomioo toisen ihmisen epäonnisesta kohtalosta, tunsi tai ei.LexKing kirjoitti: On sekin hyvin mahdollista, mutta kaikki kiinnostaa, ainakin minua tällä hetkellä tähän mysteeriin liittyen. Paikalliset palstalaiset varmaan osaavat kertoa mikä paikka tuo Lielahden sademan on?
PS. Joo laitoin hieman läppää viestin loppuun, ihan oman innostukseni hillitsemiseksi.
PPS. Mikä tää CCC kirjastoviittaus on
King For A Day, Fool For A Lifetime.
http://alk.tiehallinto.fi/alk/kelikamer ... 50900.html
http://alk.tiehallinto.fi/alk/kelikamer ... 53300.html
http://alk.tiehallinto.fi/alk/kelikamer ... 54801.html
Lielehden paikka on saneerausfirma. Kameroita luulisi löytyvän. Kumpa niissä olisi 3vkon takaisiakin kuvia vielä tallessa?
http://alk.tiehallinto.fi/alk/kelikamer ... 53300.html
http://alk.tiehallinto.fi/alk/kelikamer ... 54801.html
Lielehden paikka on saneerausfirma. Kameroita luulisi löytyvän. Kumpa niissä olisi 3vkon takaisiakin kuvia vielä tallessa?
Ryöstö ei todellakaan sovi kuvioon, koska Karon rahat, avaimet jne olivat skootterissa. Avainten ja skootterin nappaaminen olisi mahdollistanut tunkeutumisen kotiin, jossa ei tuona yönä liene ollut ristinsieluakaan, paitsi lemmikki jota olisi pitänyt viedä aamulla ulos. Unohdetaanpa siis tämä ryöstöteoria.Mat-Lock kirjoitti:Aika huono ryöstö, jos eivät edes uhrin lompakkoa saaneet.LexKing kirjoitti: Spekulaatio: Olisiko sama porukka ollut liikkeellä tuolla katoamispaikan tuntumassa, ryöstöaikeissa edelleen? Lauantain totopelit menny totaalisen pieleen ja ryöstöillä haetaan kassaa Sunnuntaita varten? <<<Tarkoituksena ryöstää KK pysäyttänyt tai yrittänyt/onnistunut sieppauksessa? Tai sitten jopa raaka ryöstö?
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Ketju jauhaa paikallaan ja takertuu pieniin detskuihin. Vähän niin kuin eipäs juupas linja ja kaikkeen uuteen tartutaan. Missä pohdiskelut ja spekut tapahtumien kulusta perusteluineen ?