vanja kirjoitti:Smiley kirjoitti:Saa aina ajatella ennenkun postaa, 30 minuutissa tuskin teini tappaa, lavastaa kolarin, piilottaa ruumiin, ja tässäkin voi kanssa ajatella että jos olis edes mahdollisuus tähän niin eiköhän poliisi olis sitä jo ajatellut.
Yksi pointti useammallekin: Ainoa mahdollinen toimimisjärjestys ei ole tämä yllä mainittu - voi myös ensin (tappamisen jälkeen) viedä sen skopen pois ja sitten vasta miettiä sitä ruumista?
Ymmärtääkseni on poika lähtenyt "bilepaikalta" kotiin samaan aikaan kun KK, mistä ehkä on sitten varmistettu se että poika myös on kotona ollut, ellei sitten tietenkin seuraavana päivänä ole ruumista siirrelty/vanhemmat ei tiedä ollenkaan missä poika liikkuu ja millon tulee kotiin.
Jotkut puhunu siitä että KK olisi itse heittänyt puhelimensa maastoon, eipä kyllä oikein todennäköistä ole, koska kuka heittää puhelimensa pois kun se on rikki? Tarkoitan nyt siis että maastoon, kyllä se pidetään mukana ja mahdollisesti laitetaan korjaukseen tai ostetaan uusi, mutta en jaksa uskoa että varsinkaan teinityttö heittäis puhelimensa metsään koska siitä on näyttö vähän hajalla, kuitenkin SIM kortti siellä ja viestit ja yhteystiedot, en kyllä mene vannomaan, tyhmiä ideoita saa varsinkin humalassa, mutta kuitenkin kun 3 viikkoa on kadoksissa tyttö että puhelin niin veikkaisimpa että KK ei itse ole sitä puhelintaan minnekkään viskannut.
Omasta mielestäni etsintöjä vois pikkuhiljaa laajentaa muuallekkin kun siihen skootterin läheisyyteen, kuitenkin siellä on jo 3 viikkoa etitty tyttöä ja ei löydy.
Mitä pidempi aika kuluu sitä varmempi itse olen että rikos on tapahtunut, en sitten tiedä millanen ja en viitsi spekuloidakkaan.
Tuon videon kun katsoin, ajattelin että mitä itse tekisin jos joku ajaisi takaa, en varmaanakaan ajais tuntematonta tietä pidemmälle vaan jonkun pihaan, kun tuossa asutusta näytti olevan ihan kiitettävästi.
Myös ihmetellyt tuota kun iso osa tänkin palstan lukijoista on sitä mieltä että KK oli humalassa, tai ainakin jonkinmoisessa semmosessa, niin siinä ei paljon mietitä autoja jotka seuraa, vaan keskitytään pysymään tiellä.
Tosin jos nyt ruvetaan spekuloimaan miksi KK olis ns. pysähtynyt tai oikeastaan kolaroinut kantoa/aitaa päin niin omasta mielestäni on saattanut päästää auton ohitse, ja sitten ei ole pimeässä huomannut minne ajaa kunnolla. Jos aivan villiksi ruvetaan niin mietitään tuota "takaa-ajoa" ja tyttö huomannut että pimeä kohta-> valot pois ja odottaa että auto menee ohi, pimeässä ajanut kantoa päin ja kaatunut ja laittanut vilkun päälle kaatuessaan, en sitten tiedä saako skoottereista valot pois miten, itse ajelin sen verta vanhalla menopelillä että nappia painamalla lamppu pimeäks.
3 viikkoa.. Kyllä tässä jo rikosta pitäisi epäillä, jotkut puhui tästä että KK on pakotettu tuonne kääntymään, se ei ihan simppeliltä hommalta yhellä autolla vaikuta.
Pahasti iskee silmään tuo "poliisi jatkaa etsintää skootterin löytöpaikan luota", jotenkin tuntuu hölmöltä ajatella että ne on etsinyt sieltä jo 3 viikkoa mutta silti kuvitellaan että siellä se on..