Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Juhani Paike
Scooby-Doo

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Juhani Paike »

Niinpä.....uskonnollinen seurakuntanuori joka kuuluu uusnatseihin ja seurusteli romaaninpojan kanssa ja joka ei ryyppäää mutta ajaa kännissä aitaan ja koiralle joka ei hauku sanoo jotta hai....

No niin.....seuraava kommenttini tulee olemaan asiallinen.......oli ny vaan pakko toikin kirjottaa....

Nauraa ei asialle saisi mutta eihän tässä itse asialle nauretakaan.....
kauas on pitkä matka ja painava on raskas kantaa
Rex 78
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Rex 78 »

Jane T kirjoitti:[quote="
ÄÄh, olipa tyhmä juttu kun koirakaan ei haukkunu...
Mielestäni koira ei haukkunut siksi, koska Karoliina on sanonut IRQ:sa hai, joten tyttö pelkäsi haita, ja koira ei halunnut varottaa nukkuvaa meren petoa tytön perään.[/quote]

Uskoisin että tällä viitataan minuun. Alokkaan on pakko nöyrtyä ja maksaa oppirahat :( Kunhan nyt kysyin, vaikka ei saisi..
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

Jane T kirjoitti:
Juhani Paike kirjoitti:Onks muuten kukaan aatellu että jos Karoliina olis omasta tahdostaan kateissa ja lukis mm. tätä ketjua ja jopa postailisikin tänne...niin kuka uusista nimimerkeistä sopisi tähän parhaiten...

ÄÄh, olipa tyhmä juttu kun koirakaan ei haukkunu...
Mielestäni koira ei haukkunut siksi, koska Karoliina on sanonut IRQ:sa hai, joten tyttö pelkäsi haita, ja koira ei halunnut varottaa nukkuvaa meren petoa tytön perään.
Mikä on IRQ? Tarkoitatko IRC-galleriaa?
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

OT. Testit ja kyselyt -osiossa voi harjoitella quoten käyttöä (oman viestinsä voi myös poistaa samantein). Sitten, ennen viestin lähettämistä, kannattaa käyttää Esikatselu-nappulaa.

Kenelläkään ei pitäisi olla niin kiire lähettää viestiä, ettei tuota tekisi. Sekavat quotet tekevät lukemisesta vastenmielistä, samoin tietysti teknisesti onnistuneet mutta liian pitkät lainaukset kuvineen päivineen.
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

Muistaakos kukaan mitä oli kello, kun poliisi sain ilmoituksen karoliinan katoamisesta ja kuka sen teki?
sepeteus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja sepeteus »

Rigo Mort kirjoitti:Olen samoilla linjoilla Susihukan kanssa siinä, että jos Karo kaaduttuaan skootterilla olisi vaikka loukanut päätään tai muutoin hiukan loukkaantunut ja ollut vielä vähän sekaisin. Niin jos siihen olisi sitten ilmaantunut luotettavan tuntuinen auotilija , joka olisi esittänyt, että käydäänpä varmuuden vuoksi terveyskeskuksessa tai että mä voin heittää sut kotiin, ja jos vielä on yhdessä yritetty käynnistää mopoa, eikä se ole lähtenyt käyntiin, niin olisi Karo saattanut sitten hyvinkin nousta kyytiin ihan vapaaehtoisesti.
Muuten ihan hyvä teoria mutta ton skopan käynnistyksen voi jättää pois laskuista. Miksi he olisivat kaataneet sen lopuksi? Ja jättäneet vilkun päälle? Tuntuisi luontevalta että huomattuaan etteivät saa sitä käyntiin niin avaimet veks, nätisti sivutuelle, tavarat mukaan ja sitten (mukamas) sinne terveyskeskukseen.

Se että joku olisi lavastanut skopan sinne törmäyspaikalle on ehkäpä ontuvin teoria kaikista. Miksi ihmeessä ajaa se kannon kautta aidasta läpi? Siinähän saattaa loukkaantua pahastikin, jalka sijoiltaan jne. paljon helpompaa olisi vaan jättää skopa johonkin syrjäiseen paikkaan eikä kurvailla sitä talkkarin oven eteen parin kuivaesteen yli :roll: :roll: :roll:
maakkeri
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja maakkeri »

ehkö skopa olikin tarkoitus upottaa lampeen,mutta ajaja ajoi itse kolarin ja poistui paniikissa paikalta ja viskasi kännykän samalla jonnekkin...
Pirhonen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

sepeteus kirjoitti: Se että joku olisi lavastanut skopan sinne törmäyspaikalle on ehkäpä ontuvin teoria kaikista. Miksi ihmeessä ajaa se kannon kautta aidasta läpi? Siinähän saattaa loukkaantua pahastikin, jalka sijoiltaan jne. paljon helpompaa olisi vaan jättää skopa johonkin syrjäiseen paikkaan eikä kurvailla sitä talkkarin oven eteen parin kuivaesteen yli :roll: :roll: :roll:
Tässä teoriassa kai oletetaan että mopedi on karannut kännisen kuskin käsistä, muutenhan tuossa ei olisikaan mitään järkeä. Olisi aika riskipeliä herättää naapuruston huomiota pamauttamalla skopa aidan läpi.

Tosin itse en usko että sitä kukaan muu kuin humalainen karo olisi tuonne ajanut ja jättänyt.
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Ketju on mennyt aivan lörinäksi.

Vaikka ette jaksa lukea koko ketjua, lukekaa edes 20 ensimmäistä sivua. Siinä on jo esitetty useimmat teoriat, joita täällä tarjotaan koko ajan uusina. :?

Ja jättäkää huumori vitsipalstoille.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

maakkeri kirjoitti:ehkö skopa olikin tarkoitus upottaa lampeen,mutta ajaja ajoi itse kolarin ja poistui paniikissa paikalta ja viskasi kännykän samalla jonnekkin...
Kyllä se todennäköisin paikka kännykällä on Karoliinan tasku. Miksi se kännykkä olisi niin tärkeä hukata kun avaimet ja muut oli kuitenkin jätetty? Kännykän saa kiinni jne. Nyt sitä ei oltu edes suljettu.
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

devil_doll kirjoitti:Ketju on mennyt aivan lörinäksi.

Vaikka ette jaksa lukea koko ketjua, lukekaa edes 20 ensimmäistä sivua. Siinä on jo esitetty useimmat teoriat, joita täällä tarjotaan koko ajan uusina. :?

Ja jättäkää huumori vitsipalstoille.
No yli 800 viestin kirjoittajana varmasti tunnet tämän miten Murha.infon ketjut syntyvät? Eikös? Tässä ole mitään omituista. Ihmiset esittävät teorioitaan, spekuloivat ja väittelevät. Tätähän varten foorumi on. Vai oletko joku yli-ihminen ja muita parempi?
Mat-Lock
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Mat-Lock »

Rampo Edogawa kirjoitti:
maakkeri kirjoitti:ehkö skopa olikin tarkoitus upottaa lampeen,mutta ajaja ajoi itse kolarin ja poistui paniikissa paikalta ja viskasi kännykän samalla jonnekkin...
Kyllä se todennäköisin paikka kännykällä on Karoliinan tasku. Miksi se kännykkä olisi niin tärkeä hukata kun avaimet ja muut oli kuitenkin jätetty? Kännykän saa kiinni jne. Nyt sitä ei oltu edes suljettu.
Kännykän voi paikantaa, joten uhrin taskuun sitä ei voi jättää. Kännykän sulkeminen olisi erittäin typerää - jopa poliisi alkaisi ihmetellä, miksi K on sulkenut oman kännykkänsä.
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Mat-Lock kirjoitti:
Rampo Edogawa kirjoitti:
Kännykän voi paikantaa, joten uhrin taskuun sitä ei voi jättää. Kännykän sulkeminen olisi erittäin typerää - jopa poliisi alkaisi ihmetellä, miksi K on sulkenut oman kännykkänsä.
Kännykkä menee kiinni kun akku loppuu. Poliisihan ei voi tietää latauksen määrää. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että se kännykkä on ollut ja itse uskon, että on edelleen Karoliinan taskussa.
interceptor
Alokas

Viesti Kirjoittaja interceptor »

Kylläpä on sitkeässä tämä tapaus. Osasikohan Columbo ratkaista solmun..

- 15 v tyttönen, urheilullinen, alkaa laajentaa reviiriään
- tutustuu kesällä itseään vanhempiin poikiin, mitä näistä tiedetään? Varmaan on kertonut jollekin tyttökavereistaan tai muutoin sosiaalisen median kautta viestinyt uusista ihastuksista. Mikähän veijareissa on erityisesti kiinnostanut?
- sopii treffit 1-3 kolmen pojan kanssa. Sopiko vain yhden kanssa ja sitten jotenkin ajauduttiin illanviettoon missä olisi K +3 muuta. Ketä kaikkia siellä oli/sinne tuli illan aikana ja ketkä tiesivät tästä?
- millaisia puheluita illan vieton aikana soiteltiin ja keille? Mitä siellä tehtiin?
- kellä on pokkaa päästää känninen skoballa ajelemaan ja miten se onnistuu? Montako metriä pääsee ennen kuin alkaa hyrrävoimat pettää?? Millasessa tunnetilassa itse lähtisit ajelemaan kännipäissäsi?
- skoba löytyy vilkut palaen asutun rivarin kupeelta. Kauanko vilkku kestää ennen kun akku menee tarpeeksi "alijänniteiseksi"? Kesäyö, taisi olla lämmin, rivarissa varmaan ikkunat auki yhdellä jos toisella, skoban ääneen herää takuulla. Samoin avunhuudot olisi kuulunut, ihminen huutaa apua hengenhädässään. Yleensä äänet niin lähellä taloa.
- omaisuutta jää skoban hylkäyspaikalle. Miksi? Naiset pitää viimeseen asti käsilaukuistaan.
- entäs viimenen käänne, skoballa ajavaa tyttöä seurataan keskellä yötä. Miten autolla napataan skoballa ajava väkisin. Oliko pysäyttäjät tuttuja?? Ja missä olisi pysäytetty? Ja joku huima sitte ajamaan skoba löytöpaikkaansa.

Mikähän se Columbon televooninumero olikaan, 555-254....
Kilot tulee, kilot menee, läski vain on ikuista
P_Wright
Alokas

Viesti Kirjoittaja P_Wright »

Jtle kirjoitti:Kännykkä-ongelma: Jos voidaan luottaa poliisin ja median antamiin tietoihin, KK:n luuri ei kytkeytynyt muualle Tottijärven lisäksi. Miten päästään Kalkunvuorentien seutuville ilman että lähimastot huomaavat?
Olen tästä jo kirjoittanut aikaisemmin, pahoittelut toistosta, mutta näin aktiivisessa ketjussa viestejä jää monilta varmasti lukematta.

Puhelin voi siis liikkua useasta tukiasemasta koostuuvan ns. sijaintialueen (Location Area) sisällä ilman, että puhelin tiedottaa verkolle vaihtaneensa tukiasemaa. Verkolla on siis vain karkea tieto puhelimen sijainnista, jos puheluja tai viestejä ei saavu/lähde.
Nyt kun tietäisi vain miten isoja sijaintialueita keskustojen ulkopuolella voi olla ja miten ne rajautuvat tuolla alueella...
Lukittu