Turkinpippuri kirjoitti:Ma alan kallistua siihen suuntaan etta KK on itse antanut skoban jonkun muun ajettavaksi. Kuten joku tuossa jo sanoi, joku pojista joko lahtee tuomaan skobaan ns.auton perassa, ja joko 1) kaatuu ja jattaa skoban 2) jo sovitusti ns.piilottaa skoban (KK tietamatta toki). Tassa 2. tapauksessa bilepaikan pitaisi olla kavelyetaisyydella loytopaikalta.
Lehdenjakajan aikataulu ei minua kummastuta, luulen etta hanen reittinsa alkaa sielta kaantopaikalta ja tulee sielta alaspain. Eli ei ole tallaoin tormannyt skoban tuojaan.
KK luullut lahtevansa bileisiin mutta bileet lahteneet kasista...
Tai pojat on tavannu KK:n pysäkillä, oisko ollu räpläämässä puhelintaan tms, sanonu että perkele tarttis saada lisää viinaa ja pojat sanoo et meillä on jossain viinaa/bileet ja KK on liian jurrissa ajaakseen skobaa yhtään mihinkään, joku pojista ajaa sen, KK unohtaa mainita et sen kamat on siel koska viinanhimo on likalla niin suuri

Ja poika taas ei paljo KK:n skobasta välitä, jurrissa itsekin. Tai autossa on ollu jotain hämminkiä tai on luullu et kytät seura joten äkkin bimmerin kyytiin ja skoba piiloon.