Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Haluan faktaa:
"Karoliina olisi jo löytynyt". Missä näin on sanottu/tiedotettu?
Voisitteko vihjailijat kertoa, totena, eikä taas jonain huhuna!
-
Kurkkumaa
- Hetty Wainthropp
Jane T kirjoitti:Haluan faktaa:
"Rivien välissä" mun mielestä tässä ihan selvästi lukee, että ruumis on jo löydetty?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693 ... vossa.html
Miten ihmeessä kadonneen etsinnässä ensisijaita olisi löytää kännykkä?
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
-
liibaalaabaa
- Remington Steele
taposta on moni istunu sen 3-3.5v "Ensikertalaiset pääsevät ehdottomassakin vankeudessa helpommalla: käytännössä he pääsevät vapaiksi kärsittyään puolet tuomiostaan. Ehdonalaiseen vapauteen on normaalisti mahdollista päästä, kun 2/3 rangaistusajasta on kulunut"Kaalisoppa kirjoitti: Ei kyllä ekakertalainenkaan pääse 7-8 vuoden tuomiosta ehdonalaiseen 2-3 vuoden istumisen jälkeen. Yli 21 vuotiaana tehdyistä rikoksista saaduista tuomioista ekakertalainen istuu puolet ja pääsee sitten ehdonalaiseen. Piste.
ja nykyään on se kotona kärsittävä vankeuskin, mikä se nykyseltä nimeltänsä on.
*muoks* nyt koisaan, josko irtaantuis huomenna etsintöihin aamusta mukaan!
niin maan perusteellisesti
v-a-45 kirjoitti, että olisi muualta kuullut Karoliinan löytyneen.
Minä olen itse ajatellut/toivonut/spekuloinut, että se olisi löytynyt. Eli toivottavasti joku on ymmärtänyt mun viestini juurikin siten, ettei minulla ole muutakuin oma aavistus. Ei minkäänlaista faktaa, ei edes huhu-tietoa, että olisi löytynyt.
Tuosta rikosnimikkeestä vielä. Kun nyt on tappo, niin eikö poliisit olisi voinut tässä vaiheessa tutkia tätä myös henkirikoksena, eikä tappona?
Näillä jutuilla vain vahvistan itselleni sitä tunnetta, että poliiseilla on joku konkreettinen tieto taposta.
Minä olen itse ajatellut/toivonut/spekuloinut, että se olisi löytynyt. Eli toivottavasti joku on ymmärtänyt mun viestini juurikin siten, ettei minulla ole muutakuin oma aavistus. Ei minkäänlaista faktaa, ei edes huhu-tietoa, että olisi löytynyt.
Tuosta rikosnimikkeestä vielä. Kun nyt on tappo, niin eikö poliisit olisi voinut tässä vaiheessa tutkia tätä myös henkirikoksena, eikä tappona?
Näillä jutuilla vain vahvistan itselleni sitä tunnetta, että poliiseilla on joku konkreettinen tieto taposta.
Aamulehden sivulla on huoltokatko, sinne ei pääse, mitä siellä kirjoitettiin?
Viimeksi muokannut Jane T, Ma Elo 22, 2011 10:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan hyvin olis kerenny myymään, eikä tartte olla edes tampereen osoitetta tai omaa nimeä jne. Täysin mahdollista.Pirhonen kirjoitti:Sitten taas vähän järkeä päähän saatana. Kyllä jos joku autoaan myy niin on varmasti murhaaja.Rezah kirjoitti:Tuolta nettiautosta löytyy parikin kuvauksen sopivaa, tumman vihreä ja sininen.
Johtaako jäljet nyt sylttytehtaalle?
Mitä merkitystä sillä on onko kerinnyt myymään auton eteenpäin?
-
Antarktis
- Remington Steele
Varmaan onkin, ja nimetkin tiedettäneen jo. Ehkä silminnäkijähavaintoja tarvitaan todistamiseen? Varmasti kiinniottoja tapahtuu loppuviikon aikana, ainakin mä toivon niin.ellmarj83 kirjoitti:Tuosta rikosnimikkeestä vielä. Kun nyt on tappo, niin eikö poliisit olisi voinut tässä vaiheessa tutkia tätä myös henkirikoksena, eikä tappona?
Näin muuten unta että Karoliina löyty kuolleena junaradan vierestä, mutta heräs kuin ihmeen kaupalla hetkeksi henkiin. Äitinsä oli unessa tummaihoinen... Näin nää jutut tulee uniin, ei sais lukea minfoa niin paljoa
-
Karhu
- Alibin satunnaislukija
Tässä helppo tehtävä poliisille, kenen Tre pikkubemari kuskin puhelinpaikkatiedot tuolta yöltä täsmää pysäkkiin? Tai kenen ei ?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693 ... vossa.htmlLöytyykö Karoliinan kännykkä? Maastoa käännetään edelleen Kalkussa
Aamulehti
Maastoetsinnät jatkuivat maanantaina Tampereen Kalkun maastossa. Nokiantien vartta ja sitä ympäröiviä metsiä koluttiin vapaaehtoistoimin tien kummaltakin puolelta.
Vaativasta maastosta pyrittiin maanantaina ensisijaisesti löytämään kadonneen Karoliina Kestin kännykkää tai vihjeitä siitä, mihin suuntaan etsintöjä tulisi jatkossa kohdistaa. Metsään lähti päivän aikana useampikin vajaa parikymmenhenkinen etsintäryhmä.
Tutkinnanjohtaja Hannu Kallioniemen mukaan maanantaiset etsinnät perustuivat viimeviikkoiseen etsintäsuunnitelmaan, eikä uusien tietojen valossa ole tänään etsintöjä tehty. Maastoetsintöjen jatkamisen tarvetta arvioidaan tästä eteenpäin päiväkohtaisesti.
Viimeksi muokannut Hegetsu, Ma Elo 22, 2011 11:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
specialhousingunit
- Neuvoja-Jack
Tutkintavankeudessa vietetty aika lyhennetään suoraan tuomiosta. 8 vuoden tuomio taposta olisi ensikertalaisella 4 vuotta ja tutkinta aika helposti puolivuotta. Eli istuttavaa 3,5 vuotta.Ensikertalainen voidaan laskea tietyin edellytyksin koevapauteen aikaisemminkin, mikäli anomus hyväksytään, mutta viimeistään koevapaus alkaa 4 vuoden jälkeen oikeuden vangitsemismääräyksestä, joka ei siis ole vielä tuomio.Kaalisoppa kirjoitti:Ei kyllä ekakertalainenkaan pääse 7-8 vuoden tuomiosta ehdonalaiseen 2-3 vuoden istumisen jälkeen. Yli 21 vuotiaana tehdyistä rikoksista saaduista tuomioista ekakertalainen istuu puolet ja pääsee sitten ehdonalaiseen. Piste.specialhousingunit kirjoitti:Harmi vaan, että jos taposta tulee syyte ja tuomio, niin mikäli kaveri on ensikertalainen, niin tuomio on 7-8 vuotta ja siitä puolet, eli 3-4 vuotta ja ehdonalaiseseen 2-3 vuoden istumisen jälkeen.
Jos tuo bemarihavainto on varmasti totta, niin eiköhän noilla pojilla ole jotain osuutta Karoliinan katoamiseen. Jos pojat olisi liikkeellä puhtaalla omallatunnolla, niin eiköhän sitä olisi käyty pikimmiten ilmoittamassa poliisille asian laita.
specialhousingunit = SHU = aika paska paikka
-
crashtestdummy
- Hercule Poirotin viikset
Esimerkiksi siksi että nyt voidaan olla jo varmoja siitä ettei ruumis ole tässä kilometrin sisällä löytöpaikasta länteen eikä etelään. Myös pohjoiseen on jo talsittu aika tehokkaasti ja ruumis sellaisena kuin se on kolmen viikon jälkeen todellakin antaa tietää itsestään. Ellei ruumista ole haudattu ja syvälle, sitä ei ole Mustavuoren lähialueella. Puhun nyt omakohtaisestakin kokemuksesta, en vain karttakuvien perusteella sillä kuulun näihin täkäläisiin.Kurkkumaa kirjoitti: "Rivien välissä" mun mielestä tässä ihan selvästi lukee, että ruumis on jo löydetty?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693 ... vossa.html
Miten ihmeessä kadonneen etsinnässä ensisijaita olisi löytää kännykkä?
Puhelinta etsitään mutta tuo tuollainen lehdille patsasteltu ketjukävely ei mitään puhelinta löydä. Se on ihan sama vaikka halailisivat toisiaan kävellessään, se on alle puolikkaan kengän kokoinen kapistus joten sen yli tai ohi astuminen on enemmän kuin todennäköistä riippumatta siitä miten nuo Eevu-ihmiset ja muut vannoutuneet vapepa-ylistäjät tuolla FB:ssä itseään kehuukin. Puhelimen löytäminen villiksi rehuuntuneesta maastosta on kuin lottovoitto, ei ehkä yhtä mahtava mutta tuuria kuitenkin. Metallinilmaisimillakaan tuota etsintää ei näytetä suoritettavan joten olkoot, puhelin jää sinne. Kohta se on jo aluskasvillisuuden alleen peittämä.
Okei, tarkoitus ei tosiaan ole tuota sairastavaa isää sotkea tähän, älkää ymmärtäkö siten. Hänkin on kuitenkin mahdollisesti saattanut kuulla jotain, joka oikeuttaa tutkimaan tapausta tappona.Tämän päättelen siitä, että isä on nyt käytännössä joka päivä kirjoitellut vaikka mitä facebookiin, mutta tänään ja eilen ei mitään. Ehkäpä poliisi puuttunut hänen kirjoitteluunsa, miksi? Sitä en kyllä osaa arvata. Omaisille kuitenkin kerrotaan varmasti ennen lehdistölle kertomista, oli sitten sairas tai ei. Ehkäpä karo on jo löytynyt, mahdollisesti paljonkin ennemmin.
Boldaus minun.v-a-45 kirjoitti:Tuolta jo muualta sain vihjeen, että tyttö olisi löytynyt eli....?Clyde kirjoitti:En, vaan lähinnä toivomaan, ettei kukaan muukaan etsinnöissä mukana ollut tule sitä tänne kertomaan. Siellä oli aikas paljon tänään(kin) uusia etsijöitä mukana.
Ja jos salapoliisia haluaa leikkiä, niin ei tuossa lähellä montaa pysäkkiä ole
Mistä sait viheen? On nimittäin aikamoinen vihje, jos paikkansa pitää.
Ketoisitko meillekin?
Tää ei enää ole spekulaatioa, vaan hurjaa huhua, jos huhua on.
Itseasiassa on. Kyytiin nousu on helposti ollut vapaaehtoinen ja poispääsy omin avuin onkin sitten mahdotonta, kun edessä istuu mölli ja vieressä toinen latvalaho. Semminkin, jos tarjoilu vienyt tajun jo autossa.IceQueen kirjoitti:Itse olen normaalikokoinen naishenkilö ja sen voin sanoa, että tuon auton takapenkille kipuaminen ei ole sitten yhtään hauskaa. Tarkoitan siis sitä, että sinne meneminen on hankalaa, ylös tuleminen vielä hankalampaa. Jos KK on tintattu sinne takapenkille niin sieltä ylös repimisessä on ollut kyllä tekemistä. Ei tuollainen madallutettu kolmiovinen ole kaikken paras siihen tarkoitukseen.Nakkiotsa kirjoitti:Se, että pysäkillä Bemun kuski istui paikoillaan ja kaksi muuta olivat tn. Karoliinan juttusilla auton edessä, luo minulle vaikutelman ja aavistuksen siitä, että pysäkillä on tapahtunut Karoliinan autoon nousu/pakottaminen.
Minkä tahansa suuremman kapungin kaduilla on porukkaa pimppiksellä, jotka pyytelee/tarjoaa tytöille kyytiä. Ennen fiksut tytöt saattoivat kysyä, mihin päin matka oli ja päättää sitten kyytiin noususta. Nykyään ei tuokaan riitä. Matkareitti ei vastakaan luvattua yms. Ja tosiaan voi reissun "maksu" kuskien fantasioissa olla jotain, mihin kyytiin nousija ei tiennyt sitoutuvansa.
Nyt auto ei enää tulisi nettiautoon myyntiin, mutta on se voinut siellä olla jo. Ei myynissä/myydyt autot katsoisin tarkkaan. Keskiverto aloitteleva kriminaali ymmärtää hankkiutua autosta, mutta todennäköisesti esiintyy räikeällä valenimellä tai sitten suoraan omalla nimellään
Viimeksi muokannut romus, Ma Elo 22, 2011 10:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.