Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Mat-lock: Hyhky on Tampereella, kuulin tämän jo aiemmin, FBstä, sama tuttu vai useampi silminäkijä stalkkeriautolle? Vai huhu?
There are no crimes behind enemy lines
Toki tuokin on varteenotettava teoria.Mat-Lock kirjoitti:
Poliisi näyttää olevan kanssasi eri mieltä, sikäli kun tämä ei ole Maikkarin toimittajan vapaata tulkintaa:
"Ruumista ei ole löytynyt, mutta poliisi uskoo Kestin joutuneen mitä ilmeisimmin väkivaltarikoksen uhriksi."
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Juu, eipä ole Mansesteri kovin tuttu meikäläiselle. Voi olla sattumaa, mutta kyllä tuo "kuumemmalta" vaikuttaa kuin bemarien myynti-ilmoitukset sun muut. Voisi melkein harkita poliisille vinkkaamista tuo tuttu.KenWalsh kirjoitti:Hyhky tuossa mainitaan eli ihan tapahtuma-alueella.Mat-Lock kirjoitti:Tämä on mielenkiintoista, mutta kai tuttu asuu Tampereella tai sen lähitienoilla? Meinaan että jos tuttu on jostain Rovaniemeltä, bemarit eivät liity toisiinsa.
Mä olen ole huomannut muuta mainintaa kuin, että havainnon tekijä on ollut matkoilla. Sehän voi tarkoittaa hyvinkin että ihan ulkomailla. En näe mitään syytä epäillä havaintoa. Jos ajellaan yöllä myöhään 50 rajoitusalueella, niin usein vähän ylinopeutta. Entäs kun siinä nähdään auto linja-autopysäkillä. Itse ainakin tässä tilanteessa hidastan vautia ja katson, että onko poliisi. Näinkin yksinkertainen voi olla selitys. Voi myös olla, että bemari ei liitykään katoamiseen, vaikka skootterityttö olisi ollutkin KK. Tosin tämä mahdollisuus tuntuu kuihtuvan kuihtumistaan kun aikaa kuluu, eikä ilmottautumista kuulu.simohovari kirjoitti: Kohdassa 50 km/h nopeusrajoitus.Ajaisiko joku siihen aikaan yöstä rajoitusten mukaan?? Lehdessä kerrotaan silminnäkijän olleen toisella paikkakunnalla 3 viikkoa,eikä muka ollut seurannut sinä aikana tiedotusvälineitä? Katoamisesta on kuitenkin ollut juttua telkkarissa,lehdissä,radiossa ja netissä!
-
kajuhani69
Jossitellaan kunnolla kun sille linjalle on kerran lähdetty, autossa kolme poikaa, jotka KK caseen sopivan ikäisiä, mikä lienee ollut auton merkki/malli?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693 ... vella.html
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194693 ... vella.html
Oli tuossa muistaakseni mainintaa, että oli kotimaassa. Mutta eivät kaikki silti perehdy tähän asiaan sen tarkemmin. Monet katsovat esimerkiksi vain lööpit ja huomaavat jonkun olevan kateissa.Hauki kirjoitti:Mä olen ole huomannut muuta mainintaa kuin, että havainnon tekijä on ollut matkoilla. Sehän voi tarkoittaa hyvinkin että ihan ulkomailla.simohovari kirjoitti: Kohdassa 50 km/h nopeusrajoitus.Ajaisiko joku siihen aikaan yöstä rajoitusten mukaan?? Lehdessä kerrotaan silminnäkijän olleen toisella paikkakunnalla 3 viikkoa,eikä muka ollut seurannut sinä aikana tiedotusvälineitä? Katoamisesta on kuitenkin ollut juttua telkkarissa,lehdissä,radiossa ja netissä!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Postaus on joka tapauksessa päivätty kuun 4. päiväksi, jolloin Karoliinan juttuun liittyvästä tummasta bemarista ei tiedetty mitään.Rezah kirjoitti:Mat-lock: Hyhky on Tampereella, kuulin tämän jo aiemmin, FBstä, sama tuttu vai useampi silminäkijä stalkkeriautolle? Vai huhu?
Tuo kaverin Face-päivitys-juttu ehdottomasti poliisille, eikös tästä "tumma Bemari stalkkaa naisia"-jutusta ollut jo aikaisemminkin jotain juttua. Jos tämä myynnissä oleva auto tosiaan on prikulleen samanlainen ja on ollut jo toukokuusta asti myynnissä niin kannattaapa tästäkin vinkata, kun ei ole kerran nyt laitettu myyntiin. En usko että tekijä olisi niin tyhmä, että laittaisi autoa nyt myyntiin.
Autolla pikaisesti tuli tänään tuolla Likolammenkadulla käytyä, ja tuo rivitalon piha, mihin skootteri on päätynyt, on todellakin niin omituisessa paikassa. Olen hahmottanut noista videoista ja kuvista niin että rivitalon melkeinpä pihaan pääsisi hyvin autolla ajamaan, ja että talo olisi suoraan kääntöpaikan "varrella" (ei mitään aitoja välissä),mutta tuohan on tuollainen pieni "kuja" joka johtaa talon pihaan, ja kääntöpaikan ja talon pihan välissä on tosiaan aita (vaikea selittää miten olen aikaisemmin tuota kadun päätä hahmottanut, mutta siitä ei kyllä saa realistista kuvaa noista videoista tai kuvista mitenkään, todella erikoinen paikka). Ei tuonne kyllä kukaan ihan huppista keikkaa vahingossa päädy, eikä tuo kyllä lavastuspaikalta vaikuttanut alkuunkaan (en kiistä etteikö joku muu olisi voinut skootteria ajaa, mutta varmaan tämä kolari on ollut ihan vahinko). Aamulehden juttu vahvistaa omaa käsitystäni siitä, että skootterilla on todellakin törmätty eli lavastus ei tule tässäkään mielessä kyseeseen. Eihän se talonmies ollutkaan ihan niin huonosti toiminut kun alunperin ajattelin, hän oli ottanut kuvat tapahtumapaikasta, hyvä homma.
Joku oli tosiaan tuonut Karoliinalle kynttilän. Ajoimme pikaisesti autolla kadun läpi, ja tuo on kyllä hankala katu ajaa, miehellä oli jo kiire kotiin joten en ehtinyt havainnoida itse paikan päällä sitä missä kohtaa nuo postilaatikot olivat. En myöskään ehtinyt autosta nähdä oliko tuohon kynttilän kylkeen kirjoitettu jotakin?
Autolla pikaisesti tuli tänään tuolla Likolammenkadulla käytyä, ja tuo rivitalon piha, mihin skootteri on päätynyt, on todellakin niin omituisessa paikassa. Olen hahmottanut noista videoista ja kuvista niin että rivitalon melkeinpä pihaan pääsisi hyvin autolla ajamaan, ja että talo olisi suoraan kääntöpaikan "varrella" (ei mitään aitoja välissä),mutta tuohan on tuollainen pieni "kuja" joka johtaa talon pihaan, ja kääntöpaikan ja talon pihan välissä on tosiaan aita (vaikea selittää miten olen aikaisemmin tuota kadun päätä hahmottanut, mutta siitä ei kyllä saa realistista kuvaa noista videoista tai kuvista mitenkään, todella erikoinen paikka). Ei tuonne kyllä kukaan ihan huppista keikkaa vahingossa päädy, eikä tuo kyllä lavastuspaikalta vaikuttanut alkuunkaan (en kiistä etteikö joku muu olisi voinut skootteria ajaa, mutta varmaan tämä kolari on ollut ihan vahinko). Aamulehden juttu vahvistaa omaa käsitystäni siitä, että skootterilla on todellakin törmätty eli lavastus ei tule tässäkään mielessä kyseeseen. Eihän se talonmies ollutkaan ihan niin huonosti toiminut kun alunperin ajattelin, hän oli ottanut kuvat tapahtumapaikasta, hyvä homma.
Joku oli tosiaan tuonut Karoliinalle kynttilän. Ajoimme pikaisesti autolla kadun läpi, ja tuo on kyllä hankala katu ajaa, miehellä oli jo kiire kotiin joten en ehtinyt havainnoida itse paikan päällä sitä missä kohtaa nuo postilaatikot olivat. En myöskään ehtinyt autosta nähdä oliko tuohon kynttilän kylkeen kirjoitettu jotakin?
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
-
crashtestdummy
- Hercule Poirotin viikset
Siellä tantat uhkailee taas kunnianloukkaussyytteillä kun toiset uskaltaa kritisoida tuon ryhmän tolkutonta kontrollointia ja sensuuria ja näiden eräiden akkojen määräilyä. Hauskaa seurata!
http://www.facebook.com/groups/Karoliin ... adoksissa/
Minä en itse ymmärrä tuota silminnäkijän havaintojen kummastelua laisinkaan, ihmiset kiinnittävät huomiota erilaisiin asioihin. Jos tilanteessa ei ollut mitään uhkaavan oloista, niin en itse alkaisi pimeässä tiiraamaan minkä maan rekisterissä auto on. Eri asia jos näkisin tilanteessa jotakin selkeästi uhkaavaa tai poikkeavaa, jolloin soittaisin myös hätänumeroon. Eivät kaikki tosiaan matkoilla katsele noita uutisia, toiset haluavat olla kokonaan uutispimennossa lomansa ajan, ei tämä ole mitenkään epänormaalia tai tee silminnäkijästä osallista asiaan. Kyllä kotimaassakin pääsee halutessaan uutispimentoon.
Voi hyvää päivää, ei olisi taas pitänyt mennä tuonne Face-ryhmään kuikuilemaa ollenkaan. Kommentti talonmiehen ottamista valokuvista: "Vai olisko kuitenki tämä olu poliisilla jo aiemmin tiedossa?" Ai jaa, ei kun talonmies yllättäen kolmen viikon jälkeen hoksasi, että ai hemmetti otin muuten tapahtuneesta kuviakin!
Voi hyvää päivää, ei olisi taas pitänyt mennä tuonne Face-ryhmään kuikuilemaa ollenkaan. Kommentti talonmiehen ottamista valokuvista: "Vai olisko kuitenki tämä olu poliisilla jo aiemmin tiedossa?" Ai jaa, ei kun talonmies yllättäen kolmen viikon jälkeen hoksasi, että ai hemmetti otin muuten tapahtuneesta kuviakin!
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
Kylläpä oli valaiseva tämä ajankuhtainen 2....sen verran sain irti, että kannattaa vielä käydä kahteleen sitä puhelinta.
Vapepa no joo... 
crashtestdummy kirjoitti:Siellä tantat uhkailee taas kunnianloukkaussyytteillä kun toiset uskaltaa kritisoida tuon ryhmän tolkutonta kontrollointia ja sensuuria ja näiden eräiden akkojen määräilyä. Hauskaa seurata!
Kyllä ne kunnianloukkaussyytteet tulee ihan muusta kuin kontrollinhalusta.
Mutta käsittämätöntä ettei Ajankohtainen 2 kertonut itse bemarista mitään, saati näyttänyt.
Nyt sitten ootellaan että Poliisi-TV tekee tästä jutun ens vuoden alkupuolella ja pyytää silminnäkijähavaintoja autosta ja pojista.
There are no crimes behind enemy lines
-
kajuhani69
Ohjelma-ajan tuhlausta, ei edes faktoja koko tapauksesta mitä on tähän asti tiedossa...ihan oletettiin että kaikki katsojat tietää tasan tarkkaan kaikki mitä päivittäin tapahtuu KK:n casessa
fränkkä kirjoitti:Kylläpä oli valaiseva tämä ajankuhtainen 2....sen verran sain irti, että kannattaa vielä käydä kahteleen sitä puhelinta.
Tunnaripyyntöni hyväksyttiin 3 viikon odottelun jälkeen. Kiitos Raid 
Itse olen pohtinut Karoliinan seurakuntayhteyksiä. Asuimme Raholassa Nokiantiellä n. 4 kk sitten.
Kohdinvaihdon yhteydessä etsimme isompaa asuntoa. Isännöitsijämme tarjosi Likolammenkadulta
isoa asuntoa vuokralle. Kysyisessä Likolammen taloyhtiössä oli useitakin vapaita asuntoja vuokralle.
Talot oli niitä muistaakseni oranssinpunaisia kaksikerroksisia. Ihmettelin vuokran edullisuutta ja,
että minkä vuoksi taloyhtiössä oli niinkin paljon vaihtuvuutta. Kysyin isännöitsijältä, että kenen asuntoja
hän vuokrailee, eli kuka näiden omistaja on. Sain vastaukseksi "Seurakunnan". Asuuko näissä Likolammentaloisssa mahdollisesti joku KK:n seurakuntatutuista?
Itse olen pohtinut Karoliinan seurakuntayhteyksiä. Asuimme Raholassa Nokiantiellä n. 4 kk sitten.
Kohdinvaihdon yhteydessä etsimme isompaa asuntoa. Isännöitsijämme tarjosi Likolammenkadulta
isoa asuntoa vuokralle. Kysyisessä Likolammen taloyhtiössä oli useitakin vapaita asuntoja vuokralle.
Talot oli niitä muistaakseni oranssinpunaisia kaksikerroksisia. Ihmettelin vuokran edullisuutta ja,
että minkä vuoksi taloyhtiössä oli niinkin paljon vaihtuvuutta. Kysyin isännöitsijältä, että kenen asuntoja
hän vuokrailee, eli kuka näiden omistaja on. Sain vastaukseksi "Seurakunnan". Asuuko näissä Likolammentaloisssa mahdollisesti joku KK:n seurakuntatutuista?