Ja tarkotin keulimiskommentillani sitä, joka linkin Fb:hen laittoi
Muokkaan tätä viestiä näköjään koko loppuyön... Eli siis silminnäkijä on mies, Iltalehden mukaan. Ehkä se siis muistaa nuo jätkät siksi että on homo tai ehkä luuli joksikuksi tutukseen jompaa kumpaa? Tai ittellä on samanlaiset vaatteet sattumalta vaatekaapissa tms. Syitä muistamiseen on monenlaisia.
Nulli kirjoitti:Siis mitä? Olihan se malli ja vuosimalli ainakin poliisin tiedotteessa ja linkittämissäni kuvissa näkyy se millainen se spoileri sen poliisin tiedotteen mukaan oli. En minä ymmärrä mitä sormella osoittelua ja keulimista siinä, jos kerron, että kyseisenlainen auto, kyseisellä lisävarustella on harvinainen. Enkä ole kenenkään profiileistä mitään linkitellyt.Antarktis kirjoitti: Mutta oliko se auton tarkka malli vuosimalleineen tiedossa ja näkyykö tossa spoileri? Mä näen tässä vaan turhaa sormella osoittelua.
Mä en tajua autoista mitään mutta tuntuu taas vähä turhalta keulimiselta kaikki linkittelyt profiileihinPoliisillehan ne kuuluu jos ihan vakavasti jotain epäilee, eikä tänne kaikkien reposteltaviksi.