Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Toi mun tarjoaja on nyt vähä heikossa hapessa, että nyt jos koskaan nyhdetään siltä porukassa juomat!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
No tulihan se rakkula tyhjennettyä nesteistä. Siinä toisella silmällä tuli seurattua uljasta piirikunnalista jankuttajien kisaa Ajankohtaisissa. Siitä tuli sellainen fiilis, et nostappa kyyppari pari viski pulloa siihen pöydän kulmalle. Eihän siitä kisan seuraamisesta tuu mitään selvinpäin.
Mihis helevettiin kaikki on hävinnyt?
Ai, Valdovas putkaan joutunut?
No kyllä se onkin niin pahapäinen humalassa.
Mihis helevettiin kaikki on hävinnyt?
Ai, Valdovas putkaan joutunut?
No kyllä se onkin niin pahapäinen humalassa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
No voi **rhana, ootteko nähny sitä ukkoo, jonka tuolta lattialta talutin? Hetkeks kävin tossa lirkuttelee DJ:lle niin jo katos. Ei auta, ku iskee uus. Onneks ilta vielä nuori ja baarissa olematon valaistus!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mikä teitä nykyään oikein vaivaa. Ensin Valdovas tienaa itselleen kyydin juoppoputkaan, kun kehtas sammua tuohon pöytään. Jotain se siinä vielä örisi, mutta ei siitä mitään selvää saanut.kakkosurpo kirjoitti:Mihis helevettiin kaikki on hävinnyt? Ai, Valdovas putkaan joutunut? No kyllä se onkin niin pahapäinen humalassa.
Ja sitten tämä toinen sankari. Ei pitäis alkaa ryppyilemään, kun ei sosiaalinen puoli ole hoidossa. On se harmi, että toi ärräviina on nykyään niin monen pullossa ja sitten tienataankin parin viikon putkailut
Onneksi osasin ottaa itse eilen(kin) fiksusti ja ihan ilman krapulaa olin töissä
Nanika ga tooku matteiru to
-
Valdovas
- Axel Foley
Hm, jos tutkailette tarkemmin noita mainitun episodin perusteluja, niin ongelma oli ilmeisesti siinä, etten tullut kommentoineeksi tilaamaani pitkää riittävässä määrin tai ainakaan riittävän kummallisesti. Pitääpä muistaa sitten jatkossa kommentoida niin pitkiä kuin pätkiäkin varmuuden vuoksi pitemmän kaavan mukaan...Clyde kirjoitti:Mikä teitä nykyään oikein vaivaa. Ensin Valdovas tienaa itselleen kyydin juoppoputkaan, kun kehtas sammua tuohon pöytään. Jotain se siinä vielä örisi, mutta ei siitä mitään selvää saanut.kakkosurpo kirjoitti:Mihis helevettiin kaikki on hävinnyt? Ai, Valdovas putkaan joutunut? No kyllä se onkin niin pahapäinen humalassa.
- http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=11262
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Chattiin jengiä, pari bissee mukaan, kiits
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Kyllä sitä pitää pitkästä aikaa myös tämän mestan penkkejä kuluttamassa käydä. Perusvalinnalla eli oluella vois aloittaa. Pitänee puhkua pölyt myös rakkaan jukeboxin päältä ja laitaa illan ratoksi kotimaista varsin mukavaa rytmikettä.
http://www.youtube.com/watch?v=bf2nJb9lDXo
http://www.youtube.com/watch?v=bf2nJb9lDXo
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
*hiipii seinänvierustaa pitkin kohti tiskiä*
Hei kyyppari, tais jäädä viimeiksi tilatut pari viskipulloa juomatta, oisko ne vielä tiskin alla jemiksessä? Kiitos. Tää sun mesta on aika ihmepaikka, täällä kun käy niin putkaa tulee yhdestä päivästä pariin viikkoon. Ei taida lafkan omistaja olla päivätöissä Rikosseuraamusvirastossa? Meinaan kun taitaa tapostakin saada ehdollista tai ei mitään.
Mut ei se mitään ei tää virtuaaliputka ainakaan mun elämää vaikuta millään tavalla, jos siitä joku fiboja saa niin peukut hänelle.
Mihinkäs Valdovas noin vauhdikkaasti juoksi? Ei kai taas putkamäelle?
Jenkkakoneesta nyt soimaan Somerjokea, Kari Tapiota, Juicea, Sorsakoskea, Kirkaa, Sammya, elikkäs vainajien melankoolista musiikkia, jos tää mesta alkaa vaikka vetelemään viimeisiään.
Oiskohan se lähdettävä se itsekkin lähdettävä kohti putkamäkeä, jos sieltä joku koppi tyhjenis joskus.
Hei kyyppari, tais jäädä viimeiksi tilatut pari viskipulloa juomatta, oisko ne vielä tiskin alla jemiksessä? Kiitos. Tää sun mesta on aika ihmepaikka, täällä kun käy niin putkaa tulee yhdestä päivästä pariin viikkoon. Ei taida lafkan omistaja olla päivätöissä Rikosseuraamusvirastossa? Meinaan kun taitaa tapostakin saada ehdollista tai ei mitään.
Mut ei se mitään ei tää virtuaaliputka ainakaan mun elämää vaikuta millään tavalla, jos siitä joku fiboja saa niin peukut hänelle.
Mihinkäs Valdovas noin vauhdikkaasti juoksi? Ei kai taas putkamäelle?
Jenkkakoneesta nyt soimaan Somerjokea, Kari Tapiota, Juicea, Sorsakoskea, Kirkaa, Sammya, elikkäs vainajien melankoolista musiikkia, jos tää mesta alkaa vaikka vetelemään viimeisiään.
Oiskohan se lähdettävä se itsekkin lähdettävä kohti putkamäkeä, jos sieltä joku koppi tyhjenis joskus.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Pub Prison **AVATTU**
Suoraan sanottuna (jos sallitte), alan olla kurkkuani myöten täynnä tuota Karoliina Kestin juttua. Aivan kuin kenenkään muun katoaminen ei merkkaisi enää yhtään mitään
Tottakai, onhan se kummallista että nuori tyttö on kadoksissa näinkin kauan jnejne, mutta haloo!
...Olen puhunut. Yksi tuoppi kylmää, kiitos.
...Olen puhunut. Yksi tuoppi kylmää, kiitos.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tää vois tarjota koko illan kaikille vielä hengissä oleville "vanhoille minfolaisille", ihan siitä ilosta, että vanheneminen kolahtaa omaan nilkkaan vain kerran vuodessa 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Rampo Edogawa
- Poliisikoira Rex
Kaikille wanhoille kierros. Itse olen melko rajoittunut viestien kirjoittaja enkä ole täällä pyörinyt kuin reilu pari vuotta. Kuinkakohan monta tuntia täälläkin on tullut yön pimeinä tunteita tullut luettua mitä mielenkiintoisimmista mysteereistä. Kiitos kaikille hyville ja asiallisille kirjoittajille, tiedätte keitä olette. Nostan tuoppia ja tilaan viidennen.maija turjukka kirjoitti:Tää vois tarjota koko illan kaikille vielä hengissä oleville "vanhoille minfolaisille", ihan siitä ilosta, että vanheneminen kolahtaa omaan nilkkaan vain kerran vuodessa
EDIT: niin unohtui vielä, että tuopit modeille kanssa. Tuo Kesti-ketjuun kirjoitettu informoiva ja asiallinen opastus kaikille oli hieno veto. Toivottavasti se tehoaa.
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Nyt kyllä tarvitsee Crowmoorin, Jekku-Batteryn sekä tuopillisen Olvia. Muille mitä tahtovat.
"The darkest place is under the candlestick"
maija turjukka kirjoitti:Tää vois tarjota koko illan kaikille vielä hengissä oleville "vanhoille minfolaisille", ihan siitä ilosta, että vanheneminen kolahtaa omaan nilkkaan vain kerran vuodessa
Onnea Maijaseni täältäkin. Elossa ollaan vaikka nilkkoihin onkin kolahdellut jo sangen usein. Otetaas Negronit vanhojen aikojen muistoksi
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
Maistuis kyllä muutama lasillinen 18-vuotiasta Laphroaigia, esimerkiksi. No muutama tuoppikin vois mennä.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
*Reteesti ovista sisään*
Perkeleen perjantai taas käsillä ja jano on kova.
Kovinhan on aneemisen näköistä porukkaa paikalla, väännetääns tosta masiinasta tunnelmamusiikkia piristämään synkisteliöitä. Laitoinpa Annikin Tähteen kokoomalevyn tulemaan nonstoppina, siinähän piristytte.
Laitas kyyppari se hana vapaalle juoksulle ja vaihda vain tuoppia alle, sitämyöten kun täyttyy niin tohon mun nenän alle ja ota oikealla kädellä noita tyhjiä pois ettei putua lattialle.
Läsnä olioille pienet kupit kahvia, saa tiputtaa omassa keittiössä.
Perkeleen perjantai taas käsillä ja jano on kova.
Kovinhan on aneemisen näköistä porukkaa paikalla, väännetääns tosta masiinasta tunnelmamusiikkia piristämään synkisteliöitä. Laitoinpa Annikin Tähteen kokoomalevyn tulemaan nonstoppina, siinähän piristytte.
Laitas kyyppari se hana vapaalle juoksulle ja vaihda vain tuoppia alle, sitämyöten kun täyttyy niin tohon mun nenän alle ja ota oikealla kädellä noita tyhjiä pois ettei putua lattialle.
Läsnä olioille pienet kupit kahvia, saa tiputtaa omassa keittiössä.