Voi anteeksi ja näin, mut...hedelmälaatikko kirjoitti:Ehkä 50 sivua sitten joku heitti, että onko ketään ajatellut että tekijä olisi joku täällä kirjoittelija, että ketä uusi tulokas herättäisi epäilyitä.
Itsellä mielessä kaksi mahdollista epäiltyä, toisen tekstistä luin rivien välistä syyllisyyttä ja katumusta ja toisella vain tarvetta osallistua. Tunnen olevani hyvä ihmistuntija ja osaan nähdä ihmisten läpi. Ainakin toisen ikä täsmäisi myös siihen minkä ikäiseksi olen syyllisen alusta asti kuvitellut, kuten myös hänen asuinpaikkansa.
Ja, miksi syyllisen täytyisi olla joku uusi tulokas? Joku täällä vaikkapa vuosia ollut on oppinut rikoksista, niiden tekemisestä ja todisteiden tuhoamisesta ynnä muusta paaljon enemmän kuin mitä keskiverto tallaaja asioista tietää. Itse uskon näin, vaikkakin kumpikin epäillyistä on tosiaankin liittynyt sivustolle vasta viimeisen kahden viikon aikana.
Ei, en kerro nimiä, vaikka tuskin ne ketään kiinnostaisikaan.
Boldaukset minun.
edit. Eikä ollut tarkoitus vähätellä kirjoittajan röntgenkatseista ihmistuntemusta, mutta on toi juttu ehkä vähän liian paksua kuitenkin. Ei muuta kuin laitatte puolet minfon kirjoittajista putkaan, kyllä se siitä. Kunnon lynkkausmieliala, oikein!