Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Hauki
Olivia Benson

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Hauki »

josh kirjoitti:
Kikkeliskokkelis kirjoitti:Miten Karoliina on voitu kytätä jos on monta tuntia ollut jossain bileissä? En jaksa kyllä millään usko että joku stalkkeri olisi jossain puskassa odottanut koko illan että juuri KK poistuu bileistä.
Ei koko iltaa, mutta mahdollisesti joku on havainnut asunnolta lähdön jälkeen huteralla tavalla ajaneen, eksyneen tytön.

En enää tiedä, mihin teoriaan uskoa, mutta ymmärtääkseni noiden kyttäys- ja sen jälkeisten raiskauspuuhien harrastajilla tuo vaanimisosio on olennainen osa teon sairasta nautintoa. Kaikki raiskaajathan eivät ole vaanijoita.
Wilkku
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wilkku »

Heiskot kirjoitti: Olen lukenut kyllä.. Mutta ei tuo ikä ihan normaali kotoa pois muuttamiseen kyllä ole. Ja kyllähän tuo nyt vähän välinpitämättömyyttä osoittaa että ei ole lähtenyt heti lapista takaisin..?
Toivottavasti olet myös lukenut sen, että äiti oli katsomassa vanhempiaan, joista toinen on huonona. Minusta tässä ei ole mitään osoitusta välinpitämättömyydestä. Mitä se äiti olisi voinut täällä tehdä? Ehkä niitä hänenkin vanhempiensa asioita täytyy jonkun hoitaa. No mutta tästä on jo väännetty, ja tästä löytyy kahta näkemystä, ja jokaisella on omaansa oikeus.

Puukko-Mack, mitäs jos autoa on ajanut joku muu kuin omistaja? Autoa lainattu kaverille, joka lähtenyt oman kaveriporukan kanssa johonkin. No juu eiköhän se kuski tässäkin tapauksessa saada selville, mutta voi ottaa aikaa vähän enemmän.
Viimeksi muokannut Wilkku, To Elo 25, 2011 6:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
Heiskot
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Heiskot »

Mää luulen, että poliisit ei tiedä yhtään sen enempää kun julkisuudessa on.. Ja se mitä jokkut täällä puhuu, että poliisit pimittäis jotain tietoo niin ei kyllä pidä paikkaansa.
Mat-Lock
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Mat-Lock »

murjaani kirjoitti:
Mat-Lock kirjoitti:
Blaise kirjoitti: Näin olen minäkin alkanut ajatella. Bemu olisi pitänyt jo löytyä noilla spekseillä ja samoin taksikuski. Raisa 2 on valitettavan mahdollista. Karoliinalle on voinut tapahtua ihan mitä tahansa.
Saanen muistuttaa, että bemusta on tehty ainakin kaksi eri silminnäkijähavaintoa. Teoriat, että bemujuttu olisi jokin poliisin sumutus, ovat puolestaan täysin epärealistisia.
Ok, minulla on mennyt ohi että silminnäkijöitä on kaksi. Siis se taksi on ilmoittautunut?
Siitä en tiedä. Havaintoja on kuitenkin ollut ainakin kaksi: toinen pitensi aikaa, jonka taksin uskotaan olleen paikalla.

"Salmenranta -tien risteyksen bussipysäkillä auton ratissa oli havainnon mukaan yksi mies ja ulkona seisoi kaksi. Auton edessä on ollut pysähtyneenä skootteri, jonka päällä istui tyttö. Silminnäkijähavainnoin antoi poliisille vasta viime lauantaina tamperelainen lomaltaan palannut mies, joka poliisin mukaan tuntee hyvin autoja.

Toisen havainnon mukaan auto on seissyt samalla bussipysäkillä jo ennen kahta."

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194694 ... jeita.html
japittaja
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja japittaja »

Kaksi silminnäkijähavaintoa bemusta ??? Lomalta palanneen ja toisen, jonka mukaan AUTO olisi seissyt pysäkillä jo ennen kahta. AUTO olisi seissyt, ei kuitenkaan jutussa tai tiedotteissa merkistä puhuttu mitään eli vaikka Lada tai Mersu ?
fränkkä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja fränkkä »

japittaja kirjoitti:
fränkkä kirjoitti:Jos kerran poliisit hyvät seuraatte näitä palstoja, nii saanko ystävällisesti pyytää, että antaisitte kuulua jotain uutta...ettei tämä nyt mene...tälläiseksi lässytykseksi :) kiitos paljon.
Eikös täällä oleminen oo ihan vapaaehtoista ? Sitäpaitsi, jos välillä peruuttaa, niin asiaan saattaa löytyä aivan uusi näkökulma. Tutkimus, myös rikostutukimus, on monesti juuri tätä, ennen kuin lopullinen ratkaisu alkaa hahmottua. Jos se ylipäätään löytyy...
Ihan vaan poliisille laitoin :wink:
murjaani
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Mat-Lock kirjoitti:
murjaani kirjoitti:
Mat-Lock kirjoitti: Saanen muistuttaa, että bemusta on tehty ainakin kaksi eri silminnäkijähavaintoa. Teoriat, että bemujuttu olisi jokin poliisin sumutus, ovat puolestaan täysin epärealistisia.
Ok, minulla on mennyt ohi että silminnäkijöitä on kaksi. Siis se taksi on ilmoittautunut?
Siitä en tiedä. Havaintoja on kuitenkin ollut ainakin kaksi: toinen pitensi aikaa, jonka taksin uskotaan olleen paikalla.
Toisen havainnon mukaan auto on seissyt samalla bussipysäkillä jo ennen kahta."
Nyt muistankin. Kiitos virkistämisestä. Näin ne tiedot sotkeutuu omassa päässä!

Mutta taksia ei löydy? Eikä autoa tai niitä miehiä? Hmph... minä veemäisenä vanhana akkana vaan jotenkin luulen että bilepoikien mielikuvitusta koko kosla. Auliisti muutan mieltäni, jos se pirssi löytyy. (Mutten vanno, ettenkö sittenkin epäile poikien kavereiksi...) Poikaparat jos syyttömiä ovat, siis ne bilepojat.
Heiskot
Alibin satunnaislukija

Mutta taksia ei löydy? Eikä autoa tai niitä miehiä? Hmph... minä veemäisenä vanhana akkana vaan jotenkin luulen että bilepoikien mielikuvitusta koko kosla. Auliisti muutan mieltäni, jos se pirssi löytyy. (Mutten vanno, ettenkö sittenkin epäile poikien kavereiksi...) Poikaparat jos syyttömiä ovat, siis ne bilepojat.
Missään vaiheessa vissiin puhuttu, et silminnäkijät olis ne bilepojat? Vai mahdatko nyt tarkoittaa niitä jotka ovat BMW:llä olleet liikenteessä?
murjaani
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja murjaani »

Heiskot kirjoitti:
Missään vaiheessa vissiin puhuttu, et silminnäkijät olis ne bilepojat? Vai mahdatko nyt tarkoittaa niitä jotka ovat BMW:llä olleet liikenteessä?
Ei missään vaiheessa ole tietääkseni poliisi vihjannut että olisivat bilepoikia. Mutta minä vaan sitkeästi veikkaan että silminnäkijä on poikain tuttu ja tarinan poikain keksimä.

Bilepojilla minä tarkoitan niitä, jotka saattoivat kännistä Karoa kotimatkalla. Eiku siis joista kaksi oli jo lähtenyt. Eiku se ainookaan ei saattanut ja ei se Karokaan känmnissä ollut...

Bemaripoikiin en tällä hetkellä usko ollenkaan.
kettulainen
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja kettulainen »

Tiina kirjoitti:
kettulainen kirjoitti:Ja ehkä ei tiedetä, että tyttö juo? Kukapa sitä nyt kymppejä todistukseen vetelevä tyttö joisi kun vielä urheilee ja riparillakin oli? No öö, KUKA EI?!
No eiköhän suomesta vielä sentään muutama alkoholia käyttämätön teinikin löydy.
Eivät vaan yleensä päädy otsikoihin.

No myönnän kärjistäneeni rankasti, sillä yksi parhaimpia ystäviäni joi ensimmäisen kerran alkoholia täytettyään 18. Mutta harvinaisempaa se juomattomuus on nykypäivänä.
Heiskot
Alibin satunnaislukija

Tunnen montakin jotka ovat aloittaneet vasta täysikäiseksi päästyään juomingit. Nykyään ei niin harvinaista, tuskin tapaukseen kuitenkaan on liitettävissä mitään kovia huumeita -> luultavasti vain pilveä jos sitäkään.
Wilkku
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wilkku »

murjaani kirjoitti: Mutta taksia ei löydy? Eikä autoa tai niitä miehiä? Hmph... minä veemäisenä vanhana akkana vaan jotenkin luulen että bilepoikien mielikuvitusta koko kosla.
Bilepoikien? Valotapa vähän miten yhdistät bilepojat ja silminnäkijän, ajatteletko samaa mitä täällä on jo epäilty, että silminnäkijä olisi maksettu silminnäkijä pokien suojelemiseksi? Itse en tähän usko näillä tiedoilla, mutta mistä sitä koskaan tietää. Ei vain vaikuta kovin todennäköiseltä tällä hetkellä. Vai olisiko bilepojilla jotain muuta tekemistä Bemari-tyyppien kanssa?

Bemari-havaintoa kyllä mielestäni tukee tuokin, että niitä havaintoja on kaksi. Tuskin nyt puolelle kylää (vitsi, en ajattele että Tampereella on kaksi asukasta, joku ottaa muuten tämänkin tosissaan) on maksettu havainnon tekemisestä. Yksi syyhän tuohon Bemarin löytymättömyyteen voi tosiaan yksikertaisesti olla nuo ulkomaankilvet. Taksi-homma onkin sitten toinen, tietysti se pimeä taksikin on aina vaihtoehto, mitä täälläkin toiset ovat jo miettineet. Tiedä sitten tosiaan kuinka realistinen, mutta joskus totuus on tarua ihmeellisempää, ja tässä vaiheessa kun taksia ei ole löytynyt niin voipi olla jopa mahdollistakin.

Edit: murjaani jo ehti asiaa valoittaakin, kiitos!
Viimeksi muokannut Wilkku, To Elo 25, 2011 6:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
japittaja
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja japittaja »

flamie kirjoitti: Ps. Ketjun pituuden suomen ennätykseen on vielä matkaa, tässä linkissä on sivu 10.002 menossa ;)
Toi linkin ketju on tällainen yleiskeskusteluketju kaikista tietyn aihepiirin aiheista. Tarkoitin ihan yhtä aihetta koskevaa ketjua eli rajattu ja tarkoin määritelty juttu. Tässähän ketjussa on jo yli 425.000 lukua ja lähes 8.500 kirjoitusta.
Viimeksi muokannut japittaja, To Elo 25, 2011 6:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haarahaukka
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

Mikäs tää toinen VARMA havainto on ja onko toi lomalaisen antama yllättävän tarkka havainto varmasti luotettava. Edelleen kysyn MIKSI TAKSIKUSKIA EI LÖYDETÄ noilla spekseillä ?????
Taksin datalaitteet toimivat siten, että toiminta-alue on jaettu ruutuihin ja GPS:n ylitettyä ruutujen rajan auton radiolaitteisto ilmoittaa uuden paikkatiedon keskuksen tietokoneelle. Autot eivät siis ole normaalisti liukuvassa realiaikaisessa seurannassa, vaan auton oma laitteisto ilmoittaa ruudun vaihtumisesta(Hätäkutsu aktivoituna on sitten realiaikainen seuranta).

Tampereen taksidatan ruudutusta en tunne, mutta veikkaisiin, että noilla etäisyyksillä ruudut voivat olla jo suuriakin ja keskustaan päin mennessä pienenevät.

Kolmanneksi tuolla aikahaarukalla tuossa ruudussa on voinut(ja pakosti onkin) käväistä kymmeniä datavälityksessä olevia takseja ja mahdolliset muut päälle.

Lisäksi kokenut yökuski ei paljoa kiinnitä huomiota tuollaiseen näkyyn, koska siinä ei ole mitään erikoista ja ei saata edes muistaa ajelleensa siellä sinä yönä siihen aikaan, koska sitäkin tapahtuu usein ja harva se ilta ihan samoilla näkymillä.
Buy the ticket, take the ride!
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

Heiskot kirjoitti:Mää luulen, että poliisit ei tiedä yhtään sen enempää kun julkisuudessa on.. Ja se mitä jokkut täällä puhuu, että poliisit pimittäis jotain tietoo niin ei kyllä pidä paikkaansa.
No ei ne poliisit todellakaan kerro kaikkea julkisuuteen. Poliisi ei pimitä mitään. Heillä ei ole velvollisuutta eikä välillä edes lupaa kertoa kaikkea. Jos nyt edes yhtä rikostapausta on seurannut, tietää tämän.

Lisäksi, se olisi tutkinnallinen itsemurha vuotaa kaikki tiedot julkisuuteen. Jo pelkästään ammattitunnustajat vievät paljon turhaa aikaa tutkinnalta, joten on hyvä olla joku keino tarkistaa oliko ko. ihminen paikalla. Vähän aikaa voisi itsekseen miettiä, että mitäs sitä nyt tulikaan taas kirjoitettua, ennen kuin painaa lähetänappia. :?
Viimeksi muokannut Rampo Edogawa, To Elo 25, 2011 6:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Lukittu