murjaani kirjoitti:
Mutta taksia ei löydy? Eikä autoa tai niitä miehiä? Hmph... minä veemäisenä vanhana akkana vaan jotenkin luulen että bilepoikien mielikuvitusta koko kosla.
Bilepoikien? Valotapa vähän miten yhdistät bilepojat ja silminnäkijän, ajatteletko samaa mitä täällä on jo epäilty, että silminnäkijä olisi maksettu silminnäkijä pokien suojelemiseksi? Itse en tähän usko näillä tiedoilla, mutta mistä sitä koskaan tietää. Ei vain vaikuta kovin todennäköiseltä tällä hetkellä. Vai olisiko bilepojilla jotain muuta tekemistä Bemari-tyyppien kanssa?
Bemari-havaintoa kyllä mielestäni tukee tuokin, että niitä havaintoja on kaksi. Tuskin nyt puolelle kylää (vitsi, en ajattele että Tampereella on kaksi asukasta, joku ottaa muuten tämänkin tosissaan) on maksettu havainnon tekemisestä. Yksi syyhän tuohon Bemarin löytymättömyyteen voi tosiaan yksikertaisesti olla nuo ulkomaankilvet. Taksi-homma onkin sitten toinen, tietysti se pimeä taksikin on aina vaihtoehto, mitä täälläkin toiset ovat jo miettineet. Tiedä sitten tosiaan kuinka realistinen, mutta joskus totuus on tarua ihmeellisempää, ja tässä vaiheessa kun taksia ei ole löytynyt niin voipi olla jopa mahdollistakin.
Edit: murjaani jo ehti asiaa valoittaakin, kiitos!