Kuten tuolla sivulla http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... start=8580 jo mainitsin, kukkahattutädit todella lynkkaavat. Riitti että minulla sattui olemaan huppari (pidän niistä) ja olen suunnilleen ikähaarukkaan sopiva niin paikalliset akat jo soittivat poliisin. Kuten myös kerroin, poliisi on suhteellisen kyllästynyt tuollaisiin TÄYSIN turhiin "pelastajiin" jotka kuvittelevat tekevänsä tärkeää työtä ilman pienintäkään harkintaa ennen soittelua.TeeJiiÄllä kirjoitti:Eilisaamuna (to 25.töihin ajellessani huomasin Kaarilankadun laitaan jätetyn mustan 300-sarjan porrasperäisen BMW:n. Neliovinen, normirenkailla ja ilman spoileria. Renkaat ja vaihteet voi tietty vaihtaa ja spoilerin kiskoa irti mutta ovien lukumäärältään ja korimalliltaan ei sovi "varmoihin" havaintoihin. Kylmät väreet kuitenkin hiipi selkään autoa katsoessa ja tapahtunutta miettiessä. Se vain ihmetytti että siinä se nökötti vielä tänäkin aamuna. Kyllä kelvolliset autot yleensä melko pian korjataan omaan talteen ennen kuin termiitit iskevät. Vai eikö joku uskalla hakea pois ettei kukkahattutädit lynkkaa?
Voin muuten ihan rehellisesti tunnustaa että minä en ole huolissani Kestistä. Huolissaanoloaika loppui jo kohta noin 3 viikkoa sitten, kun katoamisesta oli kulunut alle viikko. Nyt lienee jo yksinkertaisemmallekin ihmiselle selvää ettei tyttö elossa ole. Ja jos olisikin niin selkäsaunan paikka olisi jos ilmenisi pelkäksi vihaisen lissun päähänpistoksi koko katoaminen. Sen sijaan olen kiinnostunut siitä miten onnistuneesti tekijät on kadonneet jättämättä jälkeäkään. Poikkeuksellisen ovelasti on tähdet olleet heidän puolellaan ettei ole vieläkään jääneet kiinni. Uskon että poliisi tekee hyvää työtä jo pelkän julkisen paineenkin vuoksi; tarve selvittää tämä juttu on suuri. Ehkä se myös osaltaan hidastaa tutkintaa, liian paljon turhia facebook-mammoja ja vapepa-wannabe-sankareita kiikuttamassa kaiken maailman helkkarin rasvapurkkeja poliisille. Tämä ylimääräinen turhuus vie sitä paljon puhuttua rajallista resurssia pois ydintutkinnasta.
Olen enemmän huolissani Kestipuhelimesta, sillä tietääkseni SIM-kortit eivät ole veteen suunniteltuja. Nyt on jo vettä ropissut useamman kerran joten puhelin on kohta enää kasa muovia ja myrkkymetalleja.