Koodi: Valitse kaikki
Ainoa edes jotenki hyvä tähän mennessä on se minun, että KK seuras lehdenjakajaa Likolammenkadulle kysyäkseen tietä jne...Koodi: Valitse kaikki
Ainoa edes jotenki hyvä tähän mennessä on se minun, että KK seuras lehdenjakajaa Likolammenkadulle kysyäkseen tietä jne...Mites noi määrärahat tähän peiteoperaatioon. Meinaan kun kadun partioautotkin ( poliisit niistä ) valokuvaa bemareita parkkipaikoilta. Aika huolellista sumutusta. Samalla kaikki nissan-havainnot jää saamatta kun silminnäkijät ajattelee, että bemarikos se olikin.Veikkaan myös, että bmw-vihjeellä poliisi hakee vain työrauhaa. Isot BMW otsikot myös saa hopenharmaan nissanin kuskin rauhalliseksi ja pelottomaksi. Ja mahdollisesti toteuttamaan ''uuden kuun vimmaansa''. ..joka muuten sattuu olemaan nyt tänäviikonloppuna.
sisotalo kirjoitti: Kirjoittaja sisotalo Su Tammi 13, 2013 12:58 pm
Hänellekin on yritetty syöttää valemuistoja, mutta turhaan. Kts blogiani Seppo Isotalo.
Hyvä pointti kyllä. On kuitenki myös ihan mahollista että ei oo kehannut soittaa kaverille ja kertoa olevansa eksyksissä. En osaa selittää miksi, mutta mieti omalle kohalles, ollaan kuitenki kotikaupungissa..(siis KK on kotikaupungissa)Mikäli tytöllä oli tässä vaihessaa vielä puhelin tallella, niin hän olisi ensimmäisenä soittanut kaverilleen kysyäkseen tietä "Olen nyt tässä, mistä voi kääntyä Nokiantielle ja käännynkö sinne vai tänne...". Ei kuitenkaan ihan helposti lähde skootterilla auton perään siinä toivossa, että se pysähtyy ja voi kysyä tietä.
Tarkoitan vaan sitä, että bemua hakee kaikki ja havaintoja satelee sadoittain. JOS JA JOS JA JOS... se oliskin vaikka Astra Coupe vaikka vm. 98, niin niitä ,mallia tuunattuna vaikkapa Kalkun-Raholan alueelle olisikin vaikka 12 kpl ( ? ), niin siitä olisi aika helppo lähteä tutkimaan...?gacy kirjoitti:Silminnäkijä vaikuttaa niin tarkkanäköiseltä, että se spoileri voi hyvin olla joku ihan olematonkin koriste siinä ns. takaluukun reunan päällä, jonka moni muu silminnäkijä olisi jättänyt mainitsematta kokonaan. Tosi tunaajalla olettaisi olevan näyttävän spoilerin autossaan. Eiköhän noita bemuhavaintoja ala olla poliisilla jo siihen malliin, että tämänkin yksityiskohdan voisi kohta julkistaa. Ymmärtäähän sen toki, että sitä ei heti haluttu antaa tietoon (jottei tärkeitä havaintoja jäisi ilmoittamatta).japittaja kirjoitti:Jauhan vieläkin tästä varmasta yön bemuhavainnosta.
Asia tullut täällä selväksi noin 76 kertaa.Marttaakin Martempi kirjoitti:Olen tätä pitkää keskustelua seurannut ja nyt piti ihan kirjautua siitä syystä, että KK:n isän kirjoituksia ihmetellään monissa viesteissä. Seuraan KaksPlussan keskusteluja ja siellä joku Kestin perheen tunteva (tai kirjoittaja tunsi jonkun, joka tunsi perheen) kertoi Karoliinan isän kokeneen kaksi kertaa aivoverenvuodon ja tämä on kuulemma jättänyt jälkensä. Jos (ja kun?) tämä tieto pitää paikkansa, isän sekavat kirjoittelut eivät ole ihme. Kirjoittaja halusi tämän kertoa, koska KaksPlussan keskusteluissa isän reaktioita - ja alun reagoimattomuutta (esim. fb:ssä) - tyttären katoamiseen on ihmetelty.
jerkku kirjoitti:Hyvä pointti kyllä. On kuitenki myös ihan mahollista että ei oo kehannut soittaa kaverille ja kertoa olevansa eksyksissä. En osaa selittää miksi, mutta mieti omalle kohalles, ollaan kuitenki kotikaupungissa..Mikäli tytöllä oli tässä vaihessaa vielä puhelin tallella, niin hän olisi ensimmäisenä soittanut kaverilleen kysyäkseen tietä "Olen nyt tässä, mistä voi kääntyä Nokiantielle ja käännynkö sinne vai tänne...". Ei kuitenkaan ihan helposti lähde skootterilla auton perään siinä toivossa, että se pysähtyy ja voi kysyä tietä.