Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

Laskeskelin, että aamun pimeinä tunteina oli kahdeksan henkilöä saanut huilutauon Kesti-ketjusta. Tilalle oli tullut heti aamulla kuusi uutta kirjoittajaa, joten voiton puolella ollaan! Kaiketi? :o

Tässä muuten hauska ja melko kuvaava "mielentila" tuolta pahamainaisesta Kesti-ketjusta:
crashtestdummy kirjoitti: Murha.infon suurin voimavara on tämä spekulaatio. Jos ihmiset pysyisivät vain faktoissa ja asiakeskustelussa, keskustelu olisi jumahtanut jo sivulle kymmenen etkä sinäkään tätä lukea jaksaisi. Ihmiset ovat kiinnostuneita aiheestakin osittain juuri tämän tolkuttoman ja välillä päättömän spekuloinnin vuoksi.
Mielestäni kirjoittaja on oikeilla jäljillä (asiakeskustelussa sivuja olisi vain 10), mutta erehtyy sitten premisseissä (ihmiset eivät jaksa lukea asiakeskustelua) ja päätyy tämän takia väärään loppuratkaisuun (huokaus). Ilmeisesti Kesti-ketjussa kyse onkin jonkinlainen taistelu tätä keskustelun jumahtamista vastaan: määrällä yritetään torjua laadun yllätyshyökkäys. :?
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... a-vellovat

Huolestuttavan paljon mainitaan myös "vanhoja kunnon" nimimerkkejä.

Sitten kun/jos Kesti löytyy ja jopa arvoitus ratkeaa, niin lyötäneen kävijäennätykset kuin miljoona homovolttia.

Onkohan joku jo laatinut nettiadressin, jossa vaaditaan Karoliinan löytymistä? En jaksanut kahlata läpi koko K.K.K-ketjua...
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

INES 7 kirjoitti:http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... a-vellovat

Miten niin huolestuttavan? Onko se joku häpeä kirjoittaa Kesti-ketjuun? :shock:
INES 7
Axel Foley

Rampo Edogawa kirjoitti:

No kun on syytelty vaan uusia tulokkaita, jotka kilpaa postittavat "kaaos-teorioitaan".
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

INES 7 kirjoitti:
Rampo Edogawa kirjoitti:

No kun on syytelty vaan uusia tulokkaita, jotka kilpaa postittavat "kaaos-teorioitaan".
On siellä pari ihan lupaavaa uuttakin kirjoittajaa. Tarvitaanhan tännekin uutta verta. Toi sinun termisi kaaos-teoria muuten nauratti murha.infossa. Osuva nimitys. :D
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Tuossa KK-ketjussa eräs älynväläys (nimimerkki ei ole älynväläys, vaan tuo speku) kirjoitti jok aika sitten, että jospa se bemarin silminnäkijä onkin homo, koska kiinnitti huomiota kundeihin, ei niinkään skootterilla istuneeseen tyttöön. Ja jos joku kundeista muistutti tämän "silminnäkijähomon" tuttua. Kirjoittaja vielä lisäsi, että kannatttaisi etsiä bemareista tai bemarikundeista kiinnostunutta homoa.
Anna mun kaikki kestää! :D :D
INES 7
Axel Foley

Jane T kirjoitti:Tuossa KK-ketjussa eräs älynväläys (nimimerkki ei ole älynväläys, vaan tuo speku) kirjoitti jok aika sitten, että jospa se bemarin silminnäkijä onkin homo, koska kiinnitti huomiota kundeihin, ei niinkään skootterilla istuneeseen tyttöön. Ja jos joku kundeista muistutti tämän "silminnäkijähomon" tuttua. Kirjoittaja vielä lisäsi, että kannatttaisi etsiä bemareista tai bemarikundeista kiinnostunutta homoa.
Niin, ettäkö se (homo) silminnäkijä, joka on poliisille havaintonsa kertonut, pitäisi löytää? Kenen? Murhainfolaisten salaFBoliisien?

Nimim. aikanaan kaksikin Bemaria omistanut
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

INES 7 kirjoitti:
Jane T kirjoitti:Tuossa KK-ketjussa eräs älynväläys (nimimerkki ei ole älynväläys, vaan tuo speku) kirjoitti jok aika sitten, että jospa se bemarin silminnäkijä onkin homo, koska kiinnitti huomiota kundeihin, ei niinkään skootterilla istuneeseen tyttöön. Ja jos joku kundeista muistutti tämän "silminnäkijähomon" tuttua. Kirjoittaja vielä lisäsi, että kannatttaisi etsiä bemareista tai bemarikundeista kiinnostunutta homoa.
Niin, ettäkö se (homo) silminnäkijä, joka on poliisille havaintonsa kertonut, pitäisi löytää? Kenen? Murhainfolaisten salaFBoliisien?

Nimim. aikanaan kaksikin Bemaria omistanut
Hyvä kysymys! Itsekin ihmettelin tuota etsimistä. Tuosta kirjoituksesta on hyvin pääteltävissä ko.ketjun joidenkin osallistujien ajattelu/ajattelukyvyttömyys. Johan se silminnäkijä on tiedossa. Ja mitä hiivattia homoudella on koko asian kanssa tekemistä?
Mä tikahdun nauruun! :lol:

Ja, vielä yksi asia mikä naurattaa: itse asiassa koko KK-ketju, mutta sinne linkataan nyt kaikki tällähetkellä esiin tulevat vähähkään rikokseen viittavat: kaikilla asioilla näyttää olevan joidenkin mielestä yhteys KK:n katoamiseen. Todennäköisesti Helsingin Vuosaaressa kioskin ryöstänyt on joku tapaukseen liittyvä.......etc. Plaah! Onneksi on muita kiinnostavia aiheita täällä, mutta on hyvä aina välillä saada nauraa kippurassa. :lol:
Waakku
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Muistaakseni toi oli tsoukilla heitetty :D
Ja ei, en jaksa alkaa etsimään tuota "kommenttia" :P
INES 7
Axel Foley

Waakku kirjoitti:
Me ei olla hyvin pitkälti tsoukkailtu ikinä.

Tuolla paukkuu kohta 600.. ja menikin jo... sivua rikki tsoukkailua ja spekuleeria. Vasikointi-nappikin on varmaan jo sairauslomalla työuupuksen takia.
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Päivän nuorilupaus, totta kai Kesti-kerhosta. Tässä on sellaista hienostunutta ja sangen kieroa logiikkaa, joka ensin voi hämätä luulemaan, että nimimerkki simohovari tietää mistä kirjoittaa:
simohovari kirjoitti:En myöskään epäile lehdenjakajaa,mutta kyllä se varmaan suomenkieltä ymmärtää ja osaa.Kuinka se muuten osaisi jakaa lehdet oikeisiin laatikoihin? Ihan "Lotolla"vai?
Kaveri ei ole kai ikinä kuullut lukemisesta ja numeroista. Pitäisi varmaan tiedustella, että miten hemmetissä mä ikinä löysin nuorena kotiin kun asuin Välppätiellä enkä vieläkään ymmärrä mitä se tarkoittaa. :shock: No, joka tapauksessa, tämä hymyilyttää nyt, mutta eiköhän se kohta taas hyydy.
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Waakku kirjoitti:
On siitä varmaan vitsailtukin mutta kyllä siellä mun mielestä ihan tosissaankin selitettiin havaintoja sillä että havainnoija on a) nainen tai b) homomies. Päädyttiin sitten homomieheen koska naisethan ei voi tunnistaa autoja. Siinä sitä on logiikkaa.

Toinen todella naurettava asia on sitten tuo minkä Jane T mainitsee. Onko kukaan viimeiseen pariin päivään muistanut kysyä että onko sen Nokialla järveen ajaneen osuus Karoliinan tapauksessa tutkittu loppuun? En tiedä onko ne kirjoittelijat jotenkin nyt vasta heränneet siihen että erilaisia rikoksia ja kuolematapauksia sattuu maassamme ihan päivittäin vai miten ne kuvittelevat kaikkien liittyvän yhteen? Ehtikö kukaan eilen epäillä sitä kadonnutta Virolaismiestä? Tai siis kuinka moni linkitti uutisen ja kohkasi että katsokaas nyt, nyt on Virolainenkin kateissa lukematta uutista loppuun ja siten huomaamatta että ko. mies on ollut kateissa jo todella pitkään.
Naattori
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Lisätäänpä tämäkin tänne, koska se oikeasti sai hymyn pitkäksi aikaa nassulle.
Viesti on siis topikista joka koskee vastikään sattunutta varusmiehen kuolemaa prikaatissa (joka ilmeisesti oli itsemurha).
Eikö tekijästä ole mitään viitteitä ole Karoliina Kestiin?

* Poliisin mukaan kuollut varusmies on etelä-Suomesta (Pirkanmaa??)
* Detaljitiedot epäillyn autosta tulivat tietoon maanantaina --> epätoivo kiinnijäämisestä
* Armeijassa eli 18-19v sopisi bemarikuvioon hyvin
* Poliisi lopetti KK:n maastoetsinnät --> juttu lienee jo kasassa / ratkeamassa?

Oikaiskaa jos jollakulla on parempaa tietoa tapauksesta
Mulle ei vieläkään oon selvinnyt, oliko kirjottaja tosissaan. Eihän se nyt voinut olla?!!
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Skorpioni
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Vastauksena Rampo Edogawalle välppä on hiekkakuopilla käytettävä seula :)
nuusku-nella
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Naattori kirjoitti:Lisätäänpä tämäkin tänne, koska se oikeasti sai hymyn pitkäksi aikaa nassulle.
Viesti on siis topikista joka koskee vastikään sattunutta varusmiehen kuolemaa prikaatissa (joka ilmeisesti oli itsemurha).
Eikö tekijästä ole mitään viitteitä ole Karoliina Kestiin?

* Poliisin mukaan kuollut varusmies on etelä-Suomesta (Pirkanmaa??)
* Detaljitiedot epäillyn autosta tulivat tietoon maanantaina --> epätoivo kiinnijäämisestä
* Armeijassa eli 18-19v sopisi bemarikuvioon hyvin
* Poliisi lopetti KK:n maastoetsinnät --> juttu lienee jo kasassa / ratkeamassa?

Oikaiskaa jos jollakulla on parempaa tietoa tapauksesta
Mulle ei vieläkään oon selvinnyt, oliko kirjottaja tosissaan. Eihän se nyt voinut olla?!!
Toivottavasti ei ollut. Mutta pahaa pelkään että saattoi jopa olla *facepalm*
Doctor Lecter kirjoitti: Luoja yksin tietää mitä sivustollemme olisikaan tapahtunut jos Karoliina Kesti olisi kadonnut Jyväskylässä... :o

:lol: :lol:
Lukittu