Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
mätlokki
Remington Steele

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja mätlokki »

Juliet Jones kirjoitti:Lopettakaa jauhaminen niistä muumeista, tuskin liittyvät mitenkään itse tapaukseen tai edes kuvien ottoaikaan. Niitä kun voi katsoa muutenkin kuin televisiosta lähetysaikaan.

IS paperiversio 27.8.2011:

- Maanantaina sisko oli saanut luvan viedä skootterin mukanaan, ja sitten hän tuli kaverinsa kanssa hakemaan sitä. Isosiskolla ei ollut skootterilupaa, mutta kaverilla oli. he eivät kuitenkaan saaneet sitä käyntiin.
Kiitos JJ uutisesta.

Jäi vaan tuo kohta uutisesta vaivaamaan missä sanotaan että sisko tuli hakemaan maanantaina skootteria.

Hän itse kuitenkin kommentoi fb:ssä n. viikko tapauksen jälkeen kypärään liittyen:
7.8.2011 FB

EK: olin itse ensimmäinen joka näki kypärän onnettomuuden jälkeen, ja kypärä ei ollut kokenut kolhuja lainkaan..
Noh, mene ja tiedä, ehkä toimittajalla/talonmiehellä mennyt päivät sekaisin, tai hänet oli kutsuttu paikalle varhain sunnuntaina muissa merkeissä?
-Bastard-
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

liibaalaabaa kirjoitti:
liibaalaabaa kirjoitti: ALUETTA PAREMMIN TUNTEVAT HUOM!!!

Mikä on Kalkussa SPR:n logistiikkakeskusta vastapäätä??? Mä ajoin siitä ohi tänään kun kävin kaverilla ja siinä ihan vastapäätä toisellapuolen tietä oli joku alue, missä näky jotain valkeita kattoja tms, sit siel näky ainaki 2 asuntovaunua :roll: en nähny tarkemmin kun piti ajaa autookin, mut taloja ne minusta ei olleet.
elikkä, en löytäny vastausta ja edelleen ihmetyttää toi alue. laitan googlemapsista kuvia:

alue on tässä http://maps.google.fi/maps?q=Kalkun+Keh ... 13,,0,5.35

ja risteys http://maps.google.fi/maps?q=Kalkun+Keh ... 9,,0,-3.14
eli oikealle kääntyy spr:n logistiikkakeskukselle ja tuo aiempi vasemmalle kääntyvä on se mikä mua ihmetyttää. Mikä paikka se on, pisti nuo asuntovaunut siellä karvat pystyyn. Taloja siellä minusta ei ollut mutta kuten ekasta linkistä näkee, jotain vaaleata siel näkyy. Osaako kukaan sanoa? :?: :|
Siinä on kerrostalojen autokatokset, talot ovat rinteen päällä, eli kuvaa katsottaessa oikealla
josh
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja josh »

Chili kirjoitti:KRP taitaa hoitaa sittenkin asiaa koko ajan.
Tuo voi kyllä pitää paikkansa, myös mikäli tapausta tutkitaan henkirikoksena.
Kirvesmies
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kirvesmies »

Spekultantti kirjoitti:
Ja se, mitä poliisi etsi sieltä Likolammentieltä, oli kuin olikin KK:n puhelin...
Varmaan poliisi etsi, mutta ei löytänyt:

http://www.poliisi.fi/poliisi/pirkanmaa ... EF00479D6D

Ja jos ei ole taas peiteoperaatiosta kyse, niin KK ajoi itse skootterinsa Likolammenkatu 6:een. (samassa linkissä)
Tietäjä99
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Tietäjä99 »

On tullut tätä ketjua aika pitkään seurattua ilman tunnuksia, mutta oli pakko rekisteröityä ja kommentoida, koska porukka tuntuu olevan aika pihalla tuon su-aamun tapahtumista. Eli vähän faktaa:

Talon"mies" kuuli yöllä melua, mutta ei uskaltanut lähteä yön pimeydessä katsomaan mitä se oli. Aamulla, kun meni paikalle, niin siellä oli skootteri kyljellään ja aita rikki. Korjasi aidan, koska niin talonmiehet tekevät. Kuvia otettiin siltä varalta, että asukas mahdollisesti haluaa jotain korvauksia skootterikuskilta (näin ei kuitenkaan ollut). Oletus tässä vaiheessa oli niinkin viaton, että joku on sen siihen (mahd. humalassa) ajanut ja luikkinut kotiinsa karkuun. Avaimet otettiin talteen ja selviteltiin kuka skootterin omistaa. Yhteys saatiin vain KK:n siskoon, jolle kerrottiin, että kuski itse voi tulla hakemaan avaimet ja skootterin. Seuraamuksia ei olisi tiedossa, mutta pitäisi tulla itse rehdisti avaimia hakemaan. K:sta ei ollut kuitenkaan siskokaan mitään kuullut, mutta ei ollut siinä vaiheessa erityisen huolissaan, koska on kuulemma ollut tapana olla välillä kavereiden luona yötä. Loput voikin sitten lukea lehdistä, sisko haki skootterin yms.
Rampo Edogawa
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rampo Edogawa »

liibaalaabaa kirjoitti:Mikä on Kalkussa SPR:n logistiikkakeskusta vastapäätä??? Mä ajoin siitä ohi tänään kun kävin kaverilla ja siinä ihan vastapäätä toisellapuolen tietä oli joku alue, missä näky jotain valkeita kattoja tms, sit siel näky ainaki 2 asuntovaunua
Tästä Eniron kopterikuvasta näkee paremmin. http://kartat.eniro.fi/m/avNgw Tarkoitatko tätä aluetta?
Siellä näyttäisi ainakin olevan autoja ja kuvan ottohetkellä asuntoauto.
Nimeni on Veijonen, mutta herralla on tapana sanoa minua Batleriksi
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Mietin tuota kaappausta, eritäin epätodennäkösitä, mutta jos jotain oli jo tiedossa poliisilla (ja hämäsi), niin olisiko paikanpäältä voinut löytyä jokin viesti? Joko Kn tai muun jättämä, tai sitten ei tiedetä kenen?
Mutta miten kenelläkään olisi ollut aikaa, ei mitään järkeä tässä keississä....

Varsin mielenkiintoista tietäjä99ltä. Eli talonmies onkin nainen? Ja oli kuullut jo yöllä jotain?
MIelenkiintoista, kun poliisi nimenomaan sanoi että KUKAAN ei kuulut mitään, koska rollaattorivanhuksen kuulokoje oli rikki (tämäkin siis hämäystä?) ja toiset naapurit poissa, matkoilla.

Ihmettelinkin mistä se trampoliini-havainto sitten oli? JA jos näin, niin kuuliko talon"mies" jotain, josta syystä poliisi salasi osan tiedoista? Mitä talon"mies" siis kuuli?
Viimeksi muokannut Rezah, La Elo 27, 2011 10:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There are no crimes behind enemy lines
-Bastard-
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

Rampo Edogawa kirjoitti:
liibaalaabaa kirjoitti:Mikä on Kalkussa SPR:n logistiikkakeskusta vastapäätä??? Mä ajoin siitä ohi tänään kun kävin kaverilla ja siinä ihan vastapäätä toisellapuolen tietä oli joku alue, missä näky jotain valkeita kattoja tms, sit siel näky ainaki 2 asuntovaunua
Tästä Eniron kopterikuvasta näkee paremmin. http://kartat.eniro.fi/m/avNgw Tarkoitatko tätä aluetta?
kuten vastasin kerrostalojen autokatokset, en ole varma, mutta eräs tuttu jo vuosia sitten mainitsi, että siellä olis kamerat, en ole koirien kanssa "toisten pihoilla" lenkkeillyt, ni en tiedä kameroista, mutta valaistu on tehokkaasti, koska aiemmin siltä keikattiin autoja urakalla.
josh
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja josh »

ArcticEli kirjoitti:Antakaapa olla nimittelemättä ja spekuloimatta ihmisillä joilla ei ole mitään tekoa katoamisen kanssa.
Pahoittelen aiheuttamaani mielipahaa. Tuo kirjoittamani oli vain sarkastisella tavalla kirjoitettu kommentti tuohon kirjoitukseen, jossa epäiltiin, että isä olisi syyllinen. En siis pidä isää syyllisenä, tai epäillytkään sitä. Oli hyvin huonosti ilmaistu, ja saanut jäädä kommentoimatta kokonaan. :oops:
Rosi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Rosi »

http://fin.auto24.ee/used/752742

Ton kun olis sattunut ostaa ennen tapausta niin vois olla vähän kuumat paikat...

"Toivottavasti ei liity tapaukseen"
Kiiltomato
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kiiltomato »

Miten niin ei olisi ollut aikaa kaappaukseen? Siihen ei mene minuuttiakaan, kuten olen täällä jo aiemminkin todennut.

Jos bemari on seurannut Karoliinaa, ehkä töytäissytkin skootteria siellä Likolammenkadulla, josta johtuen Karoliina kaatunut. Siitä vaan likka kahden miehen toimesta autoon ja kuski lähtee ajamaan. Ei siihen aikaa mene sen enempää, eikä siitä synny mitään ääniä jos suun peittää kädellä. (eikä siinä tilanteessa välttämättä edes pysty huutamaan)
liibaalaabaa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja liibaalaabaa »

gacy kirjoitti:
liibaalaabaa kirjoitti:siel näky ainaki 2 asuntovaunua
En muista onko karavaanareita vielä tarjottukaan ehdokkaiksi. Ihan hyvä lisä. On niissä niitäkin, jotka pysäköivät kotteronsa vaikka talojen pihaan. :o
Mutta ne ei ollu mun mielestä taloja. Siks mua toi ihmetyttää/hirvittääkin.
niin maan perusteellisesti
liibaalaabaa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja liibaalaabaa »

-Bastard- kirjoitti:
Rampo Edogawa kirjoitti:
kuten vastasin kerrostalojen autokatokset, en ole varma, mutta eräs tuttu jo vuosia sitten mainitsi, että siellä olis kamerat, en ole koirien kanssa "toisten pihoilla" lenkkeillyt, ni en tiedä kameroista, mutta valaistu on tehokkaasti, koska aiemmin siltä keikattiin autoja urakalla.
Ai no sitte. Sen erotin kun ohi ajoin että taloja ne ei olleet, mutta autokatokset varmaan selvittää asian.
niin maan perusteellisesti
Susihukka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susihukka »

Tietäjä99 kirjoitti:On tullut tätä ketjua aika pitkään seurattua ilman tunnuksia, mutta oli pakko rekisteröityä ja kommentoida, koska porukka tuntuu olevan aika pihalla tuon su-aamun tapahtumista. Eli vähän faktaa
Kiitos Tietäjä99 tosi paljon postauksesta! Antoi pontta käsitykselleni, ettei talkkarilla (joka ehkä tosiaan naispuolinen...) ole mitään tekemistä katoamisen kanssa. Samoin jättäisin lehdenjakajan rauhaan.

Juuri nyt ei muuta lisättävää - pohdinnat meneillään.
Kuva
gacy
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja gacy »

Rosi kirjoitti:http://fin.auto24.ee/used/752742

Ton kun olis sattunut ostaa ennen tapausta niin vois olla vähän kuumat paikat...

"Toivottavasti ei liity tapaukseen"
On toi joku ihme myyjä kun ei rekkaria pistä näkyviin. Mut sehän ei mulle kuulu.
Lukittu