Samoissa aatoksissa. Olen seurannut tätä ketjua useita viikkoja, eikä minua lakkaa häkellyttämästä se mielikuvituksen määrä, joka useammalta kirjoittajalta tuntuu löytyvän. Julkisesti tiedettyjä selkeitä faktoja on edelleenkin melko vähän. Tyttö on kadonnut, viimeiset liikkeet ja puhelimen käyttö suht. tiedossa. Skootteri löytynyt kolaroituna. Maastoetsinnöissä ei löydy mitään. Poliisi on mm. tiedottanut saaneensa vihjeen tummasta bemarista (mikä on eri asia, kuin että tumma bmw olisi varmuudella ollut paikalla). Mitään kaappaukseen, raiskaukseen tai henkirikokseen viittaavaa selkeää todistetta ei ole tiedossa, ellei sitten poliisilla.Blaise kirjoitti:Joku sen skootterin sinne ajoi ja veikkaanpa, että se tosiaan oli Karoliina itse. Vaikka meistä kaikista ajatus synkkään, pimeään metsään toikkaroimisesta on naurettava, niin tosiasia on, että KK ei ole käyttäytynyt loogisesti ja järkevästi tuona iltana. Muuten hän ei olisi kadoksissa. Hän on hyvin voinut lyödä päänsä joko jo kaatuessa tai kompuroinut metsässä kiveen ja tuupertunut kauemmas kuin on etsitty, tippunut vanhaan kaivoon tai jopa päätynyt uimaan Pyhäjärveen. Ihan yhtä todennäköistä kuin se, että hänet on tapettu. Tietoa on niin valitettavan vähän (annettu). On mahdollista, että Karoliinan katoamisella ei ole yhtään todistajaa (paitsi linnut metsässä.)
Jos keski-ikäinen suomalainen mies ottaa viinaa ja haahuilee keskellä yötä alle kilometrin päässä järvestä ja katoaa sen tien, kyllä etsijöiden ensimmäisiä veikkauksia on metsät tutkittuaan mennä hakemaan se ukko sieltä järvestä. Vaan annas olla, jos 15-v. neito tekee saman tempun. On pläkkiselvää, että jokin paikalle sattunut mielisairas ja rikollinen kaappaajajoukkio on raiskannut ja murhannut tämän kylmäverisesti kuin selkäytimestä heti tilaisuuden saatuaan.
Näitä teorioita on ihan viihdyttävää lukea, mutta mitä yksityiskohtaisemmiksi (lue: sepitteellisemmiksi) ne käyvät, sitä heikommilta ne vaikuttavat.
Oma epäilykseni on, että Karoliina on kaatunut itsekseen, haahuillut sekavana vahvassa humalassa ja löytänyt tiensä johonkin vesistöön. Todennäköisimmin Pyhäjärveen, koska pienemmät on jo kyllin haravoitu. Lehtiroskis voisi olla toinen vaihtoehto, mutta uskoisin poliisin jo aikaa sitten selvittäneen tällaiset mahdollisuudet.