a) ruumiskoiraa käytetty bilepaikassa, jossa Kesti on viimeksi varmasti nähty elossa
b) jos pitää paikkansa, että yhden bilepojan veljellä on kuvatunkaltainen bemari, onko sitä tutkittu asianmukaisesti teknisesti ja myöskin ruumiskoiraa käyttäen
?
Mikäli edes noita tutkimuksia ei ole tehty, voidaan jo alkaa puhua tahallisesta hidastelusta tutkinnassa, jotta asia saataisiin painettua villaisella.
Sori, mutta nämä katoamiset, joita ei tutkita kunnolla siksi, että osallisena on joku rikkaan perheen kakara, on kerta kaikkiaan saatava loppumaan Tampereella. Jonkun on sanottava asia ääneen, ja itse teen sen nyt.
Tämä on viimeinen kommenttini tähän ketjuun, sillä jos poliisi itse ei tutki juttua kunnolla, mitä järkeä koko asiaa on enää edes miettiä. Karoliinaa mukamas etsitään touhulla sieltä sun täältä, vaikka on jo selvää, ettei ruumista löydy etsimällä, vaan pitäisi saada syylliset selville ja he sitten kertoisivat, mihin ruumis on piilotettu. Jos Mansen poliisin omat rahkeet eivät riitä, pitäisi olla nöyryyttä pyytää virka-apua muualta. Suomessa on vain yhden kaupungin kokoinen väestö, ei kaikessa edes voi olla osaamista yhdessä poliisipiirissä. Ellei poliisi sitten itsekin toivo, ettei vaikutusvaltaisen perheen kersaa tarvitsisi alkaa ahdistella ja tapaus lopulta painuisi unholaan. Mitäs nyt yhdestä pikkuhuorasta.
Olen puhunut.