Päivän Naurut
Re: Päivän Naurut
Nauratti, mutta samalla tuntui tuskalliselta, kun telkkarissa käsiteltiin luonnon poikkeuksellisia naaras/uros -suhteita. Siinä kerrottiin ja näytettiin, miten hyeenanaaraalla on "fallos", joka voi paitsi saada erektion, niin myös vetäytyä sisään, mikä kautta parittelukin tapahtuu. Tämä falloksen reikä on pari senttiä läpimitaltaan, mutta sen kautta tapahtuu myös synnytys!
Pelkästään poikasen pää on n. 7cm läpimitaltaan ja 10% hyeenoista kuolee ensimmäiseen synnytykseen, sillä tämän yhteydessä "fallos" repää ja voi johtaa niin runsaaseen verenvuotoon, että eläin menehtyy siihen. 
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Huolensa kullakin. Laadukasta suomi24-keskustelua ohessa...
DOC65
24.8.2011 10:40
Ihan mielenkiinnosta hintavertailua.
Turun yliopistollisen keskussairaalan (TYKS) kahvilassa keitetty, kuorittu ja kiillotettu muna maksaa 80 senttiä.
Mahtaako olla kallein ?
DOC65
24.8.2011 10:40
Ihan mielenkiinnosta hintavertailua.
Turun yliopistollisen keskussairaalan (TYKS) kahvilassa keitetty, kuorittu ja kiillotettu muna maksaa 80 senttiä.
Mahtaako olla kallein ?
Kaksikielisyyslisä kyseessä: Åbo Kickel.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Meillä on Urpilainen VALTIONVARAINMINISTERINÄ 
Tämä ajatus iski päähän näin aamutuimaan eikä naurusta meinaa millään tulla loppua.....
Tämä ajatus iski päähän näin aamutuimaan eikä naurusta meinaa millään tulla loppua.....
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Mua on naurattanut monta päivää jo toi Valtionvarainministerin neuvottelema erilissopimus Kreikan takuista. Laittopa siinä Suomen aikamoiseen kuseen mistä on vaikea päästä ulos ilman et menettää kasvojaan.
Uskoiko Valtionvarainministeri et toiset EU maat hyväksyy tollaisen sopimuksen?
Kreikka antaisi täysimääräisen rahallisen takuun Suomen antamille takuille, siis käytetyn vessapaperin arvoinen sopimus. Eipä voi muuta kuin vienosti hymyillä.
Uskoiko Valtionvarainministeri et toiset EU maat hyväksyy tollaisen sopimuksen?
Kreikka antaisi täysimääräisen rahallisen takuun Suomen antamille takuille, siis käytetyn vessapaperin arvoinen sopimus. Eipä voi muuta kuin vienosti hymyillä.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Nurmoolaasen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana, hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin.
Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallissa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa .
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon.
Pertti sanoi, ettei ollut.
Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattuja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet.
He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.
Sitten hän soitti uudestaan poliisille: "Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia.
Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne". Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.
Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia.
Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä.
Sitten yksi poliiseista sanoi Pertille: "Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot".
Pertti vastasi: "Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja".
Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallissa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa .
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon.
Pertti sanoi, ettei ollut.
Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattuja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet.
He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.
Sitten hän soitti uudestaan poliisille: "Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia.
Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne". Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.
Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia.
Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä.
Sitten yksi poliiseista sanoi Pertille: "Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot".
Pertti vastasi: "Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja".
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ilta-Sanomien nettisivuilta tältä iltapäivältä:
Poliisi etsii: SOITA 112 jos näet tätä naista!
(alla Eva Biaudet'n kuva)
Pari tuntia myöhemmin
LAPSET, VAROKAA TÄTÄ MIESTÄ!
(alla Mauri Pekkarisen kuva)
Aivan kuin joku vääntäisi noita siellä tarkoituksella...
Pari tuntia myöhemmin
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Joo, nauroin noille tänään aivan kippurassa. Ja, tuosta Eva Biaudetista ja 112:sta tuli mielleyhtymä, että onkos se Eva nyt vuorostaan kadonnut/karannut jostain?Jack the Ripper kirjoitti:Ilta-Sanomien nettisivuilta tältä iltapäivältä:
Pari tuntia myöhemmin
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ankkalammesta?Jane T kirjoitti:Joo, nauroin noille tänään aivan kippurassa. Ja, tuosta Eva Biaudetista ja 112:sta tuli mielleyhtymä, että onkos se Eva nyt vuorostaan kadonnut/karannut jostain?Jack the Ripper kirjoitti:Ilta-Sanomien nettisivuilta tältä iltapäivältä:
Pari tuntia myöhemmin
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tämä juttu oli niin hullu, että onneksi hekotin sille ääneen vasta itekseni. Tänään lörppö työkaverini kertoi, että on alunperin kotoisin Andromedan galaksista. Siis hän eli siellä edellisessä elämässään. Sen hän tietää siitä, että pienenä kerran kun hän katseli tähtiä, hänelle tuli koti-ikävä ja mieleen sana Andromeda-N, jota ei mitenkään ollut voinut koskaan lukea tai kuulla mistään, vaan se tuli syvältä muistoista. Myöhemmin kun hän oli tuttujensa kanssa menossa meedion juttusille, tämän tutun seinällä oli tähtikartta ja siellä luki kuin lukikin Andromeda-N. Kaikki olivat yhtä mieltä siitä, että hänen sielunsa oli lähtöisin toiselta planeetalta. Hän kuulemma oli nähnyt myös unia, joissa oli erinäköinen. Ihmismäinen, mutta iholtaan erilainen ja muutenkin selkeästi jotain muuta kuin ihminen. Hän kuulemma vain TIESI että se ei ollut pelkkää unta, vaan muisto edellisestä elämästä. Kun kysyin, että onko hän sitten tavallaan kuin hindu ja siitä hän suuttui. Hän sanoi, että se ei ole mikään uskonto, vaan hän TIETÄÄ, että ihmisillä on aiempia elämiä. Se kuulemma toimii vähän samalla lailla kuin tässä elämässä mennään illalla nukkumaan ja sitten seuraavana päivänä herätään uuteen päivään. Tai kun vaihdetaan vaatteita.
Kerrankin meikäläinen oli sanaton.
Kerrankin meikäläinen oli sanaton.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Itsellä meinasi aamu-tee mennä väärään kurkkuun, kun näin tämän KIA-automainoksen:
http://www.youtube.com/watch?v=4zJWA3Vo6TU
Siis noi tanssivat hamsterit... APUA!
Nerokas mainos, jää ainakin ihmisten mieleen.
http://www.youtube.com/watch?v=4zJWA3Vo6TU
Siis noi tanssivat hamsterit... APUA!
"The worst thing about finally putting together a puzzle is finding there are missing pieces." -Dexter
Kuuluisikohan tämä tuonne Kadonneet/Karanneet - osioon?

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/bb ... 33170.htmlTia karkasi BB-talosta!
Julkaistu: 01.09.2011 12:29
Big Brotherin ensimmäinen viikkotehtävä oli ilmeisesti liikaa Tialle.
Tia oli jo eilen romahduspisteessä, kun viikkotehtävään liittyneet sähkösokit koettelivat naisen hermoja.
Big Brotherin verkkosivuston mukaan Tia oli aamulla kertonut päiväkirjahuoneessa haluavansa lähteä pois talosta.
– Mä haluan ulos täältä, piste, Tia oli todennut.
Päiväkirjahuoneesta tultuaan Tia pakkari tavaransa, itki vessassa, kömpi pesän luukusta sisään ja murtautui kamerakäytävään.
Asukkaille kerrottiin Big Brotherin poistaneen Tian karkaamisen takia talosta.
Asukkaat ottivat tiedon järkyttyneenä vastaan. He eivät voineet uskoa Tian lähteneen jo nyt, vaan epäilivät kyseessä olevan BB:n hämäys.
Katselin tänään koostetta yleisurheilun MM-kisoista, jossa oli miesten keihäänheiton karsinta. Toimittajat kuvailivat suomalaisten varsin heikkoa menestystä vastaavilla sanoilla kuten "jättiyllätys", "megapaukku" tms. Ilmeisen vähän nämä urheilu(?)toimittajat seuraavat lajia, jos tulokset ja sijoitukset tulivat heille jotenkin yllätyksenä!
Nepenthelle tuossa pari viestiä aiemmin: Hupaisa juttu! Olen saattanut törmätä samaiseen tai ainakin samankaltaiseen ihmiseen (työni puolesta, joitakin vuosia sitten)! Voi olla, että muistan paikan väärin mutta hän kertoi ihan pokkana olevansa Siriukselta...
.
Nepenthelle tuossa pari viestiä aiemmin: Hupaisa juttu! Olen saattanut törmätä samaiseen tai ainakin samankaltaiseen ihmiseen (työni puolesta, joitakin vuosia sitten)! Voi olla, että muistan paikan väärin mutta hän kertoi ihan pokkana olevansa Siriukselta...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks