Laudoista rakennettu, pehmustettu KILPI!? Ja tämä suojanaan on Anneli riehunut ympäri taloa puukottamassa ja astaloimassa? Ei hyvää päivää...
Mihis tämä kilpi sitten on jemmattu?
taavetti kirjoitti:Päivän Iltalehdestä;
"Poliisi selvittää myös ulkopuolisen syyttäjälle kertomaa väitettä, jonka mukaan Tähtisentien talossa olisi surmayönä ollut laudanpätkistä ja ruskeista pyyhkeistä rakennettu kilpi. Surmaaja on voinut käyttää kilpeä suojanaan tapellessaan Lahden kanssa.
...
Iltalehti pe 2.9.2011 s.21
Radiot vietiin
Syyttäjä sai uudet tiedot ulkopuoliselta henkilöltä, joka kuuluu Auerin lähipiiriin.
Nauhuritieto on kuitenkin Auerilta itseltään.
-Syksyllä 2009, kun poliisi alkoi epäillä minua murhasta, ihmettelin miten he kuvittelivat minun voineen tehdä sen. Totesin lähipiirilleni, että minun olisi täytynyt nauhoittaa äänet etukäteen, koska hätäpuhelun aikana en olisi ehtinyt tehdä surmaa.
Nyt poliisi ilmeisesti kuvittelee, että näin olen tehnyt.
Auerin asuntoon kaksi viikkoa sitten tehdyssä kotietsinnässä poliisit veivät häneltä radiot.
-Ne olivat meillä jo Ulvilassa. Ilmeisesti poliisi testaa, olisinko voinut nauhoittaa surmayön tapahtumat niillä, Auer arvelee.
lisää
Iltalehden paperiversiosta pe 2.9.2011 s.21
Turre sai ulkosuomalaiselta - jolla etp myös oli ja osasi sitä lukea, mutta turren tavoin ei nukkunut sen kanssa - niin monesti korvilleen, että traumat näkyy edelleen. US:sta ei ole kuulunut kuukausiin mutta Turre vaan kiljuu revanssia - jotta voisi taas nolata itsensä.Joo'o. nim. ulkosuomalainen on nyt löytänyt voittajansa. Syyttäjän lavastusideat peittoavat us:n aikanaan esittämät mielikuvitukselliset ...
Valhalla kirjoitti: Turre sai ulkosuomalaiselta - jolla etp myös oli ja osasi sitä lukea - niin monesti korvilleen, että traumat näkyy edelleen. US:sta ei ole kuulunut kuukausiin mutta Turre vaan kiljuu revanssia - jotta voisi taas nolata itsensä.
Mites olis turre jos keskittyisit näihin ulvilan tapahtumiin ja jättäisit helkilökohtaisuudet. Koko uusien argumenttien vyyhti on purettu vasta Annelin provosoimana, eikä syyttäjä ole sanonut niistä juuri mitään. On tosin sanonut, etteivät ole mullistavat, mutta tutkinnan väärti.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... oni-kaikki
Anneli Auer ensimmäisessä TV-haastattelussa: Olen menettänyt perheeni, työni, kaikki
Julkaistu 02.09.2011 08:55 (päivitetty 10:06)
Vaasan hovioikeus totesi heinäkuussa Anneli Auerin syyttömäksi aviomiehensä murhaan. Syyttäjä on pyytänyt lisätutkintaa ja pyrkii sen turvin saamaan valitusluvan korkeimmasta oikeudesta.
Auerin perheen elämä ei kuitenkaan enää koskaan palaa entiselleen.
Anneli Auer kertoo ajasta ennen ja jälkeen aviomiehensä murhan MTV3:n 45 minuuttia -ohjelmalle antamassaan erikoishaastattelussa. Haastattelu esitetään ensi viikon keskiviikkona, kun 45 minuuttia aloittaa syyskautensa.
–Kaikenlaista puppua minusta on levitetty lehdissä ja muualla. Olen menettänyt perheeni toistaiseksi. Olen menettänyt työni, kaikki. En kokonaisuutena näe tässä mitään oikeutta.
Kaiken koetun rinnalla julkisuus ja se, mitä muut ihmiset ajattelevat, on kuitenkin Auerin mukaan pikkujuttu.
Perheen kolme pientä lasta ovat tällä hetkellä sijoitettuna perheisiin, vanhin lapsi perhekotiin. Vielä ei ole tietoa siitä, milloin he saavat palata asumaan äitinsä luokse. Huostaanottopäätös pysyy voimassa niin kauan, kuin asian käsittely on kesken.
Anneli Auer itse pitää epätodennäköisenä, että juttua käsiteltäisiin enää korkeimmassa oikeusasteessa.
Anneli Auer MTV3:n erikoishaastattelussa. Katso 45 minuuttia -ohjelma keskiviikkona kello 20 alkaen.
LOL. Oikeussalissa ei saisi nauraa, mutta ei vain mahtanut mitään. Pallea kipeänä. Tää on...no, ainakin "uusi skenaario"Kuolemannaakka kirjoitti:Eli siellähän on ollut varsinaiset turnajaiset käynnissäSekä teltta, että kilpi. Mahdollisesti vielä löytyy peitsi ja hevonenkin.
Laudoista rakennettu, pehmustettu KILPI!? Ja tämä suojanaan on Anneli riehunut ympäri taloa puukottamassa ja astaloimassa? Ei hyvää päivää...
En ihmettelisi etteikö sängyn eteen, tai siis takkamakuuhuoneen oviaukkoon, olisi ennenkin tarvinnut laittaa jokin helposti nostettava näköeste, riuku ja viltti tms, lasten näkölinjan yläpuolelle. 'Nyt lapset, isi ja äiti tahtoo olla kahden kesken, menkääs huoneisiinne ja pysytte siellä kanssa, tai saatte kylmää suihkua'.Myrskylintu kirjoitti:LOL. Oikeussalissa ei saisi nauraa, mutta ei vain mahtanut mitään. Pallea kipeänä. Tää on...no, ainakin "uusi skenaario"Kuolemannaakka kirjoitti:Eli siellähän on ollut varsinaiset turnajaiset käynnissäSekä teltta, että kilpi. Mahdollisesti vielä löytyy peitsi ja hevonenkin.
Laudoista rakennettu, pehmustettu KILPI!? Ja tämä suojanaan on Anneli riehunut ympäri taloa puukottamassa ja astaloimassa? Ei hyvää päivää...![]()
Siteeraan Miss Holmesia: "Mä en enää ylläty mistään".
Jospa ne ovat olleet sen verran veressä, että AA on katsonut parhaaksi kätkeä ne. Lapsille taas 'verho' tai telttaleikki on niin arkinen asia, että paljon ei tarvittu niitten unohtamiseksi, mitäs niistä. 'Niistä telttaleikeistä ei tarvitse mitään puhua ja ainahan se verhovälly on tuossa oviaukossa kun isi ja äiti 'nukkuu.'huppuhiiri kirjoitti:Jos ON ollut maja ja kilpi, niin miksi ihmeessä se ei ole aikaisemmin tullut esiin? Miksi se on pitänyt salata? Luulisi AA:n tajuavan että murhatutkimuksessa ihan kaikki asiat ovat merkityksellisiä - en ymmärrä miksi lasten majaleikkiä ei ole poliisille kerrottu vaikka se olisi tapahtunut aikaisemmin illalla. Ovathan he kuulusteluissa käyneet läpi koko murhapäivän tapahtumat ja taaksepäinkin vielä. Olisi ollut ihan normaalia kertoa että "lapset leikkivät illalla ritarilinnaleikkiä ja rakensivat kilvenkin, yksi oli hevonen ja nuorin esitti linnan koiraa" tms. tms.
Kyllä, tietysti näin jos lähdetään siitä että AA on tekijä. Mutta jos pidetään vaihtoehdot avoimina, niin sitten pitää vain ihmetellä miksi asia on pitänyt salata.Tara kirjoitti:Jospa ne ovat olleet sen verran veressä, että AA on katsonut parhaaksi kätkeä ne.huppuhiiri kirjoitti:Jos ON ollut maja ja kilpi, niin miksi ihmeessä se ei ole aikaisemmin tullut esiin? Miksi se on pitänyt salata?