Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Helen
Susikoski

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Helen »

Mutta missä hel****ssä on "Eero"? Eipä ole paljon lehdille kommentteja antanut... :roll: Itse olen sitä mieltä että bilepaikalla on jotain sattunut.Bemmin edessä ei ollu Karoliina mutta kenties joku bilepojista?
"Tietä käyden tien on vanki,vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski;huojuvat keulat.
Chili
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Chili »

Karo ei pyytänyt viinaa PB:ltä vaan yösijaa. Se selittäisi kaiken. Jorma pystyssä Villilän suuntaan - vaikka 100 km päästä. Olisiko jopa ajanut nopeuskameraan ko. yönä? Onko katsottu kyseisen yön sakotettavat?

Soittiko PB takaisin KK:lle yön aikana: antaakseen tarkemman tapaamispaikan?
josh
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja josh »

Tuo on/off-suhde voi olla taas yksi valhe, tai sitten KK on voinut olla palavasti ihastunut vaikka johonkin jo itseään vanhempaan kaveriin, jolloin voi olla hyväksikäytön mahdollisuus. Miehellä voi olla selityksiä, miksei voi alkaa seukkaamaan. Nuori tyttö voi silti ripustautua tähän ja olla suostuvainen seksiin. Viinankäyttö yms. voi olla yritystä olla aikuisempi kuin todellisuudessa on. Toisaalta isän sairaus ym. voi lisätä murrosikäisen tytön ahdistusta siinä määrin, että hakee unohdusta päihteistä.

Onko tuon Seiskan haastattelun tarkoitus lisätä syyllisyyttä kolmannen pojan niskoille? :?
Papukaija
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Papukaija »

Oma olettamukseni on se, että Karoliina on skootterilla itse kaatunut, ehkä hiukan loukkaantunut. Humalainen ja loukkaantunut kylmässä pimeässä illassa on lähtenyt suuntaan x. Hakeutunut todennäköisesti johonkin suojaan melko pian. En usko vieläkään rikokseen, koska mitään sellaiseen viittaavaa ei ole tullut esiin. Karo tulee tavalla tai toisella julkisuuteen lähiviikkojen aikana.
S.T
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja S.T »

chucknorris kirjoitti:
Karhu kirjoitti:
Karhu kirjoitti:
Yksi bemari pilkistää kuvan reunasta
http://reuhka.kuvat.fi/kuvat/Manse+Crui ... C_0115.jpg
Tuolla takana
http://reuhka.kuvat.fi/kuvat/Manse+Crui ... C_0130.jpg
Lähempänä, mutta coupe näyttäisi tuokin olevan, ei compact. Eikä näy spoileria kontin päällä.

Entäs jos se auto ei ole bemari? vaan http://reuhka.kuvat.fi/kuvat/Manse+Crui ... C_0096.jpg
tämä kaunnotar...
juu ja olen vasta sivulla 482 lukemassa...
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

Kyllä toi 10 000 on suuri summa, varsinkin nuoremmille ja antaa pontta jo läheisemmillekin ihmisille ilmiantoon, mikäli epäilee jollain olevan osuutta asiaan.

Joku kirjoitti että kunnon kansalainen ilmiantaa ilmaiseksikin. Olen tästä samaa mieltä, mutta kaikki eivät ole "kunnon kansalaisia" tässä mielessä ja varsinkin ystäviä ja perheenjäseniä helposti suojellaan. Tiedän mm. tapauksen jossa nuori mies törmäsi autollaan jalankulkijaan, joka loukkaantui. Yliajaja pakeni paikalta ja koko perhe (ns. ihan tavallinen kunnollinen perhe) salasi tapauksen, kunnes tämä sitten jäi kiinni jonkun silminnäkijän kautta.
sylvester1
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja sylvester1 »

Chili kirjoitti:Karo ei pyytänyt viinaa PB:ltä vaan yösijaa. Se selittäisi kaiken. Jorma pystyssä Villilän suuntaan - vaikka 100 km päästä. Olisiko jopa ajanut nopeuskameraan ko. yönä? Onko katsottu kyseisen yön sakotettavat?

Soittiko PB takaisin KK:lle yön aikana: antaakseen tarkemman tapaamispaikan?
Juu, olen samaa mieltä että 100 km ei ole nuorelle miehelle matka eikä mikään jos on senlaatuista toimintaa tiedossa. Eikä tuo täysi-ikäisenä tietenkään voi tunnustaa suunnitelleensa sellaista alaikäistä kohtaan.
Mutta kuitenkin kallistuisin enemmän poikien syyllisyyden kannalle, voi olla mustasukkaisuusjuttu.
Mikäli BMW:n edessä pysäkillä oli skootterilla yksi pojista (kuten uskon) ei BMW:llä ole kyllä se PB voinut tulla. Eiväthän kai tunteneet toisiansa.
jessicaa
Alokas

Viesti Kirjoittaja jessicaa »

Papukaija kirjoitti:Oma olettamukseni on se, että Karoliina on skootterilla itse kaatunut, ehkä hiukan loukkaantunut. Humalainen ja loukkaantunut kylmässä pimeässä illassa on lähtenyt suuntaan x. Hakeutunut todennäköisesti johonkin suojaan melko pian. En usko vieläkään rikokseen, koska mitään sellaiseen viittaavaa ei ole tullut esiin. Karo tulee tavalla tai toisella julkisuuteen lähiviikkojen aikana.

Voi olla, mutta miten selität miksei BMW pojat tule ilmoittautumaan, jos ei mitään hämärää ole tapahtunut?
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

Silminnäkijän mukaan skootterin päällä istui tyttö, eikä kypärä ollut päässä. Jos kypärä olisi päässä, pienikokoinen poika voisi mennä tytöstä, mutta ei oikein muuten.
jessicaa
Alokas

Viesti Kirjoittaja jessicaa »

Itse olen edelleen sitä mieltä että silminnäkijä on nähnyt vain skootterin päällä hahmon, en usko että hän niin tarkasti näki että se oli varmasti tyttö, eli oma olettamukseni on että Eero on soittanut kaverit paikalle ja miettineet yhdessä mitä tehdään, se selittäisi tuon mihin yksi tunti katosi yöllä.
sylvester1
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja sylvester1 »

Taas palaisin niihin kahteen tummatakkiseen mieheen jotka nähtiin Mustalammin kohdalla.
-Siitä on hyvä lähes suora yhteys Kalkun Kehätien kautta Kalkunvuorenkadulle jonka varrella tai läheisyydessä toinen niistä pojista asuu (Näin olen täältä ymmärtänyt), ja jonne ovat sanoneetkin molemmat menneensä.
-Nämä kaksi tumma-asuista nähtiin siinä 02:30 eli samaan aikaan kun toinen pojista oli puhelinyhteydessä "Eeron" kanssa.
-Siitä paikasta on näköyhteys sille pysäkille jossa oli se BMW

En tiedä mutta minusta kyllä aika moni asia osuu omituisesti kohdalleen...
Capri
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Capri »

[quote="Smiley]Muutenkin kyseessä on tosi nuori jannu, et kysymys kuuluu onko niin rautaset hermot että listii tytön, lavastaa onnettomuuden hukuttaa ruumiin ja on sitten ihan normaalisti?[/quote]

Ainakin niin rautaiset hermot, että pystyi poliisille valehtelemaan muustakin. Kyllä suomalaisilla on yleisellä tasolla jonkinlainen poliisin pelko, vaikka olis puhtaat jauhot pussissa. Jos tällaista ei ole, niin herää uusi kysymys, että onko E:lla jatkuvasti kontaktia poliiseihin esim oman perheensä kautta (,jolloin "pelon" puuttuminen osaltaan selittyisi). Itse en todellakaan pystyisi valehtelemaan poliisille edes vähän oli kyseessä mikä tapaus tahansa.
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Helen kirjoitti:Mutta missä hel****ssä on "Eero"? Eipä ole paljon lehdille kommentteja antanut... :roll: Itse olen sitä mieltä että bilepaikalla on jotain sattunut.Bemmin edessä ei ollu Karoliina mutta kenties joku bilepojista?
On tapahtunut ilmeisesti välirikko poikien kesken. Kaksi muuta koettavat puhdistaa maineensa, kolmas jurottaa ja vaikenee. Ehkä isäpappan juristiporukan kehotuksesta.

Kuvio on Eeron osalta kuitenkin:

A (Eero) ja B (Kesti) ovat viettäneet yhdessä humalassa vajaat kaksi tuntia. B on kadonnut tämän jälkeen. B:n omaisuutta on jonkin verran löydetty ajoneuvosta C, joka löytyi kävelymatkan päästä A:n ja B:n juomispaikasta. B:n puhelimesta on saatu signaaleja parisen vuorokautta ajoneuvo C:n löytymisen jälkeen, C:n löytöpaikan lähettyviltä.

Kaikki muu on poikien pölinöitä. Kovasti valehtelevia ja kieroja tuntuvat olevan. Tuossa porukassa ei rehellisyyden kurssi ole korkealla.
Capri
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Capri »

Smiley kirjoitti: Ja edelleen, palatakseni tähän "Miksi Eero soitti kaverilleen keskellä yötä kertoakseen.." niin siihen voi löytyä ihan järkevä selitys jos vähän miettii, niitä latelin muutaman sivu tai pari taakkepäin, kömpelöitä mutta ihan mahdollisia.
Tuli pari juttua mieleen; soittiko E kummallekin jo paikalta poistuneelle kaverille vai vain toiselle? Ja jos soitti vaan toiselle, niin miksi jättää toinen epätietoisuuteen, jos on kerran sovittu, että ilmoitetaan K:n poistumisesta? Vai olivatko paikalta poistuneet pojat kenties puoli kolmen maissa ilmoituksen saatuaan yhdessä? Ja jos olivat, niin miksi? Ilmeilsesti olivat kuitenkin poistuneet bilekämpältä eri aikaan.
vanja
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja vanja »

Mä en välttämättä laittais paljoakaan painoa sille, jos eri lehdissä olevat poikien jutut ja aikataulut heittää puolella tunnilla - yritäpä itse muistella, mitä teit kuukausi sitten jonain iltana, ja yritä kertoa jotain aikatauluja! En itse ainakaan pystyisi tarkkoja aikoja antamaan. Ennemmin siten, että se, jolla olisi jotain mielikuvituksen tuotetta tarinassaan, pysyisi antamissaan kellonajoissa, kun taas sen, jolla ei ole salattavaa, ei tarvitse miettiä, pitääkö tämä lausuma 100% paikkaansa edellisen kanssa. Eikö niin?

FB-ryhmästä, kommenttina IL-juttuun on/off -poikaystävästä:
sillon joskus kun tää ryhmä perustettiin ja ryhmäläiset keskusteli tuossa chatissä niin yks poika sano että se on karoliinan poikaystävä (joku kysyi mistä tunteeko kukaan karoliina ja miten). muistaakseni kun muut puhui "bileistä" niin hän sanoi että ei kyseessä ollut bileet että kyllä hän tietää kun hän oli sielä
No juu, toki suhtaudumme tähän kaikella "luin FB:stä" -juttujen vaatimalla vakavuudella. Mutta sekavammaksi menee. Luulenpa, että tää ylläoleva kommentti on sitä samaa kuin valtaosa muustakin ko. ryhmässä esille tulevasta "tiedosta": vahvasti pieleen muisteltua huttua.

Oli poikaystävä sitten mainittu PB tai joku toinen, niin jonkinlaista motiivinpoikasta tässä tietenkin saattaisi olla. Lähtikö Karo tietentahtoen jonkun (tutun tai tuntemattoman) mukana/kyydillä kohti Hämeenlinnaa? Tuliko joku Hämeestä Tampereelle yöllä?

Mielikuvituksen tuotetta:
Oliko ne juomatta jääneet lonkerot Jussi/Mikot/Jyrin? Ottiko jompikumpi nämä mukaansa?
Jospa nämä kaksi poikaa otti lonkut mukaansa ja menivät tuonne Likolammenkadun lähellä olevaan "nuorison illanviettopaikkaan" nauttimaan ne loputkin (koska Eero oli ajanut pojat pois). Ja Karo sinne perässä? Ehkä KK sai tekstarin jommalta kummalta, että tuu sinne?

OT:
Marjo kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Alib ... at_uutiset
Tämänköhän takia ei tutkinta oikein etene? No, sivujuonne :roll: ehkä
Valkeakoskella... *haukotus*
Lukittu