TAI bileissä sattui jotain sen jälkeen kun 2 poikaa poistuivat ja KK jäi sinne kahdestaan yhden pojan kanssa, ja KK pääsi hengestään.
Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Mun veikkaus on se, että Karoliinan on vienyt se "Skootteriahdistelija", onnistui nyt vihdoin ja viimein siinä mitä on yrittänyt jo aiemmin useita kertoja
TAI bileissä sattui jotain sen jälkeen kun 2 poikaa poistuivat ja KK jäi sinne kahdestaan yhden pojan kanssa, ja KK pääsi hengestään.
-
liibaalaabaa
- Remington Steele
Voisin sanoa, mitä mä sanoin.profiler kirjoitti: Niinpä niin. Ketju on valtavan pitkä, koska useimmat keskustelijat haluavat sulkea oleelliset havainnot omista spekulaatioistaan. Jopa poliisi etsii bemaria! Bemarin katoamiselle on monta hyvää syytä.
Mitä hyötyä spekuloida sellaisella, mikä nykytiedon valossa ei näytä todennäköiseltä? Tarkoitan siis näitä lehdenjakajien ja seuraajien jne. osallisuutta katoamiseen.
Ja edelleenkään kyse ei ole siitä "ettenkö luottaisi poliisiin" niinkun aiemmin jo tiuskit.
niin maan perusteellisesti
-
Kirvesmies
- Remington Steele
Todennäköisesti bileissä sattui jo jotain, kun kuulostaisi kovin kummalliselta se, että heti kun lähtee liikenteeseen, niin jo parin mutkan jälkeen olisi asiat pahasti pielessä ja noin ½-tunnin aikajänteellä olisi henki pois tai ainakin kaapattuna johonkin autoon? Ei tuolla Tampereen yössä nyt noin nopeaa toimintaa voi olla.
Myös skootteri ja puhelin (jos joskus löytyy) ovat aivan bilekämpän välittömässä läheisyydessä, ei kilometriäkään matkaa.
Nyt kun niitä BMW-miehiä ei enää tarvitse miettiä, niin keitäs tähän vielä jää jäljelle?
Yksi oleellinen lisätieto tähän olisi se, että tuliko se bile-yksiön omistaja oikeasti silloin yöllä paikalle? Jos tuli, mitä reittiä tuli? Ja mitä näki? Jos ei tullut, sitten yksi bilepojista valehteli tämänkin asian, ja silmukka kiristyy entisestään.
Myös skootteri ja puhelin (jos joskus löytyy) ovat aivan bilekämpän välittömässä läheisyydessä, ei kilometriäkään matkaa.
Nyt kun niitä BMW-miehiä ei enää tarvitse miettiä, niin keitäs tähän vielä jää jäljelle?
Yksi oleellinen lisätieto tähän olisi se, että tuliko se bile-yksiön omistaja oikeasti silloin yöllä paikalle? Jos tuli, mitä reittiä tuli? Ja mitä näki? Jos ei tullut, sitten yksi bilepojista valehteli tämänkin asian, ja silmukka kiristyy entisestään.
Tää on tunnettu urbaanilegendamasi78 kirjoitti: Kerron pikaisesti tarinan joka on tosi juttu jos mua ei oo pahasti kusetettu liittyen elinkauppaan. Naisporukka (suomalaisia naisia) olivat tallinan risteilyllä ja heti meno matkalla eräs seurueen naisista oli laivalla kadonnut,koko laivan henkilökunta ja ystävät oli naista etsineet koko laivamatkan aina tallinnaan saakka ja satamassa sitten vielä ilmeisesti poliisien kera. No tyyppi oli sitten yhtääkkiä tullut jostain esiin hyvin sekavana ja muut oli ajatellut että naisen juomaan on todennäköisesti sekoitettu tyrmäystippoja.
Naisella itsellä oli ollut sekavainen olo ja ei ollut muistanut mitä oli tapahtunut mutta kun nainen oli mennyt hytissään suihkuun oli nämä naisystävät huomanneet naisella tikkejä ja leikkaushaavan. Myöhemmin kävi ilmi että laivamatkan aikana naiselta oli poistettu munuainen.
Kusetettu sua on.
-
murhaeivanhene
- Susikoski
Kohta alkaa tuntua siltä (kun pää alkaa olla aika pyörällä bemareista jne.), että Karoliina Kesti ei ajanutkaan koskaan sitä pyörää sinne kantoon. Laukku on jätetty rekvisiitaksi jne, jotta häntä etsittäisiin sieltä suunnalta. Skootteria on ajanut joku toinen.
Siis Karoliina on 'hävinnyt/hävitetty' jo aiemmin. Tai jotain.
Siis Karoliina on 'hävinnyt/hävitetty' jo aiemmin. Tai jotain.
"Asian varmistamiseksi poliisi pyytää seuruetta, joka pysäkillä tai sen läheisyydessä on oleskellut lähellä katoamisajankohtaa, ilmoittautumaan poliisille. Tällä tiedolla poliisi pystyisi varmistamaan, ettei tämä kyseinen BMW auto liity Karoliinan katoamiseen."HerloCCi Solmunen kirjoitti:Siis mistä sinä tiedät, että he eivät ole ilmottautuneet poliisille? Minä taas luulen, että jotain on sieltä suunnalta saatu selville, koska poliisi ilmoittaa, että eivät liity tapaukseen suurella todennäköisyydellä.Crush kirjoitti:Täällä on kauheasti spekulaatiota, villejä kuvioita, mutta monasti unohdetaan, että BMW-porukka ei ole ilmoittautunut, joten joko he ovat syyllisiä tai sitten bemarin silminnäkijä on juonessa mukana.
Ethän sä nyt oikeesti usko, että poliisi ihan kaikkea koko ajan tiedottaa.
Lähde: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090 ... 9_uu.shtml
Aamulehti ei vaan vaivautunut tätä kertomaan.
-
murhaeivanhene
- Susikoski
Miksi nainen/tyttö jättäisi käsilaukun??! EI koskaan, jollei ole aivan pyörryksissä, kauhuissaan, paniikissa tms. Naisille käsilaukku on PYHÄ ASIA ja ainahan sitä varmistelee että onhan kassi matkassa ja onhan kassissa kaikki tallessa tms.
Se ihmetyttää että Karoliina olisi jättänyt käsilaukun jos olisi vaikka lähtenyt vapaaehtoisesti jonkun matkaan tms.
Se ihmetyttää että Karoliina olisi jättänyt käsilaukun jos olisi vaikka lähtenyt vapaaehtoisesti jonkun matkaan tms.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mä oon ''alusta asti'' ollut sen hullun ''hollywoodmurhaajan'' kannalla. Mulla sen on kyllä saanut ihan perinteisen suomalaisen nimiversion: 'hullu mies huittisista'.
Ihan sama mitä muut sanoo, mutta mä uskon tuohon.
Enklä edelleen sulje pois mahdollisuutta, että myös Raisa olisi saman tyypin uhri.
Todennäköisyyksiin uskon minäkin sen verran, että pidän erittäin epätodennäköisenä, että Tampereen seudulla olisi kaksi nuoria tyttöjä autoonsa ryöstävää hullua, joiden jäljiltä neidot katoaa lopullisesti.
Enklä edelleen sulje pois mahdollisuutta, että myös Raisa olisi saman tyypin uhri.
Todennäköisyyksiin uskon minäkin sen verran, että pidän erittäin epätodennäköisenä, että Tampereen seudulla olisi kaksi nuoria tyttöjä autoonsa ryöstävää hullua, joiden jäljiltä neidot katoaa lopullisesti.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Random Nick
- Remington Steele
Leikitäänpä pikkuisen profiloijaa: vaikuttiko teistä Seiskan haastattelussa Jyri dominoivalta, entä voisiko tämmöisen haastattelun antaminen olla oire kaikkivoipaisuusfiiliksistä? Kuulostaa oudolta tuo, että teinipoika selittää puhelimessa leveästi olevansa palaverissa. Näissä jälkimainingeissa jopa karmivalta, koko haastattelun antaminenkin tuntuu kylmältä.
1. Näytä harmittomalta
2. Näytä siltä, niinkuin sinun kuuluisikin olla siellä, missä olet
3. Poistu kävellen, älä juokse
-
liibaalaabaa
- Remington Steele
juu kyllä koko ajan vahvistuu vaan oma teoria. joku nyt varmasti vainoaa tampereella skootterityttöjä ja on päässy vainoomisesta askeleen pidemmälle. jossain "kellarissa" varmasti nuo tytöt on. ei niitä maakaan ole niellyt. ja oon ihan varma, että kyseessä on sama henkilö. ensin ollut keskustassa vaanimassa mutta tuloksetta ja lähtenyt kotio vanhaa tietä, jolloin on löytänytkin yksinäisen tytön ajelemassa.MissHolmes kirjoitti:Mä oon ''alusta asti'' ollut sen hullun ''hollywoodmurhaajan'' kannalla. Mulla sen on kyllä saanut ihan perinteisen suomalaisen nimiversion: 'hullu mies huittisista'.
-
Spekultantti
- Theo Kojak
Asiasta kukkapurkkiin: "Hullu mies Huittisista, syö enemmän kuin tienaa." Eli ei ole kansantarinan mukaan murhaaja, vaan tuhlari.MissHolmes kirjoitti:Mä oon ''alusta asti'' ollut sen hullun ''hollywoodmurhaajan'' kannalla. Mulla sen on kyllä saanut ihan perinteisen suomalaisen nimiversion: 'hullu mies huittisista'.
-
Random Nick
- Remington Steele
Oho, vahva väittämämä, mutta kuulostaa järkeenkäyvältä. Onneton sattuma matkalla kotiin? Vai perustuisiko tekopaikan valinta havaintoon, että aamuyöstä skootteritytöt palailevat lähiöihin? Ei kai kukaan keskustassa kaappausta yrittäisikään, ainakaan viikonloppuna.liibaalaabaa kirjoitti:…oon ihan varma, että kyseessä on sama henkilö. ensin ollut keskustassa vaanimassa mutta tuloksetta ja lähtenyt kotio vanhaa tietä, jolloin on löytänytkin yksinäisen tytön ajelemassa.MissHolmes kirjoitti:Mä oon ''alusta asti'' ollut sen hullun ''hollywoodmurhaajan'' kannalla.
1. Näytä harmittomalta
Kyllä näyttää siltä että jäljet johtavat sinne ns. sylttytehtaalle. Sinne mistä koko katoamistapaus sai alkunsa. Itsellä semmonen kutina että noin viikko ja aletaan saamaan vastauksia useampiinkin kysymyksiin asian tiimoilta. Muutama palanen kun saadaan vielä yhdistettyä toisiinsa niin se on siinä. Kuukausi on tehty taustalla työtä ja julkisuuteen ei ole kerrottu juuri mitään tutkimuksista. Nyt hyvin todennäköisesti tuo bmw kuvio vielä taisi selvitä niin mihin suuntaan tutkimukset kääntyy. Ei ole kovin montaa vaihtoehtoa ja se ei ole lehdenjakaja...
Kääntäisin katseen takaisin sinne bilepoikiin ja erityisesti tähän viimeiseksi jääneeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se on yksi poliisin päätutkintalinja edelleen. Kenen asunto se nyt oli? Luulisin, että pojan isän (oliko eroperhe taustalla?) tai isoveljen tai isosiskon. Se tavallaan ratkaisi sen tähän astisen ongelman siitä, miten poika olisi toiminut tapahtuman jälkeen. Autottomalla nuorella nuo ruumiin hävitysmahdollisuudet on aika vähissä. Harvalla sentään riittää psyyke paloitella. Sen sijaan esimerkiksi isä, joka pelastaa poikaansa, voisi tuoda kuvioon sen palikan, millä siitä ruumiista on päästy eroon siististi. Yksinkertaisesti kannettu autoon ja kuskattu kauas. Tai isoveli tai miksei isosiskokin.
Jos kerran asunnon omistaja oli tulossa kotiin jo yhden maissa toisten häivyttyä, niin miksi ihmeessä Karoliina olisi ollut vielä puoli kolmeen kohtaamatta tuota asunnon omistajaa? Kahden maissa vielä soitteli ja sitten puoli kolme poika soittaakin minusta aika oudon puhelun: "nyt se lähti" Ehkä siinä välillä tapahtui jotain? Omistaja oli jo paikalla tai tuli paikalle? Rauhoitteli pojan ja keksi vanhempana ihmisenä suunnitelman hoitaa homma tyylillä?
Jos kerran asunnon omistaja oli tulossa kotiin jo yhden maissa toisten häivyttyä, niin miksi ihmeessä Karoliina olisi ollut vielä puoli kolmeen kohtaamatta tuota asunnon omistajaa? Kahden maissa vielä soitteli ja sitten puoli kolme poika soittaakin minusta aika oudon puhelun: "nyt se lähti" Ehkä siinä välillä tapahtui jotain? Omistaja oli jo paikalla tai tuli paikalle? Rauhoitteli pojan ja keksi vanhempana ihmisenä suunnitelman hoitaa homma tyylillä?
-
liibaalaabaa
- Remington Steele
No meillä on ainakin ollut tapana, että ajetaan vanhaa tietä (Nokiantie) esim. Nokialle, jos ei ole kiire, on yö, halutaan kiertaa ja ajella hissunkissun. Jos tässä on ajatuksena ollut se, että siellä saattaa olla yksinäisiä kulkijoita. Loppuihan Raisankin jäljet keskustaan viikonloppuna, vaikka väkeä oli paljon. Äkkiä siitä joku yksinäinen typy kyytiin napataan huomaamatta. Vaikka nythän se on jo aika mahdotonta kun keskustassa on niin laajalti kameroita.Random Nick kirjoitti:Oho, vahva väittämämä, mutta kuulostaa järkeenkäyvältä. Onneton sattuma matkalla kotiin? Vai perustuisiko tekopaikan valinta havaintoon, että aamuyöstä skootteritytöt palailevat lähiöihin? Ei kai kukaan keskustassa kaappausta yrittäisikään, ainakaan viikonloppuna.liibaalaabaa kirjoitti:…oon ihan varma, että kyseessä on sama henkilö. ensin ollut keskustassa vaanimassa mutta tuloksetta ja lähtenyt kotio vanhaa tietä, jolloin on löytänytkin yksinäisen tytön ajelemassa.MissHolmes kirjoitti:Mä oon ''alusta asti'' ollut sen hullun ''hollywoodmurhaajan'' kannalla.