Viiru kirjoitti:107 kirjoitti:Kuka on PB?
Petri Brusi joka oli kuulemma juuri silloin poissa kun Karoliina katosi (kas kummaa) :O
Hän itse kirjoitti Facebookissa, että häntä on kuulusteltu myös. Yksi asia vaivaa...Tää PB oli sillon Tuuloksessa (Hämeenlinnasta 25km mut silti Hämeenlinnaa) ja Karoliinalla oli on/off-suhde Hämeenlinnalaiseen poikaan, olikoan sama poika kyseessä?
Myös tälle PB:lle Karoliina soitti sen viimeisen puhelun (ja pyysi viinaa lisää), pari päivää aiemmin oli PB hakenut Karoliinan Rosendalin rannasta (Tampereelta) niin huonossa kunnossa (lue:kännissä) et oli Karoliina menny tälle pojalle yöksi.
Jokin tässä poikaporukan kertomuksessa mättää ja pahasti.
Petri Brusi:
"Olin kuulusteluis tänää todistajana. Poliisi ei kertonu mitää uutta. Vaikka eihän sillä on velvollisuuttakaan siihen ...... no siis karo oli sen verra kännis sen viiko torstai perjantai yönä, et kävin hakee sen pois rosendahlin rannasta pois ja sitte se oli sen yön meillä. Ja olin yrittäny tavottaa sitä melko moneen otteesee maanantaina"
KK:n puhelin hiljeni siis viimeisimpien tietojen mukaan klo 05:00 maanantai aamuna.
Muistaakseni PB kertoi, että kun yritti soittaa KK:lle maanantaina, niin puhelin vaan "tuuttasi". Vielä silloin oli vallalla se tieto, että puhelin olisi ollut toiminnassa vähän pidempään.
Nimittäin kun soittaa puhelimeen, joka ei ole enää päällä, silloin ei kyllä mikään enää tuuttaa, vaan tulee jokin automatic viesti, tai puhelu menee suoraan vastaajaan.
Ja kun PB yritti kertomansa mukaan tavoitella KK:ta maanataina, ja KK soittelee PB:lle keskellä yötä (se lisää viinaa puhelu) - ja johon PB oli vastannut, niin ilmeisesti näillä kahdella oli keskinäinen puhelinliikenne aika vilkasta?
Mitäs siitä sitten? No, en osaa päätellä mitään.