Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

Nightowl.....kirjoitat viisaita sanoja!.....Minä olen tullut vuosien pähkäilyn jälkeen Wagnerin väittämistä,yms,tätineen,että ne täytyy olla suurimmalta osin keksittyjä.
Se,miksi nimimerkki Wagner viittii kirjoittaa huuhaata ei itseasiassa loppujenlopuksikaan ole niinkään ihmeellistä.
Sillä aina on ollut ihmisiä,jotka hakevat jotain käsittämätööntä hyväksyntää sanomilleen ihan vain sen takia,että kokisivat olevansa jotenkin älykkäitä/tärkeitä,että ylivertaisia muitten ihmisten(kirjoittajien) silmissä.

Nimimerkki Wagner kuuluu em.mainittuun ihmistyyppiinn......Lakimieskoulutuksestaan huolimatta 8)
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner on mustamaalannut Arskaa vuosikaudet jonkin henkilkohtaisen asian takia. Arskan tuntien voin vakuuttaa, että kyseessä on väärinkäsitys. Arska ei koskaan huijaisi ketään tahallaan.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

karra kirjoitti:Nightowl.....kirjoitat viisaita sanoja!.....Minä olen tullut vuosien pähkäilyn jälkeen Wagnerin väittämistä,yms,tätineen,että ne täytyy olla suurimmalta osin keksittyjä.
Se,miksi nimimerkki Wagner viittii kirjoittaa huuhaata ei itseasiassa loppujenlopuksikaan ole niinkään ihmeellistä.
Sillä aina on ollut ihmisiä,jotka hakevat jotain käsittämätööntä hyväksyntää sanomilleen ihan vain sen takia,että kokisivat olevansa jotenkin älykkäitä/tärkeitä,että ylivertaisia muitten ihmisten(kirjoittajien) silmissä.

Nimimerkki Wagner kuuluu em.mainittuun ihmistyyppiinn......Lakimieskoulutuksestaan huolimatta 8)
Väittämäni eivät ole keksittyä.
:roll:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Maza kirjoitti:Wagner on mustamaalannut Arskaa vuosikaudet jonkin henkilkohtaisen asian takia. Arskan tuntien voin vakuuttaa, että kyseessä on väärinkäsitys. Arska ei koskaan huijaisi ketään tahallaan.
Huijasi isäänsä, äitiään ja ties montako muuta itseni lisäksi ja saamieni tietojen mukaan on enemmän kuin kerran harhauttanut poliisiviranomaistakin
:lol:
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti: Huijasi isäänsä, äitiään ja ties montako muuta itseni lisäksi ja saamieni tietojen mukaan on enemmän kuin kerran harhauttanut poliisiviranomaistakin
Vaikka joku noin tekisikin, niin mikä motiivi sinulla on kertoa asiasta murhapalstalla?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Pharaoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Huijasi isäänsä, äitiään ja ties montako muuta itseni lisäksi ja saamieni tietojen mukaan on enemmän kuin kerran harhauttanut poliisiviranomaistakin
Vaikka joku noin tekisikin, niin mikä motiivi sinulla on kertoa asiasta murhapalstalla?
Arskan tunnustus Bodomin kolmoissurman osalta lienee hyvä syy tuoda se Bodom-keskusteluun mukaan.
Oikaisu liittyi Masan viestiin, joka väitti, ettei Arska koskaan olisi huijannut ketään.
8)
Maza
Jane Marple

Wagner kirjoitti:Arskan tunnustus Bodomin kolmoissurman osalta lienee hyvä syy tuoda se Bodom-keskusteluun mukaan.
Oikaisu liittyi Masan viestiin, joka väitti, ettei Arska koskaan olisi huijannut ketään.
Minun tiedossani ei ole Arskan tekemiä huijauksia. Jos olet menettänyt hänelle rahojasi liiketoimissasi, täytyy siihen olla asiallinen syy.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

No joopa joo...Wagner se jaksaa vaan vastailla ympäripyöreästi koko ajan.

Ei auta ku edelleen ihmetellä, miksei lakialan ammattilainen Wagner saa yhtä Arskaa tutkinnan kohteeksi,vaikka häntä vastaan on selvää näyttöä.

Pirätsä ittees Wagner kovanakin Ammattilaisena :shock: ?
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

karra kirjoitti:No joopa joo...Wagner se jaksaa vaan vastailla ympäripyöreästi koko ajan.
Ei auta ku edelleen ihmetellä, miksei lakialan ammattilainen Wagner saa yhtä Arskaa tutkinnan kohteeksi,vaikka häntä vastaan on selvää näyttöä.
Pirätsä ittees Wagner kovanakin Ammattilaisena :shock: ?
Mustekuvia tehdään roiskasemalla jotain ja taittamalla arkki kahtia.
Symmetriset symbolit sitten tuovat katsojan mieleen mitä tuovat.

En kuitankaan provosoidu saippuakauppiastasolle.
8)
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikä pyhä kolminaisuus sisältyykään näihin Raidiakin salaperäisempiin hahmoihin, eli Arska, Pharaoh ja Wagner?

Hemmot, siis kaksi viimemainittua, kirjoittavat kilvan jostain Arskasta, jonka syytä Bodomin rikoksissa en ymmärrä.

Sen toki tiedän, että jollain muulla aikaisemmalla samanlaisella palstalla on ollut joku Kopla 9, tai sellaine, jossa Arska on myös ollut tapetilla.

Luulisin kuitenkin, että silloin asiat on jo puitu arskan kohdalta niin, että hänellä ei ole ollut Bodomin kanssa mitään tekemistä, joten miksi jatkaa kinastelua, vai olisiko moderaattorien hyvä perustaa osio nimellä: Arskan salatut ja julkiset teot!

Ei muuten, mutta olen Arskan jutussakin ihan pihalla, joten asioiden yksinkertaitamiseksi, sen voisi siirtää pois Bodomin sivuilta.
Maza
Jane Marple

Hessu52 kirjoitti:Ei muuten, mutta olen Arskan jutussakin ihan pihalla, joten asioiden yksinkertaitamiseksi, sen voisi siirtää pois Bodomin sivuilta.
Olen täysin samaa mieltä.
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Onko tämä Wagnerin kertoma Arska, jonka oikea nimi on varmaan kaikkien asiaaseuranneiden tiedossa, sama kuin Mazan ja Pharaohin puolustama Arska? Vai hämmennetäänkö tässä tarkoituksella soppaa vielä enemmän päälaelleen puhumalla eri Arskasta? Alibin Arskahan oli kai vielä joku muu Arska? Tässähän alkaa olemaan Arskoja vähän joka nurkalla.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Senpä takia Arska ansaitsisi ihan oman osionsa, että ne jotka hänet(heidät) tuntevat saisivat lyödä vetoa ihan keskenään Urhosta ja Faarao Sethistä ja mistä sitten haluavatkaan.
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Täällähän on jo kaksi eri Arska-topicia. Perustetaanko kolmas?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

_____ kirjoitti:Onko tämä Wagnerin kertoma Arska, jonka oikea nimi on varmaan kaikkien asiaaseuranneiden tiedossa, sama kuin Mazan ja Pharaohin puolustama Arska? Vai hämmennetäänkö tässä tarkoituksella soppaa vielä enemmän päälaelleen puhumalla eri Arskasta? Alibin Arskahan oli kai vielä joku muu Arska? Tässähän alkaa olemaan Arskoja vähän joka nurkalla.
Soppaa on kyllä hämmennetty aivan liikaakin ja melkoisen varmaa aiempien keskustelujen puitteissa kuitenkin on se, etteivät Mazan ja Pharoahin selitykset Arskasta ole aitoja, vaan pelkkää provosointia.
8)
Viimeksi muokannut Wagner, Ma Loka 01, 2007 7:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lukittu