Ärsyttää Murha.infossa->
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Jaa-a. Nää onlinerit on näköjään sallittuja lautamiehissä! Chat chat chat. Damieni, tryyli mai laav, chatin ja paskanjauhannan maailmanmestari
Ärsyttää, että jollain on minfon isoimmat tissit! Ja joo, en mä ole ed. painanut vasikointinappeja tähänkään keskusteluun, ettette hajoisi itteenne 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Boldaus minun.Siru83 kirjoitti:Pointtini on, että tämä ei ole millään lailla mikään major case tämän foorumin kannalta. Tässä on kaikki merkit onnettomuudesta, eikä kyseessä ole rikos, mutta joillakin ihmisillä on joku tarve kehitellä suurta draamaa tyhjästä ja ne nauttii siitä ajatuksesta että tässä olisi kyse jostain suuren luokan sieppausdraamasta ja pitää keskenään jutuillaan yllä tätä tekodraamaa.
Ketjun fanaatikoille ei näköjään kannata sanoa mitään, koska ne tuntuu nauttivan huomiosta vaikka se oliskin negatiivista. Palataan asiaan 6 kk päästä, jos niitä mystisiä mustatakkimiehiä tai mitä onkaan ei ole löytynyt.
Jos vähän vaivautuisit ottamaan selvää, ketä fanaatikoksi arvostelet, niin mun kohdalla huomaisit meneväsi metsään, koska mä olen ollut ja olen edellen samaa mieltä kuin sinä, että kysessä on onnettomuus, enkä kertaakaan ole muuta väittänyt. Ai niin, mutta ethän sä edes lue sitä ketjua, joka sua niin korpeaa.
Kyse onkin ilmselvästi siitä, että kun mä kritisoin sinun marmatustasi täällä lautamiehissa, niin vetäisit herneen nenään, ja aloit nimitellä mua ties mitä syytäväksi fanaatikoksi, mutta se menikinkin tietämättäsi metsään. Sä et siedä itseesi kohdistuvaa kritikkiä ollenkaan ja sitä ei saisi näköjään antaa, mutta ilmeisesti katsot yksinoikeudeksesi räyhtätä muille.Sä saat kritisoida muita mutta kukaan ei mitenkään sinua. Grow up!
Se siitä. Antaa olla.
-
Hairahtelija
- Remington Steele
Älä huoli, bannit on ihan tarpeen tuosta paskanjauhamisestarosamarine kirjoitti:Jaa-a. Nää onlinerit on näköjään sallittuja lautamiehissä! Chat chat chat. Damieni, tryyli mai laav, chatin ja paskanjauhannan maailmanmestariÄrsyttää, että jollain on minfon isoimmat tissit! Ja joo, en mä ole ed. painanut vasikointinappeja tähänkään keskusteluun, ettette hajoisi itteenne
Asiaan. Ärsyttää, etten jaksa seurata KKn ketjua enää. Tosin uskon ite onnettomuuteen/vahinkoon enkä mihinkään hurjaan kidnappausdraamaan. Vai mikäs puhe se oli muumeista, onko muumimaailma jo tutkittu??
Ja ärsyttää lukea vanhoja viestiketjuja, kun osa viesteistä on poistettu.
Oliko naamakirjas vai täälä et joku näki 2 henkilöä muumien sijaan ja kyseli niiden peräänHairahtelija kirjoitti:rosamarine kirjoitti: Vai mikäs puhe se oli muumeista, onko muumimaailma jo tutkittu??
Ja ärsyttää lukea vanhoja viestiketjuja, kun osa viesteistä on poistettu.
Seuraava viesti oikeasti ärsyttää.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 40#p422158
Lainauksessa jopa puhutaan Isästä, muuten ei koko viestissä puhuta että isän kirjoitus kyseessä.
Ja mil helvetil se iskä saatiin taas tähän, ihme ettei joku ole Ristikankareen isää ehtinyt jo tästä syyttää, todisteita että iskä liittyy jutuun on vain ja ainoastaan siitetty lapsi. Se ei käsittääkseni pitäisi aiheuttaa spekua tekemisistä.
Edit:
Jatketaan vielä
Miks helvetis porukka ei osaa käyttää edit-namiskaa, suomeksi se on muokkaa (jassa ottaa evoille kuvaa missä se on).
Esmes, multa ois ny tullu 3 viestiä ellen osais käyttää "muokkaa-namiskaa"!
Lisäedit
Eiks se oo Somaliasta se postinkantaja, jotenki tst-moporata ja muumit liittyy siihen kansllewellyn kirjoitti:Ja eikö se postinkantajakin ole Transylvaniasta tai sieltä päin kotoisin? Ja onko tämä oikea ketju, en lukenut edes alusta?
Viimeksi muokannut Waakku, Su Syys 04, 2011 5:13 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Voisivatko bile-pojat olla vampyyreitä? Olen nähnyt monta jaksoa Twilightia ja monet merkit täsmäävät. Ja eikö se postinkantajakin ole Transylvaniasta tai sieltä päin kotoisin? Ja onko tämä oikea ketju, en lukenut edes alusta?
Voi kiitos taas Kestin ketjun vauhkoontuneet aktiivit, kun tukitte koko foorumin. Jos olisi yhtään normaalia järkeä, voisi ehkä ymmärtää että jos metsästä on löytynyt nainen jossa on selviä ulkoisia väkivallan merkkejä niin kyse ei ole jo kuukauden maastossa suhteellisen lämpimässä säässä olleesta ruumiista.
Neitsyys meni, ja se ärsyttää. Ja voin sanoa vaikka käsi eroakirkosta.fi -sivuston päällä, etten tiedä miksi.
T: Chatista bannattu
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
.
^No tässä yksi mestarinäytteesi Vekaranjärvi-ketjussa:
Siinä koko kommenttisi. Kun vilkaisi mitä uutta ja mielenkiintoista oli ketjuun tullut kun se oli noussut niin olipa tosi kiva löytää tuo.
.
^No tässä yksi mestarinäytteesi Vekaranjärvi-ketjussa:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 89#p415889Naattori kirjoitti:Tää niin piristi yötä tää Kulmapöydän kommentti![]()
Toivottavasti oli tarkoitettukin piristämään.
Siinä koko kommenttisi. Kun vilkaisi mitä uutta ja mielenkiintoista oli ketjuun tullut kun se oli noussut niin olipa tosi kiva löytää tuo.
.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
rosamarine kirjoitti:Jaa-a. Nää onlinerit on näköjään sallittuja lautamiehissä! Chat chat chat. Damieni, tryyli mai laav, chatin ja paskanjauhannan maailmanmestariÄrsyttää, että jollain on minfon isoimmat tissit! Ja joo, en mä ole ed. painanut vasikointinappeja tähänkään keskusteluun, ettette hajoisi itteenne
Siis mikä tuon Vasikoi-naviskan funktio on? SItäkö jos tarpeeksi moni painaa niin bannataan? Ei kai?
Voin myös käsi taskussa sanoa että koskaan en ole sitä käyttänyt, ja itseasiassa kuvittelin sen vain käytettävän jos täällä herjataan tai arvuutellaan jonkun henkilöllisyyttä, PItäis varmaan lukea ne säänöt taas kerran.
Ja siitä johdettuna kun tykätään tuosta ONliner-chatista rustista, miten ihmeessä voi olla EI-onliner,() eli Offliner) ja chatata?
There are no crimes behind enemy lines
Äläs nyt, tuosta se alkaa!Naattori kirjoitti:Neitsyys meni, ja se ärsyttää. Ja voin sanoa vaikka käsi eroakirkosta.fi -sivuston päällä, etten tiedä miksi.
T: 3:t bannit kahminut
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tällä hetkellä ärsyttää se, että nyt kun Ulvilan juttu on taas ajankohtainen, pitää seurata yhden ketjun sijasta NELJÄÄ ketjua (keittiöpsykologia, syyttäjä hakee valituslupaa, Anneli Auerin kotiin kotietsintä, Ulvilan tapaus ketju 4), joissa puhutaan täsmälleen samoja asioita. Keskitettäisiinpä se keskustelu yhteen, noista ketjuista, kun on äärettömän typerää ja hankalaa jauhaa samoja asioita monessa eri paikassa samaan aikaan, niin kukaan ei pysy enää perillä siitä, mitä on sanottu missäkin ketjussa.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Arggh!helppoperuna kirjoitti: Jos bilepojat eivät ole syyllisiä
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tämä on totta. Toisaalta on hankalaa keksiä yksiselitteisiä otsikkoja, jutut tahtovat rönsytä ja noinkin isossa asiassa kaikki liittyy kaikkeen.Nepenthe kirjoitti:Tällä hetkellä ärsyttää se, että nyt kun Ulvilan juttu on taas ajankohtainen, pitää seurata yhden ketjun sijasta NELJÄÄ ketjua (keittiöpsykologia, syyttäjä hakee valituslupaa, Anneli Auerin kotiin kotietsintä, Ulvilan tapaus ketju 4), joissa puhutaan täsmälleen samoja asioita. Keskitettäisiinpä se keskustelu yhteen, noista ketjuista, kun on äärettömän typerää ja hankalaa jauhaa samoja asioita monessa eri paikassa samaan aikaan, niin kukaan ei pysy enää perillä siitä, mitä on sanottu missäkin ketjussa.
Minua ärsyttää kun ihmiset copypastaavat ketjuihin uutisia, joita he eivät vaivaudu yhtään stilisoimaan. Esimerkki tyylistä, josta voisi ihan hyvin poistaa kuvatekstin, kuvaajan nimen, hakupolun jne ja jättää pelkän uutisen, jotta lukeminen helpottuisi:
Ja perään olisi aina hyvä laittaa se lähde/linkki.Kotimaa
Etusivu > Kotimaa > Artikkeli
Huoltamoketjut: Yrittäjä päättää itse alennuksesta
julkaistu tänään klo 18:25, päivitetty tänään klo 18:51
Hyvää kahvia-kyltti torikahvilassa
Kuva: Anne Hämäläinen
Valtakunnalliset huoltamoketjut jättävät esimerkiksi poliiseille ja poliitikoille annettavat alennukset ja edut yksittäisten huoltamoyrittäjien päätettäväksi. Neste Oil, Teboil ja ABC korostavat, että huoltamoita pyörittävät itsenäiset yrittäjät tai osuuskaupat, jotka voivat halutessaan antaa alennusta virkamiehille, kuten poliiseille.
-
rosamarine
- Adrian Monk
No ei missään tapauksessa banneja. Teillä oli hauska keskustelu ja mulla vähän viiniä päässä. Ihan vitsillä heittelin, kun täällä on ihmiset saaneet niin paljon banneja viime aikoina chattailusta. Olisiko ne bannit chattailusta sitten ylläpidon vihje, että minfon chat on avattu ja siellä olisi tilaa chattailla.Hairahtelija kirjoitti:Älä huoli, bannit on ihan tarpeen tuosta paskanjauhamisesta![]()
Jaa-a, jos mulle kysymyksesi osoitit, niin en tunne vasikoi-naviskan funktiota sen kummemmin.Rezah kirjoitti:Siis mikä tuon Vasikoi-naviskan funktio on? SItäkö jos tarpeeksi moni painaa niin bannataan? Ei kai?![]()
Rezah kirjoitti:Ja siitä johdettuna kun tykätään tuosta ONliner-chatista rustista, miten ihmeessä voi olla EI-onliner,() eli Offliner) ja chatata?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Rosa, se ei tajunnu, et se ei ole ONliner, vaan ONEliner, ja yritti hauskaa sanaleikkiä. Paikallaoleva ja yksirivinenhän on melkein sama asia