Pharaoh vs. supernova

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova kirjoitti:Urho ei multinikkeile. Hän on minulle viestinyt ja kertonut että saan vapaasti lainata hänen viestejänsä.

Turhaa yrität viedä huomiota sivuun pääasiasta joka oli ja on se että nimimerkki pharaoh puhui täyttä skeidaa.

Tämä on se pointti ja siitä on sinun ja erittäin hyvän ystäväsi pharaon turha kiemurrella irti.

nova
Urho multinikkeilee, koska esiintyy nyt nikillä supernova PORTTKIELTONSA jälkeen.

Lisäksi puutun väitteeseesi, että Pharaoh ja Maza ovat sama henkilö. Siihenkään vetoon et tappion tunnustaneena uskaltanut lähteä. Syytit minua, joka olin puolustuskyvytön bannini takia. Bannin, jonka aikana en esiintynyt täällä muiden nikkien välityksellä vaan kärsin tuomioni kaikessa rauhassa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Tämä on se pointti ja siitä on sinun ja erittäin hyvän ystäväsi pharaon turha kiemurrella irti.

nova
Mistä minä yritän kiemurrella irti? :roll:
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:

nova
Lainaat minua lyhennyksellä vääristellen. Toivon että ylläpito puuttuu asiaan kuten se puuttui siihen että lainasin Urhoa koko pituudeltaan. Silloin ylläpito oli sitä mieltä että teksti spekuloi mazan tai pharaon henkilöllisyydellä. Se oli aika pitkälle menevä oletus.

Tämän pitäisi olla selvempi keissi.

ps. Paskanpuhumisesta on vastaus typerän lyhentämisesi tuottamaan kysymykseen.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Urho ei multinikkeile. Hän on minulle viestinyt ja kertonut että saan vapaasti lainata hänen viestejänsä.

Turhaa yrität viedä huomiota sivuun pääasiasta joka oli ja on se että nimimerkki pharaoh puhui täyttä skeidaa.

nova
Urho multinikkeilee, koska esiintyy nyt nikillä supernova PORTTKIELTONSA jälkeen.

Lisäksi puutun väitteeseesi, että Pharaoh ja Maza ovat sama henkilö. Siihenkään vetoon et tappion tunnustaneena uskaltanut lähteä. Syytit minua, joka olin puolustuskyvytön bannini takia. Bannin, jonka aikana en esiintynyt täällä muiden nikkien välityksellä vaan kärsin tuomioni kaikessa rauhassa.
Urho on esiintynyt nyt ainoastaan minun siteeraamanani ja avoimesti. Missä on sinun kuvaamasi multinikkeily?

Okei, ette ole sama henkilö mutta: Eppur si muove

nova
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti: Okei, ette ole sama henkilö
Hienoa, että osaat tunnustaa häviösi. Kiitos.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:

nova
Lainaat minua lyhennyksellä vääristellen. Toivon että ylläpito puuttuu asiaan kuten se puuttui siihen että lainasin Urhoa koko pituudeltaan. Silloin ylläpito oli sitä mieltä että teksti spekuloi mazan tai pharaon henkilöllisyydellä. Se oli aika pitkälle menevä oletus.

Tämän pitäisi olla selvempi keissi.

ps. Paskanpuhumisesta on vastaus typerän lyhentämisesi tuottamaan kysymykseen.
Minä lainasin viestistä sitä osaa, mikä koski minua. Toivon, että lopetat alatyylisen kielen käyttämisen. Viestisi menee perille paremmin, jos käytät asiallista kieltä.

Minulla ei ole mitään tarvetta kiemurrella ulos mistään.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti: Okei, ette ole sama henkilö
Hienoa, että osaat tunnustaa häviösi. Kiitos.
Lainaat nyt väärin... taas kerran. oletko koskaan oikein lainannutkaan. unohdit olennaisen. Eppur si muove
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

supernova kirjoitti:Eppur si muove
Onhan se kiva käyttää jotain hienoa sanontaa, varsinkin italiaa jota ehkä ei kovin moni suomalainen osaa ;) Se huono siinä vain, että hieno sana (tai oikeastaan sen tarkoitus) saattaa mennä ohi.

Ps. En edes ymmärrä miksi olet käyttänyt juuri tuota sanontaa :D
supernova
Martin Beck

Howler kirjoitti:
Onhan se kiva käyttää jotain hienoa sanontaa, varsinkin italiaa jota ehkä ei kovin moni suomalainen osaa ;) Se huono siinä vain, että hieno sana (tai oikeastaan sen tarkoitus) saattaa mennä ohi.
Kaikilta ei mene ohi. Sitä paitsi olen sen toiselle näistä selittänyt. Loput käyttäköön googlea. :) Täällähän on ihmiset mysteerien perään. Tämä on aika helppo mysteeri selvitettäväksi. :) Eikö olekkin. :)
Howler
Axel Foley

supernova kirjoitti:
Howler kirjoitti:
Kaikilta ei mene ohi. Sitä paitsi olen sen toiselle näistä selittänyt. Loput käyttäköön googlea. :) Täällähän on ihmiset mysteerien perään. Tämä on aika helppo mysteeri selvitettäväksi. :) Eikö olekkin. :)
No siis, minä käytin googlea varmistaessani esim. että ko. sanonta on italiaa. Tiedän myös missä yhteydessä sitä käytettiin (Olet täälläkin itse asiasta kirjoitellut), mutten ymmärrä miksi sinä käytit sitä juuri tässä ketjussa.
Maza
Jane Marple

Howler kirjoitti:mutten ymmärrä miksi sinä käytit sitä juuri tässä ketjussa.
En minäkään sitä ymmärrä. Supernovan häviön tunnustamisen kyllä ymmärsin.
supernova
Martin Beck

Galileo oli inkvisiition edessä. Hänen vaadittiin tunnustamaan että maa pysyy paikallaan ja aurinko kiertää sitä.

Galileo tunnusti tämän mutta totesi heti perään että Eppur si muove, eli se pyörii sittenkin.

Siinä pointti.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
Howler kirjoitti:mutten ymmärrä miksi sinä käytit sitä juuri tässä ketjussa.
En minäkään sitä ymmärrä. Supernovan häviön tunnustamisen kyllä ymmärsin.
ymmärsit tietämättömyyttäsi päin persiitä. :lol:
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Galileo oli inkvisiition edessä. Hänen vaadittiin tunnustamaan että maa pysyy paikallaan ja aurinko kiertää sitä.

Galileo tunnusti tämän mutta totesi heti perään että Eppur si muove, eli se pyörii sittenkin.

Siinä pointti.
Mikä pointti? Miten tämä lainauksesi liittyy tähän viestiketjuun?
Howler
Axel Foley

supernova kirjoitti:Galileo oli inkvisiition edessä. Hänen vaadittiin tunnustamaan että maa pysyy paikallaan ja aurinko kiertää sitä.

Siinä pointti.
*haluaisi närkästyneenä todeta jotain, mutta koska ei ole tullut foorumille riitelemään antaa olla*

Sano pointtisi suoraan selittämättä asiaa, jonka jokainen historiaa opiskellut on kuullut, kiitos.
//Muokkaus. Siis ymmärsin kyllä, että nyt "tajusit" jotain, kuten Galileo, mutta siis mitä? Vai tarkoitatko, että vaikka tunnustit olevasi ns. väärässä, mutta silti haluat harata vastaan?
Vastaa Viestiin