Ai uskooko joku vielä Annelia?
Hah! Nainen joka pakottaa lapsetkin valehtelemaan, voi kertoa 'seposta' ihan mitä lystää. Minuun ei uppoa.
Eikö kukaan täällä ymmärrä, että tuo nainen on oikeasti sairas. Eihän kukaan tuollaista levittele lehdessä. Järkyttävää käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
Ihmettelen, että AA on läpäissyt Vanhan Vaasan seulan. Ihmettelen todella.
Tai sitten meillä ei ole näin näppärää 'psykokilleriä' vielä päässyt lääkärisedät tutkimaan ja siksi ammattitaito ei riittännyt, vaan tutkittava vei tutkijoita 100-0!
Anneli Auer SK:ssa:
"Seppo ei ollut impotentti"
Maanantai 5.9.2011 klo 09.06
Anneli Auer kertoo harrastaneensa Sepon kanssa "pientä fyysistä toimintaa", vaikka se oli Sepolta kiellettyä.
Anneli Auer kertoi ihastuneensa peitepoliisina toimineeseen
Anneli Auer kertoi ihastuneensa peitepoliisina toimineeseen "Seppoon". (JOHN PALMéN)
Anneli Auer tapasi peitepoliisi-Sepon lenkkipolulla keväällä 2009. Sepon tehtävä oli kerätä Auerista tietoja Ulvilan murhaan liittyen.
Hän soluttautui Auerin miesystäväksi, ja Auer kuvitteli suhdetta seurusteluksi. Keskusrikospoliisi (KRP) antoi kuitenkin ohjeen Sepolle, että suhde oli pidettävä kaverillisena ja seksiä ei saanut harrastaa.
Auer kertoo tämän päivän Satakunnan Kansassa, että "jotain pientä fyysistä toimintaa" heillä Sepon kanssa kiellosta huolimatta oli.
- Kyllä me pientä fyysistä toimintaa harrastimme, vaikka Seppo yritti jarrutella kuulemma sen takia, ettei ryssisi suhdetta. Suhteen aikana tuli kuitenkin todistetuksi, ettei Seppo ainakaan ole impotentti, Auer paljastaa Satakunnan Kansalle.
Auer kertoi Iltalehdelle kesällä 2010 ihastuneensa Seppoon. Hänelle suhde oli enemmän kuin vain kaveruutta.
- Minä kiinnyin häneen ja viihdyin hyvin hänen seurassaan. Ajattelin, että hänestä voisi tulla elämänkumppanini, Auer totesi Iltalehden haastattelussa käräjäoikeuden tuomion jälkeen.
Suunnittelivat yhteenmuuttamista
Auer ja Seppo ehtivät lyhyen suhteen aikana etsiä jopa yhteistä asuntoa.
- Tarkoitukseni oli ostaa asunto minulle ja lapsilleni, mutta suunnittelimme Sepon kanssa yhteen muuttamista.
Vaikka Auer kertoo nyt Satakunnan Kansassa, että suhde ei ollut täysin fyysistä kosketusta vailla, hän totesi aiemmin Iltalehdelle, ettei suhde ollut yhtä intiimi kuin parisuhteet yleensä.
- Oli siinä halailua ja läheisyyttä, mutta ei vielä varsinaisesti seksiä, Auer kertoi aiemmin Iltalehdelle.
Auerille Sepon poliisitausta selvisi käräjäoikeudessa, vaikka hän oli sitä jo aiemminkin hieman epäillyt.
- Kyllä minulla oli petetty olo. Olin ennen häntä tapaillut kahta miesystävää ja kummankin kanssa oli luottamusongelmia. Seppo vaikutti niin luotettavalta, mutta hän paljastuikin pahimmaksi petturiksi. Suurin murheeni pidätyksen aikana oli, että suhde Seppoon päättyi, Auer toteaa Satakunnan Kansan haastattelussa.
IL