Kermit kirjoitti:
Mutta edelleen mä pidän omituisena jo moneen otteeseen täällä mainittua pojan puhelua kaverilleen: nyt se läks. Tämä ei mene mun kaaliin, ei millään. Miksi soittaa tuohon aikaan tuollaista puhelua? Onhan tuossa muutenkin omituisia seikkoja, miksi kaveerukset lähtee eri aikaan kämpiltä, kuitenkin samaan paikkaan? Niin, ja tuossako välissä karo sitten vaan nukkui?
Järkeenkäypä jos pojat sopineet jo aikaisemmin ettei päästä kk:ta ainakaan missään kovin pahassa kunnossa liikenteeseen.
Eri aikaan lähteminen taas sinänäsä että toinen sanonut lähtevänsä, toinen meinannut että jää vielä mutta hetken päästä käynyt meno tylsäksi/väsyttämään niin päättänyt itsekkin lähteä.
Jos kk on kerran lisää juomista yrittänyt saada niin tuo nukkuminen voi mennä myös lepäämisestä kun kolmas poika sanonut että lepää nyt hetki ainakin...
Kermit kirjoitti:
Joku kyseli sitä Karon bestistä tmv. Minä ainakin olen siinä käsityksessä, että on juurikin tuo SS.
Muutamaan otteeseen on tullut myös mietittyä MIKSEI karolla ollut yhtään tyttökaveria mukana? Missä tuo bestis oli tuona iltana? Miksei porukkaa ollut enempää mukana? Mä kovin koitan muistella omista nuoruusvuosistani, miten tuon ikäisen sielunmaailma näyttäytyy, miten toimitaan... Aina jään miettimään, että yleensä tuon ikäiset tytöt liikkuvat kaverien kesken, harvemmin kolmen pojan kanssa.
Mites noi pojat tunsivat karon? Olivatko hyviä tuttuja? Kun muistan vaan tuon PBn tarinan tuntemisesta.
Kyllä meillä oli tuossa iässä hieman isompi tiivis porukka johon kuului about 3-4poikaa ja 6-7tyttöä, "tukikohtana" oli erään kaverin koti missä kukin ramppasi omaan tahtiin milloin kenenkin seurassa noin pääpiirteittäin.
Onko edes mitään "bileitä" koskaan ollutkaan, ovatko 3poikaa ja kk vain hengaileet kämpässä hieman maistellen?
Luulen että tuo sana "bileet" on tullu pelkästään lehtien/foorumeiden kautta
Kermit kirjoitti:
Kun huhu kertoo mahdollisesta tulevasta sijoituksesta koulukotiin. Kesän aikana oli muuttunut paljon... Josko olisi lähtenyt vanhalle paikkakunnalle ( jos siis oli muuttanut jostain), karannut sinne missä oli hyvä olla....
Mistä tämä huhu on peräisin?
Huhuja kyllä liikkuu ja äkkiä ne ovatkin täysin varmoja faktoja...
Kesän aikana muuttuminen, kenen mielestä muuttunut?
Kyllä itselläkin noihin aikoihin alkoi se "aikuistuminen" eli kuleskeltiin kaupungilla yö-myöhään, poltettiin röökiä ja juotiin kaljaa...
Tuli mieleen että voisiko tuo muuttuminen olla jonkun kk:n kaverin mielipide, jos kaverilla ei ole vielä tämä "muuttuminen" alkanut ja pitää sen takia tätä "epänormaalina"