Kuolemannaakka kirjoitti:Niin, Jukkahan on tietysti pyhimys, koska hänet on murhattu. Ja murhaaja on pohjattoman paha. Kummallakaan ei ole mitään historiaa eikä elettyä elämää tai inhimillisiä piirteitä, vaan se mitä heistä tiedämme (=olemme lehdestä lukeneet ja itse päässämme keksineet) määrittää heidät täysin. Toinen on uhri-pyhimys, toinen itse pääperkele. Toinen on rakastanut lapsiaan, toinen on vihannut. Teon syy on silkka pahuus ja häiriintyneisyys, uhri on virheetön.Valhalla kirjoitti:"Onhan sekin tietenkin mahdollista, että Jukka on ollut Annelin väkivallan kohteena, mutta miksi"A.W kirjoitti:Vaikka olisikin hurjia kuvia Jukan silvotusta ruumiista, niin ei se vaikuta minun mielipiteeseeni... Juuri näin, klassinen esimerkki, ja jospa Anneli on sinä iltana päättänyt, että häipyy lapsineen turvakotiin ja Jukka on sanonut, että et mene tapan sinut mielummin ja ryhtynyt toimiin, ja Annelilla ollut valinta edessä, joko hän tai Jukka.
Onhan sekin tietenkin mahdollista, että Jukka on ollut Annelin väkivallan kohteena, mutta miksi??????
....
Siis häh? Jukan väkivalta Annelia kohtaa otetaan perusoletuksena vastaan mutta toisin päin siihen tarvitaan jokin erityinen syy esitettäväksi. Miksi Jukka olisi Annelin väkivallan kohteena? Sillalailla.
Näinhän se pitää olla. Muuten elämästä tulee epävarmaa.
No 70 veitseniskua, kallo murskaksi, viattominen tunnistus ja syyn sälyttäminen ihan tuntemattomien niskoille, lasten suhteen täysi empatian puute, itsekeskeiset lausunnot sun muut. Kyllä siinä sädekehä himmenee.