Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 1)
-
MurderMama
- Nikke Knatterton
Re: Ulvilan kyökkipsykologiaketju
Kukas tää Puputti sitten oli? 
It's just murder, man. You know all God's creatures do it in some form or another. I mean, you look in the forest, you got species killing other species. Our species killing all species including the forest, and we just call it industry, not murder.
Kaikkiaan kuusi miestä on ollut pidätettynä ja viettänyt selissä ainakin yhden yön. En löytänyt sitä IL-juttua missä heidät 'lueteltiin'.. kaikista ei ollut nimeä muistaakseni (en niitä tänne laittais, ihmisparat olleet karmeassa tilanteessa). Anneliko ne kaikki tunnisti??MissHolmes kirjoitti:Annali ei tunnistanut tekijäksi pelkästään KT:tä, vaan myöhemmin valokuvista myös Puputin. (ETP)
Joten kyse ei ole pelkästä yhdestä saatumasta erehtyä...
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Sosiaalityöntekijä, jonka kuolema (itsemurha Helsingissä samoihin aikoihin) yhdistettiin Ulvilasurmaan, koska oli tuntenut Jukan (opiskeluaikana). Asiaa on puitu täällä moneen kertaan ja hartaasti. Liittyy myös joittenkin epäilyihin olettamastaan Jukan bi-seksuaalisuudesta tai homoudesta yms, että sillä olisi ollut selksisuhde Anneliinkin.. voi, vaikka mitä. Eli myös joihinkin muihin asioihin.. kun tuo etsi-hae-toiminto olisi helpompi niin--- heh olis helppoa. koitas, kirjoita Etsi-reikään *Puputti* ja paina enteriä..MurderMama kirjoitti:Kukas tää Puputti sitten oli?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007011 ... 4_uu.shtml
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Puputti oli Lahden opiskelukaveri, joka katosi Jukan surmaa seuranneena päivänä ja löytyi myöhemmin keväällä Soutustadionin rannasta hukkuneena.
DNAlla (sillä halko) Puputti suljettiin pois mahdollisista surmaaja kandidaateista.
Täältä löytyy ihan oma ketju P.Puputille osiosta Kadonneet -löydetyt.
Muista epäillyistä en muista tunnistuksia, mutta ainakin yksi mielestäni oli J Lahden työkaverin mies. Anneli epäili, että rouvalla ja Lahdella olisi ollut suhde.
...jaaha.. Tara ehdit ensin
DNAlla (sillä halko) Puputti suljettiin pois mahdollisista surmaaja kandidaateista.
Täältä löytyy ihan oma ketju P.Puputille osiosta Kadonneet -löydetyt.
Muista epäillyistä en muista tunnistuksia, mutta ainakin yksi mielestäni oli J Lahden työkaverin mies. Anneli epäili, että rouvalla ja Lahdella olisi ollut suhde.
...jaaha.. Tara ehdit ensin
Nuotio & Äreät Tiput
Sori vähän pitkä posti, mutta kyllä minun mielestä joittenkin kannattaisi lukasta nuo syksyn 2009 kuulustelut. Ensin pari lainausta sitten pari katkelmaa tunnustuskuulusteluista. Hypätköön yli se joka ei jaksa lukea pitkiä posteja
A.W:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 29#p423329
A.W:
ketsku:
Tunnustuskuulusteluissa 24, 26. ja 27.9.2009, Auer kertoo riidasta. Hän ei kerro Jukan olleen väkivaltainen eikä että olisi ollut väkivallan uhri (vuosien ajan). Auer näyttää olleen tyytymätön elämäänsä, siihen ettei saa tunnustusta tarpeeksi Jukalta(??) ja jotain riitaa oli ollut siitä, että Jukka olisi kohdellut l:sta huonosti ja ettei hänellä ole tarpeeksi omaa aikaa. Jukan mielestä 'ei saanut olla itsekäs'?? ...en ihan ymmärrä miten tuollainen riita voisi johtaa surmaan..Ei omaa aikaa? Siis lapset veivät hänen aikansa?? Mutta lisää lapsia olisi halunnut??
A:n tunnustus ei ole rehellinen, minkä olen jo sanonut, mutta pelkkä tuulesta temmattua sanahelinää se ei ole
Valittuja paloja niille jotka ei jaksa koko kuulustelurypästä lukea:
24.9.2009:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 62#p321962
K: Onko sinun ja Jukan välillä ollut to 30.11.2006 ja 01.12.2006 yöllä riitaa ja jos on, niin mistä se on johtunut?
V: Minulla on sellainen muistikuva, että olen ehkä suuttunut Jukalle Axxxx:n, vanhimman tyttäremme, joka oli silloin 9,5 v, huonosta kohtelusta. Muistan, että olen ehkä huutanut Jukalle yöllä tästä asiasta. Muistan lisäksi, että olen ehkä ollut aikeissa alkaa pakata olohuoneessa olevia matkalaukkuja...
Jukka inhosi itsekkäitä ihmisiä ja tyttäreni Axxxx on ehkä sellainen. Tapahtumayönä minun ja Jukan kanssa on ollut jotain sanomista ja ilmeisesti Axxxx on tullut paikalle ja mahdollisesti sanonut Jukalle jotain tai Jukka Axxxx:lle. Olen ilmeisesti tästä alkanut huutamaan Jukalle ja sanonut, että hän kohtelee Axxxx:aa tosi huonosti.
Tällä hetkellä en saa näistä tapahtumista enempää irti.
K: Miten Jukka kohteli sinua?
V: Jukka itse inhosi itsekkäitä ihmisiä .... jne
26.9.2009
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 25#p322025
..Minulle on tullut myöhemmin muistikuvia yön tapahtumista. Muistan, että Axxxx on jossakin vaiheessa käynyt makuuhuoneen ovella ja silloin minun ja Jukan välillä on ollut suusanallista riitaa. Jukka on käskenyt Axxxx:aa mennä takaisin omaan huoneeseensa nukkumaan.
Minulla on sellainen muistikuva, että tätä ennen olen noussut vuoteesta ja mennyt keittiöön, koska en ole saanut nukuttua. Olen ilmeisesti alkanut siivota tai järjestellä keittön kaappeja tai laatikoita.
En ole saanut nukuttua ja keittiössä olen alkanut miettimään asioita, jotka ovat saaneet minut kiukustumaan Jukkaan. Olin nimittäin kyseisellä surmaviikolla sanonut Jukalle, että haluaisin itsellenikin hieman omaa aikaa tehdä omia töitäni, edes pari tuntia viikossa. Jukka sanoi, miksi minä tarvitsisin ns. omaa aikaa kun sitä ei ole hänelläkään. Jukka kuitenkin oli ollut koko to 30.11.2006 Turussa ja mielestäni ne tilaisuudet, joissa hän tuolloin oli, eivät liittyneet hänen varsinaiseen työhönsä X:lla.../.. Ikkuna on saattanut alunperin rikkoutua sen vuoksi, että esim.minä olen yrittänyt heittää Jukkaa suutuksissani jollakin esineellä. Tätä en suoranaisesti muista, mutta minulla on ollut tapana heitellä esineitä, kun olen todella suuttunut..
27.9.2009
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 76#p322476
AA: .. Olen jonkin ajan kuluttua noussut ylös vuoteesta ja lähtenyt keittiöön purkamaan kiukkuani. Minulla ja Jukalla on kyseisellä viikolla ollut keskenämme hieman sanomista. Olen huomauttanut mm. Jukalle, että minä tarvitsisin viikossa pari tuntia omaa aikaa omille töilleni. Tarkoitin tällä omaa rauhallista aikaa, jotta voisin rauhassa keskittyä oman firmani töihin. Jukka on kuitenkin todennut tähän, että ei hänelläkään ole omaa aikaa, joten en minäkään sellaista tarvitse../.Jukka ei varsinaisesti käyttäytynyt tuolloin Axxxx kohtaan tylysti, mutta aikaisemmin Jukka on ollut Axxxx:lle tyly ja sen vuoksi aloin myös tästä asiasta sanomaan hänelle.
Muistaisin, että Axxxx lähti huoneesta.
Olin tässä kohtaa erittäin vihainen ja huusin hänelle mm. Axxxx:n huonosta kohtelusta.
Olen tässä vaiheessa huutanut Jukalle, että haluan erota hänestäja olen alkanut pakkaamaan tavaroita.
...
Ennen tätä en ole koskaan sanonut Jukalle, että haluan ottaa hänestä eron. Axxxx:n kanssa olen joskus aiemmin keskustellut eroasioista. Axxxx on tuolloin maininnut, että hänen jonkun kaverinsa vanhemmat ovat eronneet. Tuolloin olen kysynyt Axxx:lta, kumman luo hän muuttaisi asumaan, jos minä ja Jukka eroaisimme.
Jukka on tässä kohtaa, kun olen ollut pakkaamassa tavaroitani, tullut ja vienyt minut todennäköisesti ensin makuuhuoneeseen. Makuuhuoneesta olen kuitenkin uudelleen mennyt keittiöön ja Jukka on tullut perässäni ja riitely on edelleen jatkunut.
Keittiöstä minulla on sellainen muistikuva, että minä seison keskellä keittiötä ja Jukka pitää minusta kiinni ja yrittää estää minua lähtemästä. Olen muistikuvani mukaan tässä vaiheessa ottanut keittiön alakaapin ylimmäisestä vetolaatikosta veitsen käteeni.
Seuraavaksi muistan, että olemme olleet makuuhuoneessa. En muista, olenko itse juossut sinne vai onko Jukka vienyt minut sinne. Joka tapauksessa muistan olleeni meidän sängyllä ja Jukka on minulle raivoissaan ja huutaa, että nyt Annu rauhoitut. Jukka oli tuolloin pelottavan näköinen ja hänellä oli kädessään veitsi. Tästä eteenpäin minulla ei ole mitään tarkkoja muistikuvia. .//...
En muista, että minun ja Jukan välillä olisi ollut koskaan vastaavaa riitelyä. Itse olen joskus suuttunut ja huutanut hänelle, mutta Jukka ei ole koskaan suuttunut minulle tuolla tavoin mitä olen edellä kertonut.
AA siis tunnustaa (muistan kyllä tunnustus peruuntui), ja sen ohessa kuvailee miten Jukka suututti häntä, miten Jukkakin suuttui ja he riitelivät. Ja he kävivät käsiksi toisiinsa tuon yhden kerran.
Miksi ihmeessä AA ei tässä vaiheessa olisi kertonut myös Jukan aiemmasta väkivaltaisuudesta?
Vastaan omasta puolestani, että lapset eivät olisi äidin lausuntoa tukeneet. Sen AA tiesi, näin uskon.
Mutta se nyt oli odotettavissakin, että mitä heikommalta AA:n syyttömyys näyttäytyy sitä kuumeisemmin jotkut alkavat spekuloida Jukan 'syyllisyydellä', ja hänen salatulla väkivaltaisuudellaan. Sen hän on kätkenyt huolella kaikilta jotka hänet tunsivat, myös lapsilta ja Annelilta...
A.W:
tuolla koko posti:Minun ajatus: Anneli on ollut jo vuosia Jukan väkivallankohteena, nyt on Jukka käynyt uudelleen Annelin ylle ja hutassut veitsellä.../.. Jos vielä Jukka on ollut väkivaltainen jopa lapsille, ymmärrän täysin Annelia., jos vaihtoehtona on ollut kuolla itse, eikä kukaan suojelisi enää lapsia. Miettikääpä tätä. Kukaan ei helvetti soikoon tiedä, mitä siellä talossa on tapahtunut. Kyllä se vanhin tytär äitiään suojelee, jos on koko elämänsä ajan nähnyt, että isi lyö äitiä..........
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 29#p423329
A.W:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 60#p423360Mä lähden silti siitä teoriasta, että Anneli on ollut väkivallan uhri ja päättänyt viimein häipya lapsineen.
Kyllä se on erittäin harvinaista, että nainen ilman mitään syytä rupeaa tuollaiseen väkivallan tekoon.
ketsku:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 60#p423360... Epäilen hieman, että Jukka on saattanut olla väkivaltainen tms. ja tappo osin itsepuolustusta mutta vaikea sanoa...
Tunnustuskuulusteluissa 24, 26. ja 27.9.2009, Auer kertoo riidasta. Hän ei kerro Jukan olleen väkivaltainen eikä että olisi ollut väkivallan uhri (vuosien ajan). Auer näyttää olleen tyytymätön elämäänsä, siihen ettei saa tunnustusta tarpeeksi Jukalta(??) ja jotain riitaa oli ollut siitä, että Jukka olisi kohdellut l:sta huonosti ja ettei hänellä ole tarpeeksi omaa aikaa. Jukan mielestä 'ei saanut olla itsekäs'?? ...en ihan ymmärrä miten tuollainen riita voisi johtaa surmaan..Ei omaa aikaa? Siis lapset veivät hänen aikansa?? Mutta lisää lapsia olisi halunnut??
Valittuja paloja niille jotka ei jaksa koko kuulustelurypästä lukea:
24.9.2009:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 62#p321962
K: Onko sinun ja Jukan välillä ollut to 30.11.2006 ja 01.12.2006 yöllä riitaa ja jos on, niin mistä se on johtunut?
V: Minulla on sellainen muistikuva, että olen ehkä suuttunut Jukalle Axxxx:n, vanhimman tyttäremme, joka oli silloin 9,5 v, huonosta kohtelusta. Muistan, että olen ehkä huutanut Jukalle yöllä tästä asiasta. Muistan lisäksi, että olen ehkä ollut aikeissa alkaa pakata olohuoneessa olevia matkalaukkuja...
Jukka inhosi itsekkäitä ihmisiä ja tyttäreni Axxxx on ehkä sellainen. Tapahtumayönä minun ja Jukan kanssa on ollut jotain sanomista ja ilmeisesti Axxxx on tullut paikalle ja mahdollisesti sanonut Jukalle jotain tai Jukka Axxxx:lle. Olen ilmeisesti tästä alkanut huutamaan Jukalle ja sanonut, että hän kohtelee Axxxx:aa tosi huonosti.
Tällä hetkellä en saa näistä tapahtumista enempää irti.
K: Miten Jukka kohteli sinua?
V: Jukka itse inhosi itsekkäitä ihmisiä .... jne
26.9.2009
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 25#p322025
..Minulle on tullut myöhemmin muistikuvia yön tapahtumista. Muistan, että Axxxx on jossakin vaiheessa käynyt makuuhuoneen ovella ja silloin minun ja Jukan välillä on ollut suusanallista riitaa. Jukka on käskenyt Axxxx:aa mennä takaisin omaan huoneeseensa nukkumaan.
Minulla on sellainen muistikuva, että tätä ennen olen noussut vuoteesta ja mennyt keittiöön, koska en ole saanut nukuttua. Olen ilmeisesti alkanut siivota tai järjestellä keittön kaappeja tai laatikoita.
En ole saanut nukuttua ja keittiössä olen alkanut miettimään asioita, jotka ovat saaneet minut kiukustumaan Jukkaan. Olin nimittäin kyseisellä surmaviikolla sanonut Jukalle, että haluaisin itsellenikin hieman omaa aikaa tehdä omia töitäni, edes pari tuntia viikossa. Jukka sanoi, miksi minä tarvitsisin ns. omaa aikaa kun sitä ei ole hänelläkään. Jukka kuitenkin oli ollut koko to 30.11.2006 Turussa ja mielestäni ne tilaisuudet, joissa hän tuolloin oli, eivät liittyneet hänen varsinaiseen työhönsä X:lla.../.. Ikkuna on saattanut alunperin rikkoutua sen vuoksi, että esim.minä olen yrittänyt heittää Jukkaa suutuksissani jollakin esineellä. Tätä en suoranaisesti muista, mutta minulla on ollut tapana heitellä esineitä, kun olen todella suuttunut..
27.9.2009
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 76#p322476
AA: .. Olen jonkin ajan kuluttua noussut ylös vuoteesta ja lähtenyt keittiöön purkamaan kiukkuani. Minulla ja Jukalla on kyseisellä viikolla ollut keskenämme hieman sanomista. Olen huomauttanut mm. Jukalle, että minä tarvitsisin viikossa pari tuntia omaa aikaa omille töilleni. Tarkoitin tällä omaa rauhallista aikaa, jotta voisin rauhassa keskittyä oman firmani töihin. Jukka on kuitenkin todennut tähän, että ei hänelläkään ole omaa aikaa, joten en minäkään sellaista tarvitse../.Jukka ei varsinaisesti käyttäytynyt tuolloin Axxxx kohtaan tylysti, mutta aikaisemmin Jukka on ollut Axxxx:lle tyly ja sen vuoksi aloin myös tästä asiasta sanomaan hänelle.
Muistaisin, että Axxxx lähti huoneesta.
Olin tässä kohtaa erittäin vihainen ja huusin hänelle mm. Axxxx:n huonosta kohtelusta.
Olen tässä vaiheessa huutanut Jukalle, että haluan erota hänestäja olen alkanut pakkaamaan tavaroita.
...
Ennen tätä en ole koskaan sanonut Jukalle, että haluan ottaa hänestä eron. Axxxx:n kanssa olen joskus aiemmin keskustellut eroasioista. Axxxx on tuolloin maininnut, että hänen jonkun kaverinsa vanhemmat ovat eronneet. Tuolloin olen kysynyt Axxx:lta, kumman luo hän muuttaisi asumaan, jos minä ja Jukka eroaisimme.
Jukka on tässä kohtaa, kun olen ollut pakkaamassa tavaroitani, tullut ja vienyt minut todennäköisesti ensin makuuhuoneeseen. Makuuhuoneesta olen kuitenkin uudelleen mennyt keittiöön ja Jukka on tullut perässäni ja riitely on edelleen jatkunut.
Keittiöstä minulla on sellainen muistikuva, että minä seison keskellä keittiötä ja Jukka pitää minusta kiinni ja yrittää estää minua lähtemästä. Olen muistikuvani mukaan tässä vaiheessa ottanut keittiön alakaapin ylimmäisestä vetolaatikosta veitsen käteeni.
Seuraavaksi muistan, että olemme olleet makuuhuoneessa. En muista, olenko itse juossut sinne vai onko Jukka vienyt minut sinne. Joka tapauksessa muistan olleeni meidän sängyllä ja Jukka on minulle raivoissaan ja huutaa, että nyt Annu rauhoitut. Jukka oli tuolloin pelottavan näköinen ja hänellä oli kädessään veitsi. Tästä eteenpäin minulla ei ole mitään tarkkoja muistikuvia. .//...
En muista, että minun ja Jukan välillä olisi ollut koskaan vastaavaa riitelyä. Itse olen joskus suuttunut ja huutanut hänelle, mutta Jukka ei ole koskaan suuttunut minulle tuolla tavoin mitä olen edellä kertonut.
AA siis tunnustaa (muistan kyllä tunnustus peruuntui), ja sen ohessa kuvailee miten Jukka suututti häntä, miten Jukkakin suuttui ja he riitelivät. Ja he kävivät käsiksi toisiinsa tuon yhden kerran.
Miksi ihmeessä AA ei tässä vaiheessa olisi kertonut myös Jukan aiemmasta väkivaltaisuudesta?
Vastaan omasta puolestani, että lapset eivät olisi äidin lausuntoa tukeneet. Sen AA tiesi, näin uskon.
Mutta se nyt oli odotettavissakin, että mitä heikommalta AA:n syyttömyys näyttäytyy sitä kuumeisemmin jotkut alkavat spekuloida Jukan 'syyllisyydellä', ja hänen salatulla väkivaltaisuudellaan. Sen hän on kätkenyt huolella kaikilta jotka hänet tunsivat, myös lapsilta ja Annelilta...
Tunnistuksesta (JPEG161 ja 178)
10.7.2007 Auerille esitetään kahdeksan eri henkilön valokuvaa. Auer sanoo, ettei pysty tunnistamaan varmuudella ketään heistä samaksi, joka surmasi hänen miehensä. Eniten yhtäläisyyksiä oli kuvan nro 4 henkilön kanssa.
12.7.2007 Auerille näytetään mieshenkilöitä (tekstistä päätellen viisi miestä) tunnistuspeilin takaa. Näistä nro 3:lla on Auerin mielestä eniten yhtäläisyyksiä surmaajan kanssa. Auer sanoo, että kaikki peilin takana olleet miehet näyttivät liian lyhyiltä, eikä kolmosen vartalokaan näyttänyt samalta (saattoi olla laihtunut).
Tässä kaikki tunnistuksesta, mitä olen etp:sta löytänyt. Äkkiä voisi päätellä, että ensin on näytetty kuvat ja sitten osa kuvatuista miehistä
10.7.2007 Auerille esitetään kahdeksan eri henkilön valokuvaa. Auer sanoo, ettei pysty tunnistamaan varmuudella ketään heistä samaksi, joka surmasi hänen miehensä. Eniten yhtäläisyyksiä oli kuvan nro 4 henkilön kanssa.
12.7.2007 Auerille näytetään mieshenkilöitä (tekstistä päätellen viisi miestä) tunnistuspeilin takaa. Näistä nro 3:lla on Auerin mielestä eniten yhtäläisyyksiä surmaajan kanssa. Auer sanoo, että kaikki peilin takana olleet miehet näyttivät liian lyhyiltä, eikä kolmosen vartalokaan näyttänyt samalta (saattoi olla laihtunut).
Tässä kaikki tunnistuksesta, mitä olen etp:sta löytänyt. Äkkiä voisi päätellä, että ensin on näytetty kuvat ja sitten osa kuvatuista miehistä
-
huppuhiiri
- Remington Steele
Lyhyestä virsi kaunis: Taran pitkää viestiä tunnustuksesta (perutusta) en viitsinyt enää lainata, mutta luettuani sen tuli mieleen, että sen tänäänkin lehdissä siteeratun keskustelunpätkän (poliisi ei tiedä mitä me tiedetään) selittäisi osittain se, että surmaan johtanut riita on todellakin (tunnustusta mukaellen) alkanut vanhimman lapsen käytökseen tai luonteeseen liittyneestä riidasta. En edes väitä, että olisi ollut se varsinainen kimpaantumisen syy, mutta yksi osatekijä kuohkeassa kakussa.
Kaikki?Mariacka kirjoitti:Tunnistuksesta (JPEG161 ja 178)
178
Vähän tarkemmin noista kuvan nro 4 miehen ja AA:n näkemän miehen kasvonpiirteiden yhtäläisyyksistä, hieman referoiden:
Nenän muoto täsmää, tekijän nenä epämääräisen pyöreä ja leveä, sieraimet ei silmiinpistävästi näkyvissä. Nenät siis samanlaiset.
Tekijän posket pyöreähköt ja leveät, hieman pöhöttyneet ehkä. Poskien muoto sopii.
Kulmakarvat eivät jääneet AA:n mieleen mitenkään, olivat ehkä piilossa tai eivät olleet tuuheat/paksut.
Kuvan 4 miehen silmäkulmien muoto oli AA:n mielestä levenevä kaartui "pehmeästi". AA tarkoitti tällä sitä, että silmäkulmien muoto ei ollut terävä. Kuvan nr 4 miehen silmäkulmien muoto sopii tekijään.
Myös silmäkulmien korkeus täsmää.
Myös kuvassa nr 4 olevan miehen laajat ihohuokoset sopivat tekijän kasvoihin. Molempien kasvonpiirteet olivat hieman pöhöttyneet.
Lisäksi silmien etäisyys täsmää.
Edellä kertomani yhtäläisyydet sopivat erittäin hyvin tekijän kasvonpiirteiden kanssa. Mutta 100% varmasti en kuvan nr 4 miestä voi tunnistaa tekijäksi. ..huh, jos se oli sen veli.. ei voi olla varma tosiaan.
161- Peililasin takan seisseestä mieshenkilö kolmosesta Auer sanoi lopuksi:
Tuon kolmosen piirteet kyllä täsmäävät. En voi varmuudella sanoa että se on se, mutta mitään väärän näköistä hänessä ei ollut niin ettei hän sopisi kuvaan. Muuta minulla ei tule mieleen. Vitosen posket hiukan muistuttavat tekijää, mutta muut eivät eivät muistuttaneet ollenkaan tekijää. Ne kolme ovat poissuljettuja. Ainoastaan tässä kolmosessa oli kaikki piirteet kohdallaan
.. siis mitä AA oikeastaan sanoi? Kaikki piirteet kohdallaan?
Että voi joku esittää olleensa kovinkin kiinnostunut noista hänelle 100% varmuudella täysin vieraista tyypeistä! AA vei poliiseja kuin pässejä..
Eikö tosiaan AA:lle muita kuvia näytetty, - miten mulla on mielikuva (heh.. alkaa tulla näitä muistikuvia) joistain liuskoista, useammasta, joissa jokaisessa oli useampi kuva...voin muistaa väärin,.. mahdollisesti...
Viimeksi muokannut Tara, Ti Syys 06, 2011 8:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tarkoitin, etten ole löytänyt sieltä kuuden miehen tunnistusta, kuten ylempänä epäilit, vain nämä kaksi (ehkä toistensa jatkumona ollutta) tunnistustilaisuutta. Valitettavasti en jaksanut niitä sana sanalta näpytellä, mutta esitin sivunumerot siksi, että joku viitseliäämpi voi niin halutessaan tehdä.Tara kirjoitti:Kaikki?Mariacka kirjoitti:Tässä kaikki tunnistuksesta, mitä olen etp:sta löytänyt.
En tainnut sanoa, että ne olivat AA:n tunnistamia. Kuusi miestä on ollut sellissä. Jossain se IL-juttu minulla on, olisko siinä ollut joukossa joku sukulainen, Jukan, siis tunnettuja henkilöitä?Mariacka kirjoitti:Tarkoitin, etten ole löytänyt sieltä kuuden miehen tunnistusta, kuten ylempänä epäilit, vain nämä kaksi (ehkä toistensa jatkumona ollutta) tunnistustilaisuutta. Valitettavasti en jaksanut niitä sana sanalta näpytellä, mutta esitin sivunumerot siksi, että joku viitseliäämpi voi niin halutessaan tehdä.Tara kirjoitti:Kaikki?Mariacka kirjoitti:Tässä kaikki tunnistuksesta, mitä olen etp:sta löytänyt.
edit:
osuma meni paperilehteen:

-
MissHolmes
- Ben Matlock
Puputin tunnistus kuvasta löytyy ETPstä Puputti osuudesta muistaakseni. Kaivan senkin, kun pääsen lukemaan rauhassa.
Nuotio & Äreät Tiput
Et sanonut, mutta epäilit, tarkka sanamuoto oli näin:Tara kirjoitti:En tainnut sanoa, että ne olivat AA:n tunnistamia.
Anneliko ne kaikki tunnisti??
Aika monen asiassa epäillyn ja/tai pidätetyn nimi löytyy etp:sta.Tara kirjoitti:Kuusi miestä on ollut sellissä. Jossain se IL-juttu minulla on, olisko siinä ollut joukossa joku sukulainen, Jukan, siis tunnettuja henkilöitä?
Nyt kun sanot, niin tuo voi olla hyvinkin mahdollista. Puputin asuntoon tehtiin tosin kotietsintämääräys jo 7.12.2007.MissHolmes kirjoitti:Puputin tunnistus kuvasta löytyy ETPstä Puputti osuudesta muistaakseni. Kaivan senkin, kun pääsen lukemaan rauhassa.
Tanner pidätettiin 11.7.2007 eli päivä kuvatunnistuksen jälkeen ja päivää ennen rivitunnistusta. JPEG397-8.
Tiedän, mutta ihan tarkoituksella en niitä paina mieleeni enkä muista, etten vain vahingossa laittaisi tänne. Mitä merkitystä niillä nimillä olisi?Mariacka kirjoitti:Et sanonut, mutta epäilit, tarkka sanamuoto oli näin:Tara kirjoitti:En tainnut sanoa, että ne olivat AA:n tunnistamia.Anneliko ne kaikki tunnisti??Aika monen asiassa epäillyn ja/tai pidätetyn nimi löytyy etp:sta.Tara kirjoitti:Kuusi miestä on ollut sellissä. Jossain se IL-juttu minulla on, olisko siinä ollut joukossa joku sukulainen, Jukan, siis tunnettuja henkilöitä?
Olen saanut peruskoulutukseni siihen aikaan, kun kysymysmerkeillä oli vielä tietynlainen merkitys. Yritin ystävällisesti vain vastata aiempaan, kysymykseksi tulkitsemaani kommenttiisiTara kirjoitti:Tiedän, mutta ihan tarkoituksella en niitä paina mieleeni enkä muista, etten vain vahingossa laittaisi tänne. Mitä merkitystä niillä nimillä olisi?
Suonet anteeksi, lopetan typerät vastausyritykseni.Tara kirjoitti:Kuusi miestä on ollut sellissä. Jossain se IL-juttu minulla on, olisko siinä ollut joukossa joku sukulainen, Jukan, siis tunnettuja henkilöitä?