Murhan Chat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Kalessin kirjoitti:mutta asiaan, mitenkä tämä chatti-asia on edistynyt? joko meillä on sellainen ja jos on niin missä? nämä muutaman päivän katkot murha.infosta on heittänyt minut aivan pihalle kaikista päivän polttavista asioista.
Kuten Raid-setä sanoi, asiasta ei vielä ole luvattu mitään, mutta ratkaisu saattaa tulla hyvinkin nopeasti :)
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

jeejee!!!!!mä uskoisin, et kun raid noin vihjailee niin meillä on chatti hyvinkin nopsasti kasassa!!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

:shock: tuloksia? täytys toimia jo :lol:
Kalessin
Adrian Monk

kyl se siitä, mut en jaksaisi millään odottaa! olen pitkästä aikaa ihan aidosti innostunut jostakin! :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
merzi
Hetty Wainthropp

Kalessin kirjoitti:kyl se siitä, mut en jaksaisi millään odottaa! olen pitkästä aikaa ihan aidosti innostunut jostakin! :lol:
oikein :P
Kalessin
Adrian Monk

*ojentaa siivenkärkeä* :)
merzi
Hetty Wainthropp

Kalessin kirjoitti:*ojentaa siivenkärkeä* :)
Tassu on tässä
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Kalessin kirjoitti: mutta asiaan, mitenkä tämä chatti-asia on edistynyt? joko meillä on sellainen ja jos on niin missä? nämä muutaman päivän katkot murha.infosta on heittänyt minut aivan pihalle kaikista päivän polttavista asioista.
#murhainfo Ircnetissä auttoi ainakin minua koko katkon ajan, ja on pystyssä edelleenkin :wink:
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Howler
Axel Foley

:D Saa nähdä, miten tuo chat-juttu on edennyt kun tulen takaisin. Howler nimittäin vetäytyy kohtapuolin hyvin ansaitulle pienen pienelle hermolomalle, ja palailee linjoille tiistaina. 8)
Kalessin
Adrian Monk

merzi kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:*ojentaa siivenkärkeä* :)
Tassu on tässä
jepjep :)
Howler
Axel Foley

Eihän tästä asiasta ole mitään tullut parissa päivässä. Pöh. *palasi lomalta päivää odotettua aiemmin*
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Merope kirjoitti:Itsehän pidän toiveikkaana edelleen auki irckanavaa #murhainfo tuolla Ircnetin puolella, tervetuloa sinne! Toistaiseksi se ei ole osoittautunut yleisömenestykseksi, mutta ehkä tämä vielä tästä! Jos irkin käyttö ei ole sinulle tuttua, helpoiten pääset aloittamaan tuolta -> http://webchat.xs4all.nl/ . Sieltä jätä 'Irc Network' kohta ennalleen (siinä pitäisi lukea 'IRCnet'), laita Nickname-kohtaan haluttu nimimerkkisi, ja seuraavasta valikosta valitse viimeinen kohta, 'Other'. Kun olet sen valinnut, alapuolelle pitäisi ilmestyä palkki, jossa on risuaita (#) valmiina. siihen perään kirjoitat sitten vain 'murhainfo' . lopuksi kannattaa vielä klikata kohtaa "advanced options' , jossa valitset viimeisestä kohdasta 'Character set' kumman tahansa Western -vaihtoehdoista. Sitten painatte sitä Go!-nuolta siitä oikealta, ja annatte palaa :wink:
Jaksaako kukaan tulla nyt?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Hmmm.. kuka on ugga? kuka on DarlantaN? :D
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

^^ mä kokeilin tota, mut se ei toiminu?!?! tai sit mä oon vaan yks vitun iso idiootti.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Loka
Alibin Kestotilaaja

Sadie_Manson kirjoitti:^^ mä kokeilin tota, mut se ei toiminu?!?! tai sit mä oon vaan yks vitun iso idiootti.
Toimii se.. :D
Vastaa Viestiin