Saman luin äsken. Tuon mukaan siis poliisit olis olleet sen toisen Likolammelle johtavan tien päässä eikä siis Likolammenkadun jossa esim. minä pyörähdin. Ilmankos en mtn nähnytHeluna kirjoitti:Pimeässä ei oikein saa kuvaa, varsinkin kun maijan valot oli suunnattu häikäisemään. Poliisi oli siis sen työmaan läpi kulkevan tien ihan päässä. (kyllä se tie jatkuu mäen päälle, se EI lopu vaikka siinä työmaata onkin) : FB:stä juuri kopsattu
Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011
Eli Tykkitienpäässäkö kävit Bastard? Sitä kautta itse olen ajatellut skopan reitin kulkeneen. Tiedä sitten miksi ruumis olisi sillä puolen ja skopa toisella puolen...
Että ei ihan itsestään kai tai tietty jos on sinne saakka vielä päässyt omin konstein.
Että ei ihan itsestään kai tai tietty jos on sinne saakka vielä päässyt omin konstein.
Juurikin kaverin kaverit on parhaita tietolähteitä. Pitäis vaan ihmiset päänsä kiinni jos ei ole tietoa. Eipä mulla muuta tässä vaiheessa.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Kuuluissa FB:ssä jälleen joku joka on itse ollut paikalla todistamassa kirjoitttaa näin "Poliisi oli siis sen työmaan läpi kulkevan tien ihan päässä. (kyllä se tie jatkuu mäen päälle, se EI lopu vaikka siinä työmaata onkin)"
ps. Meinisipä "jännäksi" jos sieltä oli RR nostettu :O
Luennoitsija kiinnitti luentosalin taululle nelikulmaisen valkoisen paperiarkin ja teki arkin keskelle pienen mustan pisteen. Hän kysyi opiskelijoilta, mitä he näkivät.
— Mustan pisteen.
— Eikö kukaan teistä näe isoa valkoista neliötä? kysyi luennoitsija.
— Mustan pisteen.
— Eikö kukaan teistä näe isoa valkoista neliötä? kysyi luennoitsija.
Vaikka olisi ruumis löytynyt, niin siitä tuskin rynnättäisiin heti kertomaan, koska se alottaisi hurjat spekuloinnit. Eli voisin kuvitella että poliisi viivyttäisi tiedottamista mahdollisimman pitkään. Etenkin jos kuukaudessa ruumis on mennyt sellaiseen kuntoon, että sitä ei voi varmuudella tunnistaa Karoliinaksi ilman tutkimuksia.
Useita katoamistapauksia seuranneena olen huomannut sellaisen lainalaisuuden, että jos ihmisestä ei ole näköhavaintoja, niin luultavasti hän on jossain hyvin lähellä katoamispaikkaansa ja jos siellä on vettä,niin vedessä.
Useita katoamistapauksia seuranneena olen huomannut sellaisen lainalaisuuden, että jos ihmisestä ei ole näköhavaintoja, niin luultavasti hän on jossain hyvin lähellä katoamispaikkaansa ja jos siellä on vettä,niin vedessä.
-
Kirvesmies
- Remington Steele
Kuinkahan syvä se Likolampi mahtaa olla? Tällä menolla siellä on ruumiita semmoinen pino, että pinon päällimmäinen jää jo pinnalle, vaikka olisi millaiset punnukset laitettu selkään.Kurkkumaa kirjoitti:Olen aina ollut "varma" että Raisa on likolammessa. Josko ne nyt sitten vaan löysi hänet sieltä. Mielenkiintoinen väite tämä, näin yön selkään saatuna.
Viimeksi muokannut Kirvesmies, Ke Syys 07, 2011 11:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Et sitten sattunut nousemaan autosta ja törmäämään poliisiteippiin?-Bastard- kirjoitti:Kai ne asukkaat on soittan, et täällä pyörii autoja tähän aikaan, ku kerta munkin kanssa oli samaan aikaan 5 autoa ja kuinka monta onkaan ollut sitä ennen ja sen jälkeen
FB: Veera Hjerppe: niin ja siis kyllä se on ihan fakta että likolammesta on ruumis nostettu
21 sekuntia sitten.
Tuossa "Missä olet KK" on noita trolleja, ktuen tuo Verner (varmaan niitä samoja ylilautalaisia), ja puhuvat soopaa ja hämmentävät soppaa minkä ehtivät.
Voihan siellä olla tutkinnnan auto, vaikka siinä Tykkitienkadulla, katsomassa Ollin "näkemää" havaintoa.
En usko että on löytynyt, valitettavasti
Tuolla näyttää jo kaverin kaveritkin olevan varmoja, ja joku nähnyt poliisit siis tällä
Tykkitienkadulla, päässä, Likolammen äärellä
http://kartat.eniro.fi/m/atX0W
Voihan siellä olla tutkinnnan auto, vaikka siinä Tykkitienkadulla, katsomassa Ollin "näkemää" havaintoa.
En usko että on löytynyt, valitettavasti
Tuolla näyttää jo kaverin kaveritkin olevan varmoja, ja joku nähnyt poliisit siis tällä
Tykkitienkadulla, päässä, Likolammen äärellä
http://kartat.eniro.fi/m/atX0W
Viimeksi muokannut Rezah, Ke Syys 07, 2011 11:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There are no crimes behind enemy lines
Nyt kun tekin valvotte ja te osaatte, niin voisiko joku ihan karttaan merkata tällaiselle stadin likalle, että missä kohtaa sinivuokot mukamas ovat? Ja missä te olette olleet niitä näkemättä?
En hahmota.
En hahmota.
No mutta kun....nyt musta tuntuu etten mitää selvittän, enkä menny tarpeeks lähellekärppä kirjoitti:Fbssä tosiaan kommentti että poliisit olleet paikalla vielä äsken - no, äsken on suhteellinen aika.
Olipa mielenkiintoinen 5-minuuttinen, kiitokset Bastardille asian selvittämisestä!
On ne siellä fb useamman identiteetin kaapannut jos noin trollaisivat.
sisotalo kirjoitti: Kirjoittaja sisotalo Su Tammi 13, 2013 12:58 pm
Hänellekin on yritetty syöttää valemuistoja, mutta turhaan. Kts blogiani Seppo Isotalo.
-
kettulainen
- Hetty Wainthropp
Tontte kirjoitti:Kuuluissa FB:ssä jälleen joku joka on itse ollut paikalla todistamassa kirjoitttaa näin "Poliisi oli siis sen työmaan läpi kulkevan tien ihan päässä. (kyllä se tie jatkuu mäen päälle, se EI lopu vaikka siinä työmaata onkin)"
Kymmenen vuotta sitten hukkunut olisi löydetty vedestä. Enpä usko, että enää ihan yhtenä palana olisi. Tai palana lainkaan. Saisi nostella hetken aikaa erinäisiä luunkappaleita.
Vaikka olisihan se aika "jännää" toki. Tai karseaa.
Minä menen nyt takaisin, en ajanut sitä rakennustyömaata loppuun asti, NYT ajan 
Odotan sua täällä! aja varovasti.-Bastard- kirjoitti:Minä menen nyt takaisin, en ajanut sitä rakennustyömaata loppuun asti, NYT ajan
-Bastard- kirjoitti:Minä menen nyt takaisin, en ajanut sitä rakennustyömaata loppuun asti, NYT ajan
Hyvä. Infoa sitten taas. Mä en nyt tällä kertaa jaksa enää lähteä